Urząd Gminy Jakubów ogłasza przetarg
- Adres: 05-306 Jakubów, Jakubów 55
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 7579190 , fax. 025 7579190
- Data zamieszczenia: 2009-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jakubów
Jakubów 55
05-306 Jakubów, woj. mazowieckie
tel. 025 7579190, fax. 025 7579190
REGON: 00054437800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jakubow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przetarg nieograniczony na dostawę opału na sezon grzewczy 2009/2010 dla Urzędu Gminy Jakubów oraz szkół podstawowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Dostawa około 10 ton węgla - orzech II, charakteryzującego się następującymi parametrami: - gatunek opału I, - kaloryczność min. 27 MJ, - zawartość popiołów max. 10% - zawartość siarki max. 7% - wilgotność max. 10 % 2. Dostawa około 100 ton węgla ekologicznego EKO GROSZEK - luzem /nie paczkowany/, charakteryzującego się następującymi parametrami: - typ węgla - 31.2 - sortyment - GK o zmodyfikowanym składzie ziarnowym - granulacja - 8 - 25 mm - wartość opałowa - 26 - 26,9 MJ/kg - zawartość popiołów - 3,5 - 12 % - zawartość siarki - 0,5 - 0,7 % - wilgotność - max. 11% - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: brak
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz złożą oświadczenie potwierdzające spełnienie tych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz oferty, załącznik do niniejszej specyfikacji, - oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24, oraz spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, - podpisane wzory umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugjakubow.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe zaopatrzenie Polskiej Stacji Antarktycznej im. H. Arctowskiego w sezonie 2016-2017 w paliwa, oleje, smary i gazy wraz z usługami dodatkowymi
Dodano: 2016-07-26 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby Powiatu Sokołowskiego i jego jednostek organizacyjnych na okres od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa energii elektrycznej dla Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej w Warszawie do obiektów przy ul. Dorodnej 16 (taryfa B21) i do obiektów przy ul. Na Krańcu 3 (taryfa C21) oraz opracowanie propozycji kompensacji mocy biernej i jej wdrożenie w budynkach przy ul. Dorodnej 16
Dodano: 2016-07-22 - Zakup energii elektrycznej
Dodano: 2016-07-21 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ dla Powiatu Żyrardowskiego i jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-07-15 - dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
Dodano: 2016-07-12 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY STARY LUBOTYŃ
Dodano: 2016-07-06 - SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DLA POTRZEB DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRYTEM W II PÓŁROCZU ROKU 2016
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa energii elektrycznej
Dodano: 2016-05-20 - przetarg nieograniczony o wartości zamówienia poniżej 209.000 euro na Kompleksową dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji dla Gminy Błędów
Dodano: 2016-04-15