Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na Dostawę produktów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół Nr 5 w Tyszowcach w roku szkolnym 2012-2013

Zespół Szkół nr 5 im. Hetmana Stefana Czarnieckiego w Tyszowcach ogłasza przetarg

  • Adres: 22-630 Tyszowce, ul. Kościelna 25
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-84 6619351 , fax. 0-84 6619351
  • Data zamieszczenia: 2012-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół nr 5 im. Hetmana Stefana Czarnieckiego w Tyszowcach
    ul. Kościelna 25 25
    22-630 Tyszowce, woj. lubelskie
    tel. 0-84 6619351, fax. 0-84 6619351
    REGON: 00098279900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs5tyszowce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła ponadgimnazjalna podlegajaca administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na Dostawę produktów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół Nr 5 w Tyszowcach w roku szkolnym 2012-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki Internatu przy Zespole Szkół Nr 5 w Tyszowcach. 2. Szczegółowe wykazy produktów stanowiących przedmiot zamówienia określają formularze cenowe dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). KOD CPV Pieczywo i artykuły piekarnicze-15811000-6 Mleko i jego przetwory- 1550000-3 Mięso jadalne i surowce rzeźne- 15100000-9 Wyroby wędliniarskie - 15131100-6 Artykuły ogólnospożywcze - 15800000-6 Ryby przetworzone i konserwowe - 15221000-3 Drób - 15112000-6 Mrożonki -15331170-9 Owoce świeże- 15300000-1 Warzywa -15300000-1 Jaja kurze - 03142500- 3 3. Zamówienie obejmuje dostarczanie produktów wymienionych w zadaniach od 1 do 11, do stołówki Internatu przy Zespole Szkół Nr 5 w Tyszowcach, na koszt Wykonawcy zadania w terminach i ilościach określonych przez Zamawiającego. 4. Dostawy sukcesywne artykułów spożywczych w zależności od potrzeb zamawiającego na podstawie telefonicznego zamówienia w godzinach 08.00 - 14.00, z dziennym wyprzedzeniem intendenta internatu. 5. Dostawy muszą być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7. Dostarczony towar winien odpowiadać Polskim Normom. 8. Wyroby muszą być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9. Wykonawca na wyżej wymienione towary powinien posiadać atesty, certyfikaty itp., dopuszczające powyższe artykuły do spożycia. 10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe (asortymencie i ilości wynikających z zamówień) zarówno pod względem norm jakościowych jak i odpowiednim terminem ważności zapewniającym bezpieczne użycie dostarczonych produktów. 11. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 11 części (zadań). 12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na następujące części / zadania: Zadanie 1 :Pieczywo i artykuły piekarnicze-15811000-6 Zadanie2: Mleko i jego przetwory- 15500000-3 Zadanie 3: Mięso jadalne i surowce rzeźne- 15100000-9 Zadanie 4: Wyroby wędliniarskie - 15131100-6 Zadanie 5: Artykuły ogólnospożywcze - 15800000-6 Zadanie 6: Ryby przetworzone i konserwowe - 15221000-3 Zadanie 7 :Drób - 15112000-6 Zadanie 8: Mrożonki -15331170-9 Zadanie 9:Owoce świeże- 15300000-1 Zadanie 10: Warzywa -15300000-1 Zadanie 11: Jaja kurze- 03142500-3 13. Określone ilości produktów żywnościowych w poszczególnych zadaniach zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych artykułów żywnościowych z zachowaniem cen jednostkowych i z tego powodu Dostawcy (Wykonawcy) nie przysługują żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 14. Zamawiający wymaga aby każda pozycja w Formularzu cenowym była wypełniona, nie wypełnienie przez wykonawcę jakiejkolwiek z pozycji zadania spowoduje odrzucenie oferty tego Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs5tyszowce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach