Dom Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce ogłasza przetarg
- Adres: 16-050 Jałówka, ul. Leśna 11
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-85 713 16 90, 606 925 092 , fax. 0-85 713 16 99
- Data zamieszczenia: 2010-01-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce
ul. Leśna 11 11
16-050 Jałówka, woj. podlaskie
tel. 0-85 713 16 90, 606 925 092, fax. 0-85 713 16 99
REGON: 00030128500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsjalowka.republika.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samodzielna jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego oraz oleju napędowego do Domu Pomocy Społecznej Jawor w Jałówce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 35000 litrów oraz oleju napędowego w ilości 4600 litrów do Domu Pomocy Społecznej Jawor w Jałówce, 16-050 Michałowo, Jałówka ul. Leśna 11 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków wg. formuły spełnia/ nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w / w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24. 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sporządzony przez wykonawcę Formularz oferty według instrukcji sporządzenia - załącznik nr 2. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych składa następujące oświadczenia: 2.1 Złożą oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, oraz złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 3. Zamawiający wezwie oferentów, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli oświadczenia zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba ż mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.(art. 26 ust. 3 ustawy pzp).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsjalowka.republika.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy paliw dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami w Suwałkach Sp. z o.o.
Dodano: 2014-01-10 - Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę paliwa, numer sprawy ZP IBS PAN/03/2013
Dodano: 2013-04-15 - Dostawy paliw dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami w Suwałkach Sp. z o.o.
Dodano: 2013-01-31 - Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 95 w 2013 roku
Dodano: 2012-12-13 - Sukcesywne bezgotówkowe zaopatrzenie środków transportowych, maszyn i urządzeń w paliwa silnikowe
Dodano: 2012-11-08 - Dostawy paliw
Dodano: 2012-04-16 - Dostawa oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej Pb 95 w 2012
Dodano: 2011-12-13 - Sukcesywne bezgotówkowe zaopatrzenie środków transportowych, maszyn i urządzeń w paliwa silnikowe
Dodano: 2011-11-09 - Dostawy paliw
Dodano: 2011-02-02 - Dostawa oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej Pb 95 w 2011 roku
Dodano: 2010-12-01