Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji ogłasza przetarg
- Adres: 45-315 Opole, Ul. Głogowska 27
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 579 895 , fax. 774 552 979
- Data zamieszczenia: 2012-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
Ul. Głogowska 27 27
45-315 Opole, woj. opolskie
tel. 774 579 895, fax. 774 552 979
REGON: 00019671800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rcre.opolskie.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na Dostawę materiałów biurowych na potrzeby Projektu pod nazwą: Edukacja ku przyszłości oraz Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby Projektu pod nazwą: Edukacja ku przyszłości, oraz Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu, szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz rzeczowo - cenowy. 4.2 Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30190000-7 Różne sprzęty i artykuły biurowe 30192800-9 Etykiety samoprzylepne 30199500-5 Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 39292400-9 Przybory do pisania 30192000-1 Wyroby biurowe 301970 00-6 Drobny sprzęt biurowy 30234300-1 Płyty kompaktowe (CD) 22800000-8 Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30141200-1 Kalkulatory biurkowe 30197630-1 Papier do drukowania 30197100-7 Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30192126-0 Pióra techniczne 30192125-3 Pisaki 44424200-0 Taśma przylepna 30192100-2 Gumki 39241200-5 Nożyczki 30199230-1 Koperty 4.3 Dostawa - Tabela A załącznika nr 1 do SIWZ realizowana jest na potrzeby Projekt systemowy Edukacja ku przyszłości, nrPOKL.09.01.02-16-075/11, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Dostawa Tabela B załącznika nr 1 do SIWZ realizowana jest na potrzeby Programu NIWKI 2012 współfinansowanego w równych częściach przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego oraz Konsulat Republiki Federalnej Niemiec w Opolu. Dostawa Tabela C na potrzeby Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu. 4.4 Zamawiający w celach odpowiedniego rozliczenia dostawy będzie żądać odrębnych faktur dla danych materiałów biurowych oraz będzie uzgadniał z wykonawcą jak dana partia materiałów będzie spakowana (skompletowana). 4.5 Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: wszystkie rzeczy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rcre.opolskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH NA OKRES 24 MIESIĘCY
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa artykułów biurowych do Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach w 2016 r
Dodano: 2016-01-15 - Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych i sprzętu biurowego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/117/2015)
Dodano: 2015-11-12 - Dostawa materiałów biurowych i papieru na potrzeby wdrażania RPO WO 2014-2020, PO PT 2014-2020 oraz Interreg V-A CZ-PL
Dodano: 2015-10-15 - Dostawa materiałów biurowych i papieru do urządzeń drukujących na potrzeby realizacji zadania Opolska Karta Rodziny i Seniora oraz w ramach projektu Opolskie Obserwatorium Terytorialne - wzmocnienie systemu monitorowania polityk publicznych, Poddziałanie 5.2.1 PO KL. Nr postępowania: DOA-IV.272.49.2015
Dodano: 2015-09-25 - Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu w ramach projektu pn.: Równi na Rynku Pracy materiałów biurowych i eksploatacyjnych, z podziałem na dwa zadania.
Dodano: 2015-09-15 - Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu materiałów biurowych w ramach projektu pn.: Ginące zawody pomysłem na przyszłość
Dodano: 2015-06-25 - SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA IZBY SKARBOWEJ W OPOLU I URZĘDÓW SKARBOWYCH WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO
Dodano: 2015-05-18 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych na potrzeby Projektu pod nazwą: Neurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI wieku
Dodano: 2015-05-12 - Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych i sprzętu biurowego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej oraz na potrzeby projektów współfinansowanych przez Unię Europejską (nr sprawy ZP/D/47/2015)
Dodano: 2015-04-28