Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na Dostawę mebli dla Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu

Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 45-315 Opole, ul. Głogowska 27
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4552979 , fax. 077 4552979 wew. 30
  • Data zamieszczenia: 2011-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego
    ul. Głogowska 27 27
    45-315 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4552979, fax. 077 4552979 wew. 30
    REGON: 00019671800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www2.wodip.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na Dostawę mebli dla Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do budynku Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu ul. Głogowska 27, 45-315 Opole. 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis techniczny wyposażenia meblowego załącznik nr 1a do SIWZ oraz kosztorys z wykazem mebli i wyposażenia załącznik nr 1b do SIWZ 3 Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39111100-4Siedziska obrotowe 39112000-0Krzesła 39121200-8Stoły 39121100-7 Biurka 39132100-7 Szafy na akta 39141300-5 Szafy 39131000-9 Regały biurowe 39130000-2Meble biurowe 39113100-8 Fotele 39151000-5 Meble różne 39143110-0 Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane 39143121-0 Garderoby 39136000-4 Wieszaki na odzież 4 Informacja o dokumentach potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: - próbek materiałowych wykończeń: wszystkich rodzajów mebli i krzeseł - kart katalogowych, prospektów lub folderów: wszystkich rodzajów mebli i krzeseł - wszystkich niezbędnych i wymaganych atestów (łącznie z atestami potwierdzającymi klasę higieniczności płyty użytej do produkcji mebli). - kosztorysu z wykazem mebli i wyposażenia sporządzony według załącznik nr 1b do SIWZ z wypełnieniem rubryki Producent, cen netto, wartości netto, razem wartości netto i brutto. 5 Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) dostawa mebli łącznie z wniesieniem oraz montażem mebli; b) wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres min. 24 miesięcy. Gwarancja będzie liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy tj. od dnia przekazania mebli do eksploatacji. c) Zamawiający dopuszcza tolerancję +/- 1,5 cm od wszystkich podanych w Opisie Technicznym Wyposażenia Meblowego wymiarów zewnętrznych mebli / zestawów meblowych (tolerancja nie dotyczy elementów konstrukcyjnych i grubości płyty). d) Zamawiający potwierdzi Wykonawcy wybraną kolorystykę na etapie zawarcia umowy. e) W przypadku, gdy w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia użyte zostały nazwy i oznaczenia producentów lub konkretnych produktów, ma to na celu jak najdokładniejsze określenie elementów, modeli i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia - Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego, równoważnego asortymentu, pod warunkiem posiadania przez niego nie gorszych parametrów. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę równoważnego asortymentu, Zamawiający ustanawia obowiązek udowodnienia równoważności tzn.: należy przedstawić dokładny opis zastosowanych rozwiązań równoważnych w zakresie technologicznym i jakościowym. Jakość zastosowanych materiałów równoważnych należy udokumentować odpowiednimi zaświadczeniami potwierdzającymi, że zastosowane materiały są zgodne z normami i wymaganiami jakie Zamawiający określił dla każdego rodzaju mebla.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu każdy wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) Wadium może być wniesione w jednej z kilku następujących form : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wodip.opole.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach