Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych ogłasza przetarg
- Adres: 83-211 Jabłowo, Owidz, ul. Szkolna 6
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5624825 , fax. 058 5624825
- Data zamieszczenia: 2009-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
Owidz, ul. Szkolna 6 6
83-211 Jabłowo, woj. pomorskie
tel. 058 5624825, fax. 058 5624825
REGON: 00009642500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspowidz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przetarg nieograniczony na dostawę opału dla Zespołu Szkól Ponadgimnazjalnych w Owidzu, - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę opału o następujących parametrach:1/węgiel orzech - kaloryczność 24.ooo kJ/kg, zawartość popiołu nie więcej niż 0,9%,całkowita zawartość siarki nie więcej niż 0,80%; 2/miał węglowy - kaloryczność 22.000kJ/kg,zawartość popiołu nie więcej niż 12%, całkowita zawartość siarki nie więcej niż 0,90%. Zamawiający przewiduje w okresie od podpisania umowy do 31.12.2009r. zakupić następującą ilość opału: węgiel orzech - 25 ton, miał węglowy - 200 ton. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VIII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w. warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy zgodnie z art. 24 ustawy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (z zastrzeżeniem pkt 4 lit a) pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania i odrzucenia jego oferty, następujących dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o spełnieniu wymagań z art. 22 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Podpisane oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w zw. z warunkiem określonym w rozdz. VI pkt 1). 4. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: a) pełnomocnictwa w oryginale, lub w formie odpisu poświadczonego notarialnie osoby ustanowionej do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. b) dokumentu, o którym mowa w punkcie 3 - dotyczący każdego z podmiotów składających ofertę wspólną, Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII i VIII muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wynikającymi z rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej lub przez pełnomocnika, zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem. Wszystkie dokumenty wchodzące w skład oferty winny być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego. Złożenie dokumentów w języku obcym bez tłumaczenia na język polski będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Każdy Wykonawca ma prawo zastrzec informacje stanowiące tajemnice jego przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty te należy umieścić w odrębnej kopercie z opisem -Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tajemnica przedsiębiorstwa - to nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne i technologiczne, handlowe albo organizacyjne przedsiębiorstwa, co, do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania poufności). Informacje takie nie będą udostępniane innym wykonawcom. Brak takiego zastrzeżenia będzie traktowany jako zgoda na udostępnienie treści całej oferty. Zastrzeżeniu nie podlegają informacje określone w rozdz. XV pkt 6 SIWZ. Rozdział VIII. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę pod rygorem odrzucenia oferty. 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ. 2. Informację w przedmiocie wskazania przez Wykonawcę, którą część zamówienia zamierza on powierzyć podwykonawcom - zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca przy realizacji zamówienia nie zamierza korzystać z podwykonawców do oferty należy załączyć przekreślony i podpisany wykaz próżny. 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o akceptacji warunków załączonej umowy wg. wzoru stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ Uwaga: W przypadku korzystania z podwykonawców do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w rozdziale XVIII SIWZ. Wykonawca może złożyć inne dokumenty, niż wymagane przez Zamawiającego, nie stanowiące części oferty, np. materiały reklamowe, informacyjne itp. Dokumenty takie muszą stanowić odrębną część, niezłączoną z ofertą w sposób trwały.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspowidz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Smętowo Graniczne i Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji.
Dodano: 2016-02-17 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb gminy Skarszewy oraz jednostek organizacyjnych gminy Skarszewy w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2017 r.
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej
Dodano: 2015-11-30 - CTM/BZ/ZZ/128/15.dostawa i dystrybucja energii elektrycznej dla OBR CTM S.A. - Gdynia, ul. Dickmana 62 oraz Gdańsk, ul. Matejki 6
Dodano: 2015-11-19 - DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB GMINY SIERAKOWICE ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY SIERAKOWICE W OKRESIE od 01.01.2016 r. do 31.12.2017 r.
Dodano: 2015-11-18 - Świadczenie dystrybucji energii elektrycznej oraz jej sprzedaż dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Gdańsku
Dodano: 2015-11-10 - CTM/BZ/ZZ/108/15. dostawa energii elektrycznej dla OBR CTM S.A. - Gdynia, ul. Dickmana 62
Dodano: 2015-10-26 - DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB GMINY CZARNA WODA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY CZARNA WODA W OKRESIE od 01.01.2016 r. do 31.12.2017 r.
Dodano: 2015-10-01 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Dodano: 2015-09-10 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Skarszewach oraz Wspólnot Mieszkaniowych
Dodano: 2014-12-05