Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kserokopiarek i innych urządzeń dla Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich.

Powiat Konecki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-200 Końskie, ul. Staszica 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 372 41 34 , fax. 0-41 372 83 20
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Konecki
    ul. Staszica 2 2
    26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 372 41 34, fax. 0-41 372 83 20
    REGON: 29100938900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.konskie.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kserokopiarek i innych urządzeń dla Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów , kserokopiarek i innych urządzeń wg. asortymentu i ilości z Formularza Cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 oraz w art. 24 ust.1 : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 1. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 , Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia , że oferowane materiały eksploatacyjne z oferty równoważnej odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający będzie żądał w szczególności : - zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom właściwym dla danego materiału eksploatacyjnego oraz dokumentu potwierdzającego , że oferowane materiały eksploatacyjne spełniają minimalne wymogi co do pojemności/ wydajności produktu wymaganego zgodnie z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711. Postawiony warunek przedmiotowy zapisany został zgodnie z §3 ust.1 pkt. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. KONSORCJUM W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, warunki opisane powyżej będą oceniane łącznie .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Zasady ogólne dotyczące dokumentów. Do oferty Wykonawcy zobowiązani są dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Podpisane przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu ( dokumentów ) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnioną / uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. Pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne, jeżeli oferta składana jest przez pełnomocnika . Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których wykonywania pełnomocnik jest upoważniony. 4. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom właściwym dla danego materiału eksploatacyjnego oraz dokumenty potwierdzające , że oferowane materiały eksploatacyjne spełniają minimalne wymogi co do pojemności/ wydajności produktu wymaganego zgodnie z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711 - kopia dokumentu ( dokumentów ) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnioną / uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Formularz Cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. B. Zasady dotyczące dokumentów składanych przez konsorcjum. 1. Każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne zobowiązany jest do odrębnego złożenia dokumentów wskazanych w pkt 2 . Dokumenty wymienione w pkt 1 składane są w zakresie w jakim niezbędne jest to do wykazania się spełnianiem warunków udziału w postępowaniu ( nie muszą być składane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie ). 2. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności , co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. C. Zasady dotyczące dokumentów składanych przez podmioty zagraniczne. 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w lit. A niniejszego rozdziału : 1) pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2. Dokument o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.konskie.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach