Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego.

Urząd Miasta i Gminy Góra Kalwaria ogłasza przetarg

  • Adres: 05-530 Góra Kalwaria, ul. 3 Maja 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22/7273414 , fax. 0-22/7273414
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Góra Kalwaria
    ul. 3 Maja 10 10
    05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie
    tel. 0-22/7273414, fax. 0-22/7273414
    REGON: 00052486100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorakalwaria.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Specyfikacja sprzętu komputerowego 10 komputerów w konfiguracji (1): płyta główna: chipset G31, DualDDR2-800, szyna FSB 1333MHz, SATA2, 8 x USB 2, wbudowany układ graficzny (typu Intel GMA 3100) i dźwiękowy, zintegrowana karta sieciowa 10(100(1000 Mbit(s, micro ATX , procesor: Core2 Quad, 2,33 Ghz, FSB 1333 Mhz, cache (L2) 4 MB, pamięć: 2 x DDR2 1GB dysk twardy: 160 GB, SATA 300 MB(s 7200 obr.(min, Pojemność pamięci podręcznej 8 MB, NCQ Napęd optyczny: DVD+RW, Dołączone oprogramowanie (w zestawie) Cyberlink PowerDVD, CyberLink, PowerProducer, InCD, Nero EXPRESS Napęd FDD Obudowa: miniTower, microATX, 2 x wyjście USB, 2 x wyjście audio (słuchawki, mikrofon), Beznarzędziowy dostęp klawiatura usb mysz optyczna usb system operacyjny Windows XP Pro gwarancja 12 miesięcy 3 monitory LCD o parametrach (2): Format ekranu monitora  Standardowy, Przekątna ekranu  17 cali, Wielkość plamki  0,264 mm, Typ panela LCD  TFT TN, Zalecana rozdzielczość obrazu  1280 x 1024 pikseli, Częstotliwość odchylania poziomego  31-82 kHz, Częstotliwość odchylenia pionowego  56-76 Hz, Czas reakcji matrycy  5 ms, Jasność  300 cd/m2, Kontrast  1000:1, Kąt widzenia poziomy  160 stopni, Kąt widzenia pionowy  160 stopni, 2 wbudowane głośniki Np. (Hyundai Monitor LCD X73S 17) 2 drukarki HP LJP3005dn (3) Prędkość drukowania (A4, w czerni, tryb normal) Do 33 str.(min Jakość druku (w czerni, tryb best) Do 1200 x 1200 dpi Zalecana ilość stron drukowanych miesięcznie Od 1500 do 5000 Normatywny cykl pracy (miesięcznie, format A4) Do 100000 stron Druk dwustronny Automatyczny (standardowy) Dostosowany do pracy w sieci Standardowa pamięć 80 MB Standardowe języki drukarki HP PCL 6, HP PCL 5e, emulacja HP Postscript poziom 3, oprogramowanie do bezpośredniego druku dokumentów PDF w wersji 1.4 gwarancja producenta 2 drukarki HP LJP 1006 (4): Prędkość drukowania (A4, w czerni, tryb normal) Do 16 str./min Jakość druku (w czerni, tryb best) Do 600 x 600 dpi (efektywna rozdzielczość wyjściowa 1200 dpi) Zalecana ilość stron drukowanych miesięcznie 250 - 1500 Normatywny cykl pracy (miesięcznie, format A4) Do 5000 stron gwarancja producenta 10 zasilaczy awaryjnych o parametrach (5): Moc pozorna 700 VA, Moc rzeczywista 405 Wat, Maks. czas przełączenia na baterię 8 ms, typ gniazd wyj. z podtrzymaniem zasilania 4 x PL (10A), typ gniazd wyj. z ochroną antyprzepięciową 4 x PL (10A), Typ gniazda wejściowego kabel z wtykiem PL (10A), Czas podtrzymania dla obciążenia 100% 3,9 min, Czas podtrzymania przy obciążeniu 50% 15,1 min, Zakres napięcia wejściowego w trybie podstawowym 180-266 V, Zimny start, Gwarancja producenta 36 msc np.(APC Back-UPS ES 700VA) 2 zasilacze awaryjne o parametrach (6): Moc pozorna 1600 VA, Moc rzeczywista  960 Wat, Architektura UPSa  line-interactive, Maks. czas przełączenia na baterię 3 ms, Liczba, typ gniazd wyj. z podtrzymaniem zasilania  3+1 IEC320 C13 (10A), Typ gniazda wejściowego  IEC320 C14 (10A), Czas podtrzymania dla obciążenia 100%  3 min, Czas podtrzymania przy obciążeniu 50%  22 min, Zakres napięcia wejściowego w trybie podstawowym  150-293 V, Zimny start, Układ automatycznej regulacji napięcia (AVR) np. (UPS Fideltronik-Inigo Lupus 1600) 4 przełączniki (switch) o parametrach (7): przełącznik sieciowy, Architektura sieci LAN, FastEthernet, Liczba portów 10/100BaseTX (RJ45) 5 szt., Rozmiar tablicy adresów MAC 2000, Warstwa przełączania 2, Typ obudowy DESKTOP, np.( Edimax Desktop Switch 5x10/100Mbps) 1 skaner np. HP Scanjet G2410 (8) kolorowy, rozdzielczość skanowania 1200 x 1200 dpi, Maksymalna rozdzielczość skanowania interpolowana - nieograniczona, Głębia koloru 48 bit, Przyciski szybkiego dostępu, Skan przeglądowy 10 s, Pionowy wymiar obszaru skanowania 29,7 mm, Poziomy wymiar obszaru skanowania 21,6 mm, Interfejs  USB 2.0 Obsługiwane systemy operacyjne Microsoft Windows XP Professional 30 pendrive o parametrach (9): 2 GB pamięci, USB 2.0 Uwaga !!! W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wszelkim takim słowom towarzyszą wyrazy -lub równoważne-.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązek posiadania takich uprawnień ustawy nakładają 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy muszą: a) ustanowić pełnomocnika (patrz punkt 16a Rozdziału II Informacje ogólne), b) każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 2. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej (w/g zasady spełnia/nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - zał. 1 Formularz cenowy zał 1 a Oświadczenie wykonawcy o spełnienie warunków określonych art. 22 Ustawy Pzp - zał. 2 Oświadczenie wykonawcy o informacjach stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - zał. 3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorakalwaria.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach