Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-471 Białystok, ul. Fabryczna 27
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 8693550, 8694550 , fax. 85 8693566
- Data zamieszczenia: 2013-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Białymstoku
ul. Fabryczna 27 27
15-471 Białystok, woj. podlaskie
tel. 85 8693550, 8694550, fax. 85 8693566
REGON: 05063792200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozmswia.bialystok.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
bloki biurowe, długopisy, kleje , markery, notesy, papier ksero,płyty DVD, segregatory spinacze, skoroszyty, zeszyty , koperty, tonery,cartrige zgodnie z zał nr 1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona kwotą wadium w wysokości: Pakiet nr 1 - 426,42 zł Pakiet nr 2 - 119,51 zł Pakiet nr 3 - 577,03 zł Pakiet nr 4 - 443,09 zł Pakiet nr 5 - 103,66 zł Pakiet nr 6 - 59,93 zł Wadium może być wniesione w następujących formach: a. a. pieniądzu b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy 48 8060 0004 0019 0121 2000 0010 Bank Spółdzielczy w Białymstoku. Za skuteczne wniesienie wadium przelewem Zamawiający uważa wadium, które wpłynie na w/w rachunek przed upływem składania ofert W przypadku wybrania formy wadium w postaci poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Wykonawca oryginał składa w oddzielnej odpowiednio oznakowanej kopercie dołączonej do oferty, kopię zamieszcza w ofercie. Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych mają być udzielone do końca terminu związania ofertą. Wykonawca traci wadium, jeżeli odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrzenia. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 w/w ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmswia.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów administracyjno - biurowych na rzecz 25 WOG i instytucji będących na zaopatrzeniu. Z podziałem na trzy części.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa papieru do ploterów oraz materiałów biurowych, w tym papieru do kserokopiarek w 2016 r.
Dodano: 2016-02-19 - DOSTAWA WYROBÓW BIUROWYCH, WKŁADÓW DRUKUJĄCYCH I PAPIERU OFFSETOWEGO
Dodano: 2016-02-08 - Dostawa artykułów biurowych, sprzętu i akcesoriów różnych. Oznaczenie postępowania DA-ZP-252-103/15
Dodano: 2016-01-05 - II dodatkowa dostawa materiałów biurowych w 2015 r.
Dodano: 2015-08-07 - DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH na rzecz 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2015-05-12 - DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH na rzecz 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2015-04-03 - Dostawa materiałów administracyjno-biurowych na rzecz 18 Białostockiego Pułku Rozpoznawczego oraz Klubu 18 Białostockiego Pułku Rozpoznawczego
Dodano: 2015-03-27 - usługa opracowania wzorników oraz dostawa materiałów szkoleniowych w ramach szkolenia specjalistycznego (Anioły Biznesu) na potrzeby projektu STARTER 2 nr WND.POKL.06.02.00-20-130-13
Dodano: 2015-03-09 - sukcesywne dostawy materiałów biurowych oraz tonerów do drukarek- kserokopiarek na potrzeby Funduszy Pożyczkowych i Funduszu Poręczeniowego
Dodano: 2015-03-03