Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę oleju napędowego

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, J. Iwaszkiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (076) 721 11 26, , fax. (076) 721 11 27
  • Data zamieszczenia: 2018-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
    J. Iwaszkiewicza 5
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. (076) 721 11 26, , fax. (076) 721 11 27
    REGON: 39099944100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę oleju napędowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż) oleju napędowego w ilości ok. 79500 litrów. Zakup paliwa będzie odbywał się bezgotówkowo, na podstawie kart identyfikacyjnych, wydanych dla wskazanych przez Zamawiającego pojazdów. Zamawiający wymaga aby karty: - wystawione były na określony samochód (nr rejestracyjny pojazdu) – 12 sztuk, - wystawione były na okaziciela – 4 sztuki, - były zabezpieczone kodem PIN W sytuacji zwiększenia liczby samochodów Wykonawca wystawi nowe karty w liczbie nie większej niż 5 sztuk. Karty zostaną wydane Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Kolejne karty, będące przedmiotem wymiany lub zamówione dodatkowo w okresie obowiązywania umowy będą wydawane w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku przez Zamawiającego. Wszystkie karty oraz duplikaty kart na zgłoszone już samochody będą wystawione przez wykonawcę nieodpłatnie. 2.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udostępnił mu internetowe indywidualne konto klienta z dostępem do informacji dotyczących minimum: przeprowadzonych transakcji z podziałem na poszczególne samochody oraz aktualny stan konta w zakresie ilości zakupionego paliwa i wykorzystanej kwoty brutto). 3. Zakup paliw dokonywany będzie w sieci stacji paliw w całym kraju, którymi dysponuje Wykonawca, przez 24 h na dobę, przez 7 dni w tygodniu. 4. Najbliższy punkt tankowania paliw winien znajdować się w odległości nie dalszej niż 7 km od siedziby Zamawiającego. 5. Wykonawca winien posiadać min. 70 stacji paliw na terenie Polski, z których będzie mógł korzystać Zamawiający na zasadach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy. 6. W razie awarii punktu poboru paliw, o którym mowa w pkt 4 Wykonawca zobowiązany jest wskazać inny/zamienny punktu poboru paliw, w którym obowiązywać będzie rozliczenie bezgotówkowe, położony nie dalej niż 10 km od siedziby Zamawiającego. 7.Oferowane paliwo musi odpowiadać normom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (dot. oleju napędowego) ( Dz. U. 2015 poz. 1680) 8. Warunki dotyczące wykonywania zamówienia określone zostały również w projekcie umowy w Rozdziale XVII siwz. 9. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada ważną koncesję na obrót paliwami ciekłymi,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą (którą stanowi formularz ofertowy - druk oferty stanowiący Załącznik nr 3 do siwz oraz Załącznik nr 3A – formularz asortymentowo-cenowy): 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do siwz; informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do siwz; informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.1 oraz pkt. 1.2. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1.4. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców występujących wspólnie lub dla osoby, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć z ofertą w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie zobligowany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do siwz).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach