Wojewódzki Szpital Zespolony w Skierniewicach ogłasza przetarg
- Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rybickiego 1
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 046 8340821, 046 8340757 , fax. 046 8340821
- Data zamieszczenia: 2009-03-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Skierniewicach
ul. Rybickiego 1 1
96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
tel. 046 8340821, 046 8340757, fax. 046 8340821
REGON: 00065711900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę narzędzi chirurgicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi chirurgicznych dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Skierniewicach - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331690002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca nie ma obowiązku wpłaty wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1)nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2)spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców załączy do formularza oferty następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3) Oświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5) Oświadczenie, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6)Formularz cenowy, złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 7)Oświadczenie producenta zapewniające wysoki stopień odporności na korozje 8)Oświadczenie producenta o posiadaniu autoryzowanego serwisu (podać nazwę i adres firmy oraz sposób komunikowania) 9)Oryginalny katalog producenta (twarda oprawa) w języku polskim lub w języku angielskim lub w języku niemieckim 10)Certyfikaty CE, wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych w Polsce, świadectwa wprowadzenia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r.: 1.deklaracja zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego) 2.certyfikat jednostki notyfikowanej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III) 3.wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004r. o Wyrobach Medycznych 4.w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20.04.2004r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty wprowadzające te produkty do obrotu i stosowania
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsz-skier.pl/dzp
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zestawów chirurgicznych wraz z wyposażeniem
Dodano: 2015-10-21 - zakup narzędzi dla Oddziału Kardiochirurgii
Dodano: 2015-07-09 - Dostawa oprzyrządowania do aparatu STELLARIS 32/ZP/2014
Dodano: 2014-09-25 - Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb oddziału kardiochirurgii.
Dodano: 2014-07-09 - ZESTAW DO GASTROSTOMII
Dodano: 2014-06-20 - Dostawa narzędzi chirurgicznych. (Sprawa nr 18/2014)
Dodano: 2014-05-08 - Dostawy narzędzi medycznych oraz wielorazowego sprzętu medycznego dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach
Dodano: 2014-04-11 - Dostawy narzędzi i akcesoriów do zabiegów laparoskopowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 7 pakietów
Dodano: 2014-02-25 - Dostawa staplerów chirurgicznych
Dodano: 2013-09-18 - DOSTAWA NARZĘDZI DO MIKROCHIRURGII
Dodano: 2013-07-24