Izba Skarbowa w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-883 Lublin, ul. T. Szeligowskiego 24
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 452 23 00 , fax. 81 452 23 06
- Data zamieszczenia: 2016-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Lublinie
ul. T. Szeligowskiego 24 24
20-883 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 452 23 00, fax. 81 452 23 06
REGON: 00102287700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę mebli biurowych dla Izby Skarbowej w Lublinie i urzędów skarbowych województwa lubelskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia obejmuje: 1.1. Fotele pracownicze obrotowe do pokoi biurowych - 286 szt. 1.2. Krzesła tapicerowane - 44 szt. 1.3. Fotele gabinetowe obrotowe - 4 szt. 2. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia została zawarta w Załączniku Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.1. dostawę mebli i ich montaż w siedzibie Zamawiającego (informacje o lokalizacji zawarte zostały w Załączniku Nr 2 do SIWZ) 3.2. zapewnienie minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji, 3.3. wykonywanie serwisu gwarancyjnego. 4. Meble będące przedmiotem zamówienia: 4.1. muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu oraz spełniać warunki techniczne określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ 4.2. posiadać deklarację producenta o zgodności z Polskimi Normami lub innymi przepisami dotyczącymi wymogów, które obowiązują w zakresie dopuszczenia wyrobu do obrotu, 4.3. odpowiadać wymogom przeciwpożarowym oraz spełniać warunki BHP, określone w stosownych przepisach, w tym w szczególności w Rozporządzeniu MPiPS z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r. Nr 148, poz. 973). 5. Opis przedmiotu zamówienia przedstawia minimalne wymagania dotyczące wyposażenia meblowego. 6. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższających, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności. 7. W przypadku oferowania mebli równoważnych należy przedstawić dokładny opis zastosowanych rozwiązań równoważnych, w zakresie technologicznym i jakościowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391111004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji ponad wymagane minimum
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.apodatkowa.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną