Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę produktów do Apteki Szpitalnej

Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłasza przetarg

  • Adres: 15-471 Białystok, ul. Fabryczna 27
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 8693550, 8694550 , fax. 085 8693566
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
    ul. Fabryczna 27 27
    15-471 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 8693550, 8694550, fax. 085 8693566
    REGON: 05063792200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozmswia.bialystok.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę produktów do Apteki Szpitalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    cefoperazom 1g + sulbactam, linezolidum, atrium chloratum 0,9%
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336900003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości zgodnie z załącznikiem nr 6. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn.zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy 48 8060 0004 0019 0121 2000 0010 Bank Spółdzielczy w Białymstoku. Za skuteczne wniesienie wadium przelewem zamawiający uważa wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się na koncie zamawiającego. Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych mają być udzielone do końca terminu związania ofertą. Wniesione w innej formie niż pieniądz wadium musi wyraźnie wskazywać, iż jego utrata nastąpi w okolicznościach określonych w art.46 ust 5 w/w ustawy. Wykonawca traci wadium, jeżeli odmówi podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z winy oferenta lub wykonawca przedstawi w ofercie dane nieprawdziwe. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrzenia. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a - 2 i 4 w/w ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania b) posiada wiedzę i doświadczenia c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego wzoru, b) wypełniony formularz cenowy wg wzoru tabeli podanej w punkcie 2 niniejszej SIWZ c) wypełniony wzór umowy (załącznik nr 3): - imię i nazwisko osoby która podpisze umowę - nr konta bankowego - imię i nazwisko osoby wyznaczonej do koordynowania dostaw wraz z nr telefonu d) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 w/w ustawy (zgodnie z załącznikiem nr 5) e) oświadczenie wykonawcy o tym, że nie podlega on wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy (zgodnie z załącznikiem nr 5) f) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli odrębne przepisy wymagają posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym g) oświadczenie, że oferowane leki zostały dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kopie dokumentów na każde żądanie Zamawiającego (na formularzu ofertowym). h) aktualny* odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, i) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom (wg załącznika nr 4 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością. Pod uwagę nie będą brane referencje wystawione przez Zamawiającego. * za aktualne dokumenty będą uznawane jedynie takie, które spełniają wymagania Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 nr 87 poz. 605) Od wykonawców mających siedzibę poza granicami kraju Zamawiający wymaga dokumentów zgodnie z § 2 ust 1, 2 i 3 w/w Rozporządzenia. W/w dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy). W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez wykonawcę. Brak jakiegokolwiek z wymienionych powyżej dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmswia.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach