Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15354 Białystok, ul. Pogodna
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7497200, 7497203 , fax. 085 7497209
- Data zamieszczenia: 2017-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku
ul. Pogodna 22
15354 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7497200, 7497203, fax. 085 7497209
REGON: 05068933000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://wupbialystok.praca.gov.pl/; http://bip.wup.wrotapodlasia.pl /Zamow_publ.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych oraz materiałów eksploatacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych oraz materiałów eksploatacyjnych: w zakresie Część 1 –dostawa sprzętu komputerowego; w zakresie Część 2 – dostawa urządzeń wielofunkcyjnych; w zakresie Część 3 – dostawa materiałów eksploatacyjnych Nazwy i kody CPV: Główny kod CPV 30000000-9 Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania Część 1: 30231300-0 Monitory ekranowe, 30213000-5 Komputery osobiste, 48620000-0 Systemy operacyjne, 48700000-5 Pakiety oprogramowania użytkowego, 30237400-3 Akcesoria do wprowadzania danych, 30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Część 2: 30232110-8 Urządzenia laserowe, 48824000-0 Serwery drukarek, 30125120-8 Toner do fotokopiarek Część 3: 30125110-5 Toner do drukarek laserowych/faksów, 30124000-4 Części i akcesoria do maszyn biurowych, 30192320-0 Taśmy do drukarek, 30192800-9 Etykiety samoprzylepne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13.5. Wraz z OFERTĄ powinny być złożone: 1) OŚWIADCZENIA wymagane postanowieniami pkt 8.1 SIWZ; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 9.2. SIWZ; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4) UWAGA: Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r., poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 5) opisy oferowanego przedmiotu zamówienia (według wzorów stanowiących Załączniki nr od 1.1 do 1.3 do SIWZ odpowiednio do części od nr 1 do nr 3). UWAGA: Informacje zawarte w przedmiotowych dokumentach są niezbędne na etapie przyznawania punktacji w ramach stosowanych kryteriów oceny ofert. Nie złożenie przedmiotowego dokumentu będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp Dokumenty nie podlegają procedurze uzupełnienia lub wyjaśnienia na podstawie art. 26 Pzp. W złożonych dokumentach muszą zostać zawarte wprost wszystkie elementy podlegające ocenie przez Zamawiającego w ramach kryterium oceny ofert. Brak któregokolwiek z wymaganych elementów będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych dla Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem w ramach projektu RPO.03.03.01-20-0206/18 Inwestycja w przyszłość
Dodano: 2021-03-01 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem.
Dodano: 2021-02-16 - Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem do Szkoły Podstawowej w Dubinach w ramach projektu Dobra Edukacja
Dodano: 2021-02-02 - Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem do Szkoły Podstawowej w Dubinach w ramach projektu Dobra Edukacja
Dodano: 2021-01-28 - Sprzęt gospodarczy
Dodano: 2021-01-20 - Dostawa sprzętu gospodarczego oraz sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2021-01-18 - Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem do Szkoły Podstawowej w Dubinach w ramach projektu Dobra Edukacja
Dodano: 2020-12-31 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem.
Dodano: 2020-12-31 - Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych dla Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem w ramach projektu RPO.03.03.01-20-0206/18 Inwestycja w przyszłość
Dodano: 2020-12-23 - Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem do Szkoły Podstawowej w Dubinach w ramach projektu Dobra Edukacja
Dodano: 2020-12-21