Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę nowego sprzętu do kosmetologii dla Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu - (nr sprawy: OPZ-381-05/10)

Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-060 Opole, ul. Katowicka 68
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4423524, 4423520 , fax. 077 4423517
  • Data zamieszczenia: 2010-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu
    ul. Katowicka 68 68
    45-060 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4423524, 4423520, fax. 077 4423517
    REGON: 53239101700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wsm.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę nowego sprzętu do kosmetologii dla Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu - (nr sprawy: OPZ-381-05/10)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1). Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż zamawiającemu wraz z montażem nowego fabrycznie sprzętu do prowadzenia zajęć z kosmetologii: a).20szt. fotel kosmetyczny; b).40szt. taboretów bez oparcia; c).20szt. stolików z szufladą; d).2szt. wózek do przyrządy; e).2szt. Woskownica z podgrzewaczem wosku; f).2 szt. Aparat do ultradźwięków; g).1szt. Autoklaw; h).20szt. Lampy z lupą; i).1szt. Zgrzewarka; j).1szt. Myjka ultradźwiękowa; k).2 zestawy Parafiniarka do stóp i dłoni wraz z osprzętem; l).5 szt. Frezarka do pedicure; m).6 szt. Frezarki manicure / pedicure; n).5 szt. Brodzik na kółkach; o).2 zestawy Podgrzewacz wosku wraz z aplikatorami; p).4 zestawy Kombajn Kosmetyczny wraz z jego osprzętem; q).16 zestawy Kombajn wraz z galvanem i darsonwalem. 2).Szczegółowy opis został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ. 3).Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a).Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres nie krótszy jak 12 miesięcy liczonych od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, na warunkach nie mniej korzystnych dla Zamawiającego jak określone w załączniku nr 4 do SIWZ; b).Wykonawca zobowiązuje się ponosić wszystkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi; c).Wykonawca zapewnia odpłatny serwis pogwarancyjny; d).Instrukcja użytkowania sprzętu - w języku polskim; e).Wykonawca zapewnia w siedzibie zamawiającego przeszkolenie w zakresie obsługi sprzętu w terminie do 7 dni liczonych od daty dostawy ostatniego elementu sprzętu - (koszt przeszkolenia personelu Zamawiającego wliczony w cenę określoną w pkt.14.1 SIWZ); f).Płatność za przedmiot umowy zrealizowana będzie przelewem na konto Wykonawcy w terminie 21 dni od daty przekazania faktury Zamawiającemu, która to data nie może być wcześniejsza niż data podpisania przez strony protokołu odbioru; g).Dostarczony sprzęt będzie posiadała niezbędne do normalnego funkcjonowania instrukcje i certyfikaty jeżeli jest takie wymagane do prawidłowe funkcjonowanie w użytkowaniu; h).Wymaga się, aby sprzęt będący wyrobem medycznym w rozumieniu art. 3 ust.1 pkt. 17 ustawy z dnia 20.04.2004 roku (Dz. U. Nr 93 poz.896) o wyrobach medycznych, spełniał wymagania zasadnicze do których odnosi się art. 16 ust.1 ustawy o wyrobach medycznych oraz aby posiadał znak CE dla wyrobu medycznego (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 30.04.04r. Dz. U z 2004 r. Nr 104 poz.1111 z póź. zm.); i).Przedmiot zamówienia opisany w pkt. 1 lit. a, e, f, g, h, i, j, k, l, m, o, p, q, będzie posiadał znak bezpieczeństwa CE; j).Dla przedmiotu zamówienia będącego wyrobem medycznym znak bezpieczeństwa CE będzie umieszczony zgodnie z art. 6 w zw. z art. 5 i art. 7 Ustawy o wyrobach medycznych (Dz. U z 2004 r Nr 93 poz. 896 z póź. zm.); k).Przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, nieużywany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1).Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8.900,00 PLN (słownie : osiem tysięcy dziewięćset złotych); 2).Wadium może być wnoszone wyłącznie w formach przewidzianych w art. 45 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 3).Wadium w formie określonej w art.45 ust.6 pkt 2-5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, może być dokonane jedynie w siedzibie Zamawiającego (pokój 105 l piętro) w dni robocze od poniedziałku do piątku, pomiędzy godziną 9:00 a 15:00 i potwierdzone na pokwitowaniu odbioru przez Zamawiającego; 4).Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto zamawiającego: Bank Milenium /o. Opole, konto nr 96 11602202 0000 0000 3638 4649 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającego. Na poleceniu przelewu lub dowodzie wpłaty należy dopisać: wpłata wadium do sprawy nr OPZ-381-5/10; 5).Wykonawca załącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu na konto zamawiającego określone w pkt 4, - jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu; 6).Wadium zostanie zwrócone bez zbędnej zwłoki, zgodnie z art.46 ust l - 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 7).Dyspozycję w zakresie zwrotu wadium wniesionego w pieniądzu, zamawiający przekaże do banku w terminie zgodnym z pkt 6; 8).Zwrot wadium w formie określonej w art.45 ust.6 pkt. 2-5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych następuje w terminie zgodnym z pkt 6. Wydanie wadium Wykonawcy przez Zamawiającego dokonane zostanie za pokwitowaniem odbioru przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego; 9).Jeżeli wadium jest wnoszone w formach gwarancji określonych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, to dokument gwarancji zapłaty wadium musi swą treścią potwierdzać, że Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacjach określonych przez art. 46 ust. 4a - 5, ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 10).Zamawiający jako Beneficjent gwarancji, w okresie ważności wadium, wystąpi z pisemnym żądaniem do gwaranta wypłaty wadium jeżeli wystąpią sytuacje opisane w pkt 9 skutkujące zatrzymaniem zabezpieczenia przez Zamawiającego; 11).Jeżeli wadium jest wnoszone w formach poręczenia określonych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: - to dokument poręczenia zapłaty wadium musi swą treścią potwierdzać, że Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacjach określonych przez art. 46 ust. 4a - 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; - to, gdy zapłata wadium stanie się wymagalna wskutek zaistnienia jednej z sytuacji określonej w pkt 11, Zamawiający wyśle niezwłocznie do Wykonawcy pismo wzywające do zapłaty pełnej kwoty wynikającej z wadium w terminie jednego dnia roboczego liczonego od daty otrzymania wezwania przez Wykonawcę (za termin zapłaty kwoty wynikającej z wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającego określony w punkcie nr 4) W sytuacji braku wpływu środków na rachunek bankowy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, Zamawiający zwróci się o zapłatę wadium do poręczyciela.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wsm.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach