"Zdrowie" Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Hallera 31
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 055 6458300 , fax. 055 6458310
- Data zamieszczenia: 2014-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Zdrowie" Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Hallera 31 31
82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
tel. 055 6458300, fax. 055 6458310
REGON: 19250877800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nzoz-zdrowie.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów szewnych, opatrunkowych, pieluchomajtek dla dorosłych, fartuchów chirurgicznych, osłon na przewody, środków dezynfekcyjnych oraz płynów dożylnych Nr sprawy: 14/2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Niniejsze zamówienie dotyczy zawarcia umowy na dostawę materiałów szewnych, opatrunkowych, pieluchomajtek dla dorosłych, fartuchów chirurgicznych, osłon na przewody, środków dezynfekcyjnych oraz płynów dożylnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych, podzielonych na części od Nr. 1 do Nr.15, stanowiących załącznik do Specyfikacji. Wszędzie tam gdzie użyto nazw własnych produktów dopuszcza się składanie ofert równoważnych. Wskazanie przez Zamawiającego nazw własnych ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych wymaganych w odniesieniu do stosowanych wyrobów. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Apteki Szpitalnej w ZDROWIE Sp. z o.o w Kwidzynie, ul. gen.Józefa Hallera 31. Wykonawca dostarczy i rozładuje towar na koszt własny. Oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010( Dz. U. Nr 107, poz.679 z późniejszymi zmianami) oraz muszą odpowiadać wymaganiom opisanym w Formularzach cenowych. Termin ważności dostarczaneo towaru nie może być krótszy niż 2/3 całego okresu ważności. Dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywały się sukcesywnie na podstawie odrębnych zamówień. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia: a) materiałów opatrunkowych, szewnych, pieluchomajtek dla dorosłych, fartuchów, materiałów medycznych- w terminie do 3 dni od daty złożenia zamówienia, b) płynów dożylnych- w terminie 24 godzin od daty złożenia zamówienia. Termin płatności wynosi 30 dni licząc od daty dostarczenia faktury zamawiającemu. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych -w częściach od nr 1 do nr 15: 1. Szwy chirurgiczne, 2) Szwy chirurgiczne, 3) Kompresy, gaza, wata, 4) Opaski, 5) Wyroby z gazy, 6) Pieluchomajtki dla dorosłych, 7) Opatrunek hydrokoloidowy typu hydrocoll, 8) Gąbka żelatynowa tamująca krwawienie, 9) Chusta trójkątna, 10) Fartuchy chirurgiczne jałowe, 11) Osłony na przewody, 12) Środek do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego, 13) Środek antyseptyczny do mycia ciała przed zabiegami operacyjnymi, 14) Środki do antyseptyki skóry przed iniekcjami w formie gazików, 15) Płyny dożylne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411214
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nzoz-zdrowie.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW SZEWNYCH CHIRURGICZNYCH
Dodano: 2016-06-01 - SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW SZEWNYCH CHIRURGICZNYCH
Dodano: 2016-05-18 - D10.251.28.J.2016 - Dostawa materiałów szewnych
Dodano: 2016-04-14 - dostawa materiałów szewnych, siatek do przepuklin, portów, sprzętu medycznego, dozowników do mydła i środków dezynfekujących
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa materiałów szewnych
Dodano: 2016-03-17 - dostawa nici (szwów) chirurgicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku, znak sprawy: PCZ.ZP.02/16
Dodano: 2016-02-18 - DOSTAWA NICI CHIRURGICZNYCH I OKULISTYCZNYCH
Dodano: 2015-12-28 - Dostawa nici chirurgicznych (32/2015)
Dodano: 2015-10-07 - SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW SZEWNYCH CHIRURGICZNYCH I WOSKU KOSTNEGO
Dodano: 2015-08-25 - dostawa materiałów szewnych
Dodano: 2015-05-27