Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę paliw dla Domu Pomocy Społecznej w Brodnicy

Dom Pomocy Społecznej w Brodnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, ul. Wiejska 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 4983480 , fax. 0-56 4983480
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Brodnicy
    ul. Wiejska 1 1
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 4983480, fax. 0-56 4983480
    REGON: 87122445200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dps-brodnica.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę paliw dla Domu Pomocy Społecznej w Brodnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I. Sukcesywne dostawy oleju opałowego do Domu Pomocy Społecznej w Brodnicy przy ul. Wiejskiej 1 w łącznej ilości podanej w Formularzu Cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w okresie od 1.02.2010 do 31.01.2011. Dostawy będą odbywały się sukcesywnie w każdorazowo określanych przez Zamawiającego ilościach w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia zamówienia. Olej dostarcza Wykonawca własnym transportem i na własny koszt w godzinach 7.00-14.00. Wykonawca przepompowuje zamówiony olej do zbiorników Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia każdorazowo świadectwa jakości oleju opałowego oraz komunikatu cenowego producenta obowiązującego w dniu dostawy. Wykonawca zapewnia niezmienność marży lub upustu na olej opałowy przez cały okres trwania umowy. Zmienność ceny oleju może wynikać tylko ze zmiany ceny przez producenta. Część II. Sukcesywne dostawy oleju napędowego, benzyny bezołowiowej, gazu LPG i butli z gazem w łącznej ilości podanej w Formularzu Cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w okresie od 1.02.2010 do 31.01.2011. Zamawiający dokonuje zakupu w stacji paliw Wykonawcy. Stacja paliw Wykonawcy mieścić się musi na terenie miasta Brodnicy lub w promieniu 3 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca zapewnia niezmienność marży na wymieniony w Formularzu Cenowym asortyment przez cały okres trwania umowy. Zmienność ceny może wynikać tylko ze zmiany ceny przez producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Złożenie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu - niespełnienie warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Oferty, które nie będą zawierały dokumentów, o których mowa w rozdz. V pkt 4 SIWZ zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia Wykonawcy: o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22, o braku zachodzenia przesłanek zawartych w art. 24 ustawy, o braku zaległości w opłacaniu składek wobec właściwego miejscowo Urzędu Skarbowego, o braku zaległości wobec ZUS - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps-brodnica.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach