Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę mebli.

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (48)3620283 , fax. (48)3620289
  • Data zamieszczenia: 2019-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. (48)3620283, fax. (48)3620289
    REGON: 67022345100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.radom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę mebli.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli (tj. m.in. mebli gabinetowych, krzeseł, foteli, ławek, zabudowy kuchennej, szaf, nadstawek do szaf, biurek komputerowych, kontenerów (szafek) pod drukarkę, narożników do biurka, komód, stolików, stołów). Zamówienie zostało podzielone na 5 części: Część 1 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli gabinetowych wykonanych z płyty MDF w okleinie orzech amerykański, lakierowane w półmacie, z elementami dekoracyjnymi w formie listew mosiężnych – według załączonych rysunków, w skład których wchodzą nw. projekty: 1) 01 Ambonka – 1 szt. (załącznik nr 1.1 do SIWZ), 2) 02 Ława 4 osobowa – 1 szt. (załącznik nr 1.2 do SIWZ), 3) 03 Ława 2 osobowa – 2 szt. (załącznik nr 1.3 do SIWZ), 4) 04 Ława 4 osobowa – 1 szt. (załącznik nr 1.4 do SIWZ), 5) 05 Ława 6 osobowa – 1 szt. (załącznik nr 1.5 do SIWZ), 6) 06 Ława 4 osobowa – 1 szt. (załącznik nr 1.6 do SIWZ), 7) 07 Ława 6 osobowa – 1 szt. (załącznik nr 1.7 do SIWZ), 8) 08 Ława 16 osobowa – 1 szt. (załącznik nr 1.8 do SIWZ), 9) 09 Ława 12 osobowa – 1 szt. (załącznik nr 1.9 do SIWZ), 10) 10 Stół dla reporterów 4 osobowy – 1 szt. (załącznik nr 1.10 do SIWZ), 11) 11 Stół dla reporterów 8 osobowy – 1 szt. (załącznik nr 1.11 do SIWZ) oraz projekt rozmieszczenia mebli (załącznik nr 1.12a i 1.12b do SIWZ). Wszystkie w/w meble gabinetowe muszą być objęte min. 24 miesięczną gwarancją. Część 2 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, zgodnie z poniższym zestawieniem i opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ: 1) Krzesło biurowe - 100 szt. 2) Fotel biurowy obrotowy - 30 szt. 3) Fotel biurowy obrotowy z wysokim oparciem - 20 szt. 4) Krzesło (tapicerowane tkaniną) - 80 szt. 5) Krzesło (tapicerowane skórą licową) - 20 szt. 6) Fotel - 15 szt. 7) Krzesło (wykonane z trwałego plastiku) - 20 szt. 8) Ławka 3 - osobowa - 3 szt. 9) Ławka 4 - osobowa - 1 szt. 10) Krzesło stylizowane, drewniane, tapicerowane (tapicerka w kolorze zieleń butelkowa) - 60 szt. 11) Krzesło stylizowane, drewniane, tapicerowane (tapicerka w kolorze szary – grafit) - 8 szt. Wszystkie w/w meble muszą być objęte min. 24 miesięczną gwarancją. Wszystkie fotele i krzesła winny posiadać atest bezpieczeństwa i wytrzymałości. Część 3 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zabudowy kuchennej pomieszczeń socjalnych, wykonana z płyty MDF w kolorystyce TOŁPA, uchwyty meblowe metalowe, dwupunktowe o rozstawie otworów 96 mm, w kolorze nikiel – mat, według załączonych rysunków, w skład których wchodzą projekty: 1) Parter – pomieszczenie socjalne nr 0.29 (załącznik nr 3.1 do SIWZ), 2) I piętro – pomieszczenie socjalne nr 1.25 (załącznik nr 3.2 do SIWZ), 3) I piętro – pomieszczenie socjalne nr 1.8 (załącznik nr 3.3 do SIWZ), wraz z projektem rozmieszczenia mebli. Dodatkowy wymóg: konieczność dokonania pomiarów przed wykonaniem zabudowy. Zabudowa kuchenna pomieszczeń socjalnych musi być objęta min. 24 miesięczną gwarancją. Część 4 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, zgodnie z poniższym zestawieniem i opisem zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ: 1) Szafa biurowa metalowa - 50 szt. 2) Nadstawka do szafy biurowej metalowej - 50 szt. 3) Szafa czteroszufladowa przystosowana do przechowywania teczek zawieszkowych formatu A4 - 6 szt. Wszystkie w/w meble muszą być objęte min. 24 miesięczną gwarancją. Część 5 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli, zgodnie z poniższym zestawieniem i opisem zawartym w załączniku nr 5 i 5a do SIWZ: 1) Biurko komputerowe - 40 szt. 2) Kontener /szafka/ pod drukarkę - 20 szt. 3) Szafa biurowa aktowa (wymiary: szerokość/wysokość/głębokość: 900/1940/400 mm) - 10 szt. 4) Szafa biurowa aktowa (wymiary: szerokość/wysokość/głębokość: 720/1940/400 mm) - 10 szt. 5) Szafa biurowa z nadstawką - 35 szt. 6) Szafa ubraniowa - 25 szt. 7) Narożnik do biurka - 20 szt. 8) Komoda duża - 20 szt. 9) Stolik kwadratowy - 10 szt. 10) Stół - 1 szt. 11) Stół konferencyjny (wymiary: długość/wysokość/szerokość: 1750/750/1000) - 4 szt. 12 Stół konferencyjny (wymiary: długość/wysokość/szerokość: 1500/750/800) - 4 szt. Wszystkie w/w meble biurowe muszą być objęte min. 24 miesięczną gwarancją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wysokość wadium wynosi: • część 1 (pierwsza) zamówienia: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100), • część 2 (druga) zamówienia: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), • część 3 (trzecia) zamówienia: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100), • część 4 (czwarta) zamówienia: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), • część 5 (piąta) zamówienia: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Szczegółowe wymagania dla wniesienia wadium zostały określone w pkt. XVI SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w/w warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Pełnomocnictwo w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. 3) W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.4): • składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. • składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach