Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-48 36 20 283, 36 20 284 , fax. 0-48 36 20 282, 3620532
- Data zamieszczenia: 2011-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
ul. Jana Kilińskiego 30 30
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 0-48 36 20 283, 36 20 284, fax. 0-48 36 20 282, 3620532
REGON: 67022345100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.radom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę pendrive (pamięć przenośna USB) w ramach projektu Prosta sprawa - kwalifikacje to podstawa; zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich szkół zawodowych w latach 2011-2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 683 szt. pendrive (pamięć przenośna USB) w ramach projektu Prosta sprawa - kwalifikacje to podstawa; zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich szkół zawodowych w latach 2011-2014. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia - poniżej 193.000 EUR - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302372001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.radom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa akcesoriów informatycznych
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa akcesoriów komputerowych dla Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia z siedzibą w Warszawie przy ul. Stanisława Dubois 5A
Dodano: 2016-06-30 - Zakup i dostawa akcesoriów informatycznych.
Dodano: 2016-06-17 - DOSTAWA DRUKAREK I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH NA POTRZEBY PROJEKTÓW BADAWCZYCH
Dodano: 2016-04-28 - Zakup akcesoriów komputerowych; znak: BDG.741.76.2015
Dodano: 2015-12-30 - Przetarg nieograniczony na dostawę zasilacza UPS wraz z montażem
Dodano: 2015-10-29 - Dostawa akcesoriów komputerowych dla Jednostki Wojskowej 6021 oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Numer spraw: 74/2015/Ł
Dodano: 2015-09-25 - Dostawa akcesoriów komputerowych dla Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia z siedzibą w Warszawie przy ul. Stanisława Dubois 5A.
Dodano: 2015-06-29 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie, w ramach Projektu System Informacyjny o infrastrukturze szerokopasmowej i portal Polska Szerokopasmowa, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013; Oś priorytetowa 7. Społeczeństwo informacyjne - budowa elektronicznej administracji.
Dodano: 2015-05-12 - Dostawa akcesoriów komputerowych na potrzeby Sądu Okręgowego w Warszawie - ZP/OI/54/14
Dodano: 2014-11-25