Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu do obsługi SZD dla jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie położonych na terenie województwa lubelskiego

Izba Administracji Skarbowej w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-883 Lublin, T. Szeligowskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 452 23 00, , fax. 81 452 23 06
  • Data zamieszczenia: 2020-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
    T. Szeligowskiego 24
    20-883 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 452 23 00, , fax. 81 452 23 06
    REGON: 10228770000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubelskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu do obsługi SZD dla jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie położonych na terenie województwa lubelskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do obsługi SZD, przeznaczonego dla jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej położonych na terenie województwa lubelskiego, łącznie z jego transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsc ich dostawy zlokalizowanych w jednostkach zamawiającego, na koszt wykonawcy. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 niżej wymienione części: 1) CZĘŚĆ nr 1 – CZYTNIKI KODÓW KRESKOWYCH – dostawa w łącznej ilości 39 szt. 2) CZĘŚĆ nr 2 – SKANERY DOKUMENTÓW – dostawa w łącznej ilości 70 szt. 3) CZĘŚĆ nr 3 – DRUKARKI KODÓW KRESKOWYCH – dostawa w łącznej ilości 54 sztuk 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (minimalne parametry techniczne, ilości) dotyczący poszczególnych rodzajów sprzętu do obsługi SZD dostarczanego w ramach części nr 1, części nr 2, części nr 3 wraz z warunkami jego dostawy zawarty jest odpowiednio: w załączniku nr 1 do wzoru umowy – opis przedmiotu zamówienia, załączniku nr 2 do wzoru umowy – adresy miejsc dostawy sprzętu wraz z wykazem ilościowym oraz w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy. 4. Wykaz jednostek Zamawiającego i adresy miejsc dostawy poszczególnych rodzajów sprzętu do obsługi SZD wraz z wykazem ilościowym ww. sprzętu przewidzianego dla jednostek Zamawiającego do realizacji w ramach części nr 1, części nr 2, części nr 3 stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30216100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę w oryginale; 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisywana przez osobę inną niż umocowana w dokumencie rejestracyjnym (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Dokument pełnomocnictwa powinien określać jego zakres i powinien być podpisany przez osoby umocowane w dokumencie rejestracyjnym. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Nie dopuszcza się kopii pełnomocnictwa potwierdzonej przez osobę, na rzecz której pełnomocnictwo jest ustanowione; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców; 4) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną