Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę odczynników i sprzętu jednorazowego do Laboratorium Mikrobiologicznego

"Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Baranki 24
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 621 96 50 , fax. 087 621 96 33
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
    ul. Baranki 24 24
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 621 96 50, fax. 087 621 96 33
    REGON: 51099686100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę odczynników i sprzętu jednorazowego do Laboratorium Mikrobiologicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów jednorazowych w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr.1 do SIWZ - formularz cenowy wraz z dzierżawą analizatora do posiewu krwi oraz analizatora mikrobiologicznego do identyfikacji drobnoustrojów w i określenia lekowrażliwości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2.W rozbiciu na pakiety wadium wynosi: Pakiet 1 - 3 000 zł ( słownie: trzy tysiące złotych 00/100) Pakiet 2 - 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) Pakiet 3 - 1 400 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100) Pakiet 4 - 250 zł 200 zł (dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 5 poz.1 - 30 zł ( trzydzieści złotych 00/100) Pakiet 5 poz.2 - 30 zł ( trzydzieści złotych 00/100) Pakiet 5 poz.3 - 100 zł (sto złotych 00/100) Pakiet 5 poz.4 - 30 zł ( trzydzieści złotych 00/100) Pakiet 5 poz.5 - 200 zł (dwieście złotych 00/100) Pakiet 5 poz.6 - 2 zł (dwa złote 00/100) Pakiet 5 poz.7 - 30 zł ( trzydzieści złotych 00/100) Pakiet 5 poz.8 - 80 zł (osiemdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 5 poz.9 - 10 zł (dziesięć złotych 00/100) Pakiet 5 poz.10 - 80 zł (osiemdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 5 poz.11 - 30 zł ( trzydzieści złotych 00/100) Pakiet 5 poz.12 - 80 zł (osiemdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 5 poz.13 - 80 zł (osiemdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 5 poz.14 - 4 zł (cztery złotych 00/100) Pakiet 5 poz.15 - 2 zł (dwa złote 00/100) Pakiet 5 poz.16 - 10 zł (dziesięć złotych 00/100) Pakiet 5 poz.17 - 6 zł (sześć złotych 00/100) Pakiet 5 poz.18 - 10 zł (dziesięć złotych 00/100) Pakiet 5 poz.19 - 10 zł (dziesięć złotych 00/100) Pakiet 5 poz.20 - 250 zł (dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 5 poz.21 - 80 zł (osiemdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 5 poz.22 - 4 zł (cztery złotych 00/100) Pakiet 5 poz.23 - 30 zł ( trzydzieści złotych 00/100) Pakiet 5 poz.24 - 2 zł (dwa złote 00/100) Pakiet 5 poz. 25 - 10 zł (dziesięć złotych 00/100) Pakiet 6 - 200 zł (dwieście złotych 00/100) 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4.Należy dołączyć potwierdzenie wpłaty wadium. 5.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ). 6.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BGŻ O/Ełk 74203000451110000001038710 do terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24.1 i 2 Ustawy. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 3)Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 4)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych; 5)Oświadczenie Wykonawcy, iż nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24.1 i 2 Ustawy. 6)Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających postępowanie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (min.1 dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy). 2.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)Dotyczy Pakietu I-III - Zamawiający wymaga aby Wykonawca do oferty dołączył następujące dokumenty: 1.Certyfikat ISO 9001 na produkcję podłoży gotowych na płytkach, probówkach i butelkach, testów i krążków antybiotykowych. 2.Certyfikat ISO 13485:2003 podłoża na płytkach 3.Certyfikaty Kontroli Jakości do każdej serii podłoży na płytkach i w probówkach, butelek, testów. Do oferty dołączyć przykładowe certyfikaty dla poszczególnych produktów. 2)Dotyczy Pakietu IV i VI - Zamawiający wymaga aby Wykonawca do oferty dołączył następujące dokumenty: 1. Certyfikat ISO 13485 2.Deklaracje zgodności CE dla wszystkich krążków z antybiotykami ( Zamawiający dopuszcza w formie elektronicznej na płycie CD dołączonej do oferty). 3.Dokumenty dodatkowe: 1.Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 2.Podpisany i wypełniony przez Osoby Uprawnione wzór umowy (załącznik nr.1 do SIWZ) 3.Podpisany i wypełniony przez Osoby Uprawnione wzór umowy ( załącznik nr.5 do SIWZ) 4.Podpisany i wypełniony przez Osoby Uprawnione wzór umowy ( załącznik nr.6 do SIWZ) 5.Potwierdzenie wniesienia wadium. 6.Uzupełniony i podpisany formularz cenowy oferty (załącznik nr 2 do SIWZ); wszystkie ceny powinny być poddane w złotych polskich . Sposób obliczania: Ilość x cena netto + Vat = wartość brutto. Podane nazwy w formularzu cenowym mają być tożsame z nazwami wystawianymi na fakturze. 7.Uzupełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ. 8.Uzupełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promedica.elk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach