Urząd Miasta i Gminy Góra Kalwaria ogłasza przetarg
- Adres: 05-530 Góra Kalwaria, ul. 3 Maja 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22/7273414 , fax. 0-22/7273414
- Data zamieszczenia: 2009-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Góra Kalwaria
ul. 3 Maja 10 10
05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie
tel. 0-22/7273414, fax. 0-22/7273414
REGON: 00052486100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorakalwaria.pl.
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego do wyposażenia sali multimedialnej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Specyfikacja sprzętu do wyposażenia sali multimedialnej 1 komputer notebook o parametrach (konfiguracja (1)) : Procesor Intel Core 2 Duo 2GHz, Technologia Centrino Duo, szyna FSB 800 Mhz, pamięć 2 GB, dysk HDD 250 GB, ekran LCD 15,4 cali TFT WXGA o rozdzielczości 1280 x 800, pamięć wideo 256 MB, Napęd wbudowany DVD?RW Dual Layer, gniazdo rozszerzeń Express Card 54(34, Urządzenie wskazujące Touchpad + scroll zone, bateria Li-Ion, Złącza zewn.: 1x 15-stykowe D-Sub (wyjście na monitor), 1x RJ-11 (modem), 1x RJ-45 (LAN), 4x USB 2.0, wejście na mikrofon, Wejście zasilania (DC-in), wyjście słuchawkowe, Bezprzewodowa karta sieciowa IEEE 802.11a(b(g(n, Bluetooth, Czytnik kart pamięci, Wyposażenie: 1x10(100BaseTX FastEthernet (RJ45), głośniki stereo, mikrofon, Modem 56K V.92, Zintegrowana kamera, system operacyjny Microsoft Windows Vista Business PL + Możliwość downgrade-u do Microsoft Windows XP Pro, Torba do notebooka, Gwarancja producenta (nie mniej niż 12 miesięcy) (komputerem spełniającym powyższe warunki jest np. HP Compaq 6730s) 1 projektor multimedialny o parametrach (konfiguracja (2)): rozdzielczość: XGA lub WXGA (min 1024 x 768) kontrast: 2000:1 Jasność: 3000 ANSI korekcja zniekształceń trapezowych: 20 stopni zoom optyczny: 1,2 : 1 wejście: D-sub 15pin żywotność lampy: 2000 godzin torba, pilot, kable gwarancja na projektor: 36 miesiące gwarancja na lampę: 6 miesięcy 1 ekran projekcyjny na statywie o parametrach (konfiguracja (3)): statyw trójnożny wymiary ekranu: 200 x 200 cm przenośny, rozkładany ręcznie, ekran chowany w kasecie regulowana wysokość ekranu i poziomu jego zawieszenia powierzchnia ekranu typu matt withe Uwaga !!! W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wszelkim takim słowom towarzyszą wyrazy - lub równoważne-. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązek posiadania takich uprawnień ustawy nakładają 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy muszą: a) ustanowić pełnomocnika (patrz punkt 16a Rozdziału II Informacje ogólne), b) każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 2. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej (w/g zasady spełnia/nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - zał. 1 Formularz cenowy zał 1 a Oświadczenie wykonawcy o spełnienie warunków określonych art. 22 Ustawy Pzp - zał. 2 Oświadczenie wykonawcy o informacjach stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - zał. 3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorakalwaria.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i notebooków dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa urządzeń do zastosowania w informatyce kryminalistycznej.
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia z siedzibą w Warszawie przy ul. Stanisława Dubois 5A
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa infrastruktury serwerowo - macierzowej dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/17/16)
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-06-14 - 5_2016_Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-05-23 - Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa sprzętu komputerowego do Biura Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa sprzętu informatycznego dla Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk i Grantów.
Dodano: 2016-05-10 - Dostawa fabrycznie nowych komputerów na potrzeby Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
Dodano: 2016-05-02