Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż wiat przystankowych na terenie miasta Tychy

Miejski Zarząd Komunikacji w Tychach ogłasza przetarg

  • Adres: 43100 Tychy, Al. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 2193820 wew. 26 , fax. +48 32 2193822
  • Data zamieszczenia: 2017-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Komunikacji w Tychach
    Al. Marszałka Piłsudskiego 12
    43100 Tychy, woj. śląskie
    tel. +48 32 2193820 wew. 26, fax. +48 32 2193822
    REGON: 27323061300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż wiat przystankowych na terenie miasta Tychy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż na przystankach komunikacyjnych w Tychach, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego: wiaty z trzema szybami tylnymi oraz gablotą reklamową w ilości 9 szt, wiata z trzema szybami tylnymi w ilości 8 szt, wiaty z dwoma szybami tylnymi w ilości 2 szt, usunięcie dotychczasowych starych wiat przystankowych, z 19 przystanków komunikacyjnych zlokalizowanych w Tychach na których będą ustawiane nowe wiaty, wraz z usunięciem wszystkich elementów fundamentów wiat wystających ponad powierzchnię gruntu, przy czym wszystkie elementy tych wiat, z wyjątkiem gablot reklamowych, przechodzą na własność Wykonawcy. Każda z wiat z trzema tylnymi szybami, oraz z gablotą reklamową, o których mowa w §1 ust. 1 lit. a), umowy, będzie spełniać następujące warunki techniczne i estetyczne: Wiata przystankowa o konstrukcji nośnej szkieletowej profili stalowych ocynkowanych i pomalowanych , zbudowanej na planie prostokąta, wypełnionej szybami ze szkła hartowanego. Wymiary wiaty: wysokość mierzona od najwyższej położonego elementu dachu do poziomu gruntu - 2500 do 2600 mm, długość ścian tylnych - 3950 do 4050 mm, szerokość ściany bocznej - 1340 do 1440 mm. Wiata będzie posadowiona na punktowych, żelbetonowych elementach prefabrykowanych zakopywanych w gruncie. Wiata będzie się składać z dwóch ścian bocznych i trzech paneli ściany tylnej, z których w pierwsze dwa panele (od strony przyjazdu autobusu) zostaną wypełnione przeźroczystymi szybami ze szkła hartowanego o wymiarach 1920 x 1245 x 8 mm osadzonymi na uszczelkach gumowych, w trzecim panelu (od strony przyjazdu autobusu) zostanie osadzona gablota na rozkłady jazdy, a poniżej zamontowana na uszczelkach gumowych szyba hartowana o wymiarach 1245 x 8 mm i wysokości stosownej do rozmiarów gablot. Na bocznej ścianie od strony przeciwnej niż strona przyjazdu autobusu zostanie osadzona gablota reklamowa, natomiast boczna ściana po stronie przyjazdu autobusu zostanie wypełniona przeźroczystą szybą ze szkła hartowanego o wymiarach 1920 x 1245 x 8 mm osadzoną na uszczelkach gumowych z żółtymi paskami ostrzegawczymi. Szyby będą osadzone na uszczelkach gumowych profil typu U. Gablota reklamowa powinna spełniać następujące warunki: Gablotę należy wykonać jako dwustronną, przystosowaną do ekspozycji dwóch plakatów o wymiarach 1800 x 1200 mm, z drzwiami otwieranymi w bok, osadzonymi na stalowych nierdzewnych zawiasach, w których należy osadzić na uszczelkach gumowych szyby ze szkła hartowanego o wymiarach 5 x 1180 x 1815 mm, które to szyby można łatwo wymienić bez wyjmowania drzwi z gabloty. Drzwi należy wyposażyć w standardowe zamki otwierane typowym kluczem, dołączonym do gabloty z wyraźnym ograniczeniem zamknięcia. Gablotę należy wykonać z profili aluminiowych, malowanych na kolor identyczny z kolorem elementów konstrukcyjnych wiaty. Gablotę należy wyposażyć w półprzeźroczyste matówki z dwóch stron oparte na ramie wewnętrznej, demontowane bez użycia narzędzi oraz wyposażone po trzy uchwyty do mocowania plakatów. Gablotę należy wyposażyć w instalację oświetleniową diodową LED, składającą się z co najmniej 24 modułów ledowych rozmieszczonych na dwóch wewnętrznych krawędziach ościeżnicy, zapewniającą komfortową czytelność plakatów, z instalacją elektryczną zabezpieczoną zgodnie z aktualnymi przepisami o ochronie przeciwporażeniowej, zasilaną wspólnie z tej samej sieci co instalacja oświetleniowa wiaty. W przypadku braku gabloty reklamowej instalacja wewnętrzna z zabezpieczeniem i zasilaczem LED. Układ zasilający powinien być wyposażony w bezpiecznik i transformator odpowiedni do ilości zastosowanych diod LED. Gablota na rozkłady jazdy powinna być zainstalowana w górnej części ostatniego panelu licząc od strony najazdu autobusu i powinna mieć szerokość dostosowaną do szerokości pojedynczego tylnego panelu wiaty, wysokość ok. 1/2 wysokości tego panelu i spełniać następujące warunki: Gablotę należy wykonać jako jednostronne, przystosowane do ekspozycji rozkładów jazdy o powierzchni ekspozycyjnej ok. 1,2 m2, z drzwiami otwieranymi w bok, osadzonymi na nierdzewnych zawiasach, w których należy osadzić na uszczelkach gumowych szyby ze szkła hartowanego, które to szyby można łatwo wymienić bez wyjmowania drzwi z gabloty. Drzwi gablot należy wyposażyć w standardowe zamki otwierane typowym kluczem, dołączonym do gablot z wyraźnym ograniczeniem zamknięcia. Gablotę należy wykonać z profili aluminiowych, malowanych na kolor identyczny z kolorem elementów konstrukcyjnych wiaty. Materiały eksponowane w gablotach powinny być skutecznie chronione przed działaniem warunków atmosferycznych i dostępem osób niepowołanych. Gabloty należy wyposażyć w instalację oświetleniową diodową LED, zapewniającą komfortową czytelność rozkładów jazdy, z instalacją elektryczną zabezpieczoną zgodnie z aktualnymi przepisami o ochronie przeciwporażeniowej, zasilaną wspólnie z tej samej sieci co instalacja oświetleniowa wiaty. Gablotę reklamową osadzoną na bocznej ścianie wiaty oraz gablotę na rozkład jazdy należy zamontować w taki sposób, aby możliwe było swobodne otwarcie drzwi gablot a kąt otwarcia drzwi wynosił co najmniej 70 stopni. Gablotę reklamową osadzoną na bocznej ścianie wiaty oraz gablotę na rozkład jazdy należy podłączyć do istniejącej instalacji elektrycznej, pozostałej po usuniętych wiatach o których mowa w §1, ust. 2, tak aby w porze nocnej i wieczornej działało oświetlenie obu gablot. Dach wiaty będzie miał kształt wypukły o przekroju poprzecznym w kształcie łuku (strzałka łuku ma mieścić się w przedziale od 20 do 25 cm) i będzie wykonany z przyciemnianego, litego poliwęglanu o grubości min. 4 mm. Wymiary dachu: długość od 4600 mm do 4700 mm, szerokość od 1930 do 2030 mm. Dach wiaty należy wyposażyć w rynny zapewniające swobodny odpływ wody poza wiatę przez wewnętrzne profile wiaty do poziomu chodnika.Wszystkie elementy wiaty powinny być trwałe, skutecznie zabezpieczone przed działaniem warunków atmosferycznych (korozją) i odporne na dewastację. Elementy konstrukcyjne wiaty, z wyjątkiem wykonanych ze stali nierdzewnej, należy pomalować na kolor grafitowy matowy RAL 7016. Na bocznej ścianie wiaty od strony najazdu autobusu należy umieścić bezpośrednio pod dachem tablice z napisami z nazwami przystanku (wielkie żółte litery na tle tablicy w kolorze konstrukcji wiaty, czcionka ARIAL BOLD), którą Zamawiający poda Wykonawcy w formie pisemnej na 10 dni przed terminem realizacji zamówienia. Wiata powinna być wyposażona w znak drogowy D-15 „przystanek autobusowy” odpowiadający przepisom o ruchu drogowym, na podpórce w kolorze konstrukcji wiaty mocowany do dachu wiaty. Wiatę należy wyposażyć w ławkę drewnianą składającą się z trzech desek o długości 2 x 1320mm na przestrzeni dwóch tylnych szyb przezroczystych, malowaną lakierem chroniącym przed działaniem warunków atmosferycznych, z oparciem oddzielającym siedzących pasażerów od tylnych szyb wiaty, wykonanym z rur ze stali nierdzewnej polerowanych o średnicy od 20 mm do 30 mm. Deski ławki będą przykręcone do podpór od spodu wkrętami. Wiata o wyglądzie zbliżonym lub równoważnym do wiat przedstawionych w załączniku nr. 1 umowy. Każda z wiat z trzema tylnymi szybami o których mowa w §1 ust. 1 lit. b) umowy, będzie spełniać następujące warunki techniczne i estetyczne: Wiata przystankowa o konstrukcji nośnej szkieletowej, profili stalowych ocynkowanych i pomalowanych, zbudowanej na planie prostokąta, wypełnionej szybami ze szkła hartowanego. Wymiary wiaty: wysokość mierzona od najwyższej położonego elementu dachu do poziomu gruntu - 2500 do 2600 mm, długość ścian tylnych - 3950 do 4050 mm, szerokość ściany bocznej - 1340 do 1440 mm. Wiata będzie posadowiona na punktowych, żelbetonowych elementach prefabrykowanych zakopywanych w gruncie. Wiata będzie się składać z dwóch ścian bocznych i trzech paneli ściany tylnej, z których w pierwsze dwa panele (od strony przyjazdu autobusu) zostaną wypełnione przeźroczystymi szybami ze szkła hartowanego o wymiarach 1920 x 1245 x 8 mm osadzonymi na uszczelkach gumowych, w trzecim panelu (od strony przyjazdu autobusu) zostanie osadzona gablota na rozkłady jazdy, a poniżej zamontowana na uszczelkach gumowych szyba hartowana o wymiarach 1245 x 8 mm i wysokości stosownej do rozmiarów gablot. Na bocznych ścianach zostanie wypełniona przeźroczystą szybą ze szkła hartowanego o wymiarach 1920 x 1245 x 8 mm osadzoną na uszczelkach gumowych z żółtymi paskami ostrzegawczymi. Szyby będą osadzone na uszczelkach gumowych profil typu U. Gablota na rozkłady jazdy powinna być zainstalowana w górnej części ostatniego panelu licząc od strony najazdu autobusu i powinna mieć szerokość dostosowaną do szerokości pojedynczego tylnego panelu wiaty, wysokość ok. 1/2 wysokości tego panelu i spełniać następujące warunki: Gablotę należy wykonać jako jednostronne, przystosowane do ekspozycji rozkładów jazdy o powierzchni ekspozycyjnej ok. 1,2 m2, z drzwiami otwieranymi w bok, osadzonymi na nierdzewnych zawiasach, w których należy osadzić na uszczelkach gumowych szyby ze szkła hartowanego, które to szyby można łatwo wymienić bez wyjmowania drzwi z gabloty. Drzwi do gablot należy wyposażyć w standardowe zamki otwierane typowym kluczem, dołączonym do gablot z wyraźnym ograniczeniem zamknięcia. Gablotę należy wykonać z profili aluminiowych, malowanych na kolor identyczny z kolorem elementów konstrukcyjnych wiaty. Materiały eksponowane w gablotach powinny być skutecznie chronione przed działaniem warunków atmosferycznych i dostępem osób niepowołanych. Gablotę należy wyposażyć w instalację oświetleniową diodową LED, zapewniającą komfortową czytelność rozkładów jazdy, z instalacją elektryczną zabezpieczoną zgodnie z aktualnymi przepisami o ochronie przeciwporażeniowej, zasilaną wspólnie z tej samej sieci co instalacja oświetleniowa wiaty. Układ zasilający powinien być wyposażony w bezpiecznik i transformator odpowiedni do ilości zastosowanych diod LED. Dach wiaty będzie miał kształt wypukły o przekroju poprzecznym w kształcie łuku (strzałka łuku ma mieścić się w przedziale od 20 do 25 cm) i będzie wykonany z przyciemnianego, litego poliwęglanu o grubości min. 4 mm. Wymiary dachu: długość od 4600 mm do 4700 mm, szerokość od 1930 do 2030 mm. Dach wiaty należy wyposażyć w rynny zapewniające swobodny odpływ wody poza wiatę przez wewnętrzne profile wiaty do poziomu chodnika. Wszystkie elementy wiaty powinny być trwałe, skutecznie zabezpieczone przed działaniem warunków atmosferycznych (korozją) i odporne na dewastację. Elementy konstrukcyjne wiaty, z wyjątkiem wykonanych ze stali nierdzewnej, należy pomalować na kolor grafitowy matowy RAL 7016. Na bocznej ścianie wiaty od strony najazdu autobusu należy umieścić bezpośrednio pod dachem tablice z napisami z nazwami przystanku (wielkie żółte litery na tle tablicy w kolorze konstrukcji wiaty, czcionka ARIAL BOLD), którą Zamawiający poda Wykonawcy w formie pisemnej na 10 dni przed terminem realizacji zamówienia. Wiata powinna być wyposażona w znak drogowy D-15 „przystanek autobusowy” odpowiadający przepisom o ruchu drogowym, na podpórce w kolorze konstrukcji wiaty mocowany do dachu wiaty. Wiatę należy wyposażyć w ławkę drewnianą składającą się z trzech desek o długości 3 x 1320mm na przestrzeni trzech tylnych szyb przezroczystych, malowaną lakierem chroniącym przed działaniem warunków atmosferycznych, z oparciem oddzielającym siedzących pasażerów od tylnych szyb wiaty, wykonanym z rur ze stali nierdzewnej polerowanych o średnicy od 20 mm do 30 mm. Deski ławki będą przykręcone do podpór od spodu wkrętami. Wiata o wyglądzie zbliżonym lub równoważnym do wiat przedstawionych w załączniku nr. 1 umowy Każda z wiat z dwoma tylnymi szybami, z cofniętym słupkiem o których mowa w §1 ust. 1 lit. c) umowy, będzie spełniać następujące warunki techniczne i estetyczne lub równoważne: Wiata przystankowa o konstrukcji nośnej szkieletowej, stalowej ocynkowanej, profili stalowych ocynkowanych i pomalowanych, zbudowanej na planie prostokąta, wypełnionej szybami ze szkła hartowanego. Wymiary wiaty: wysokość mierzona od najwyższej położonego elementu dachu do poziomu gruntu - 2500 do 2600 mm, długość ścian tylnych - 2650 do 2750 mm, szerokość ściany bocznej - 850 mm. Wiata będzie posadowiona na punktowych, żelbetonowych elementach prefabrykowanych zakopywanych w gruncie. Wiata będzie się składać z dwóch ścian bocznych i dwóch paneli ściany tylnej, wypełnionymi przeźroczystymi szybami ze szkła hartowanego, osadzonymi na uszczelkach gumowych żółtymi paskami ostrzegawczymi. Szyby będą osadzone na uszczelkach gumowych profil typu U. Dach wiaty będzie miał kształt wypukły o przekroju poprzecznym w kształcie łuku (strzałka łuku ma mieścić się w przedziale od 20 do 25 cm) i będzie wykonany z przyciemnianego, litego poliwęglanu o grubości min. 4 mm. Wymiary dachu: długość od 3300 do 3400 mm., szerokość od 1930 do 2030 mm. Dach wiaty należy wyposażyć w rynny zapewniające swobodny odpływ wody poza wiatę przez wewnętrzne profile wiaty do poziomu chodnika. Wszystkie elementy wiaty powinny być trwałe, skutecznie zabezpieczone przed działaniem warunków atmosferycznych (korozją) i odporne na dewastację. Elementy konstrukcyjne wiaty należy pomalować na kolor grafitowy matowy RAL 7016. Na bocznej ścianie wiaty od strony najazdu autobusu należy umieścić bezpośrednio pod dachem tablice z napisami z nazwami przystanku (wielkie żółte litery na tle tablicy w kolorze konstrukcji wiaty, czcionka ARIAL BOLD), którą Zamawiający poda Wykonawcy w formie pisemnej na 10 dni przed terminem realizacji zamówienia. Wiata powinna być wyposażona w znak drogowy D-15 „przystanek autobusowy” odpowiadający przepisom o ruchu drogowym, na podpórce w kolorze konstrukcji wiaty. Wiatę należy wyposażyć ławkę drewnianą składającą się z trzech desek o długości 3 x 1320mm na przestrzeni trzech tylnych szyb przezroczystych, malowaną lakierem chroniącym przed działaniem warunków atmosferycznych, z oparciem oddzielającym siedzących pasażerów od tylnych szyb wiaty, wykonanym z rur ze stali nierdzewnej polerowanych o średnicy od 20 mm do 30 mm. Deski ławki będą przykręcone do podpór od spodu wkrętami. Wiata o wyglądzie zbliżonym lub równoważnym do wiat przedstawionych w załączniku nr. 1 umowy. Wszystkie gabloty reklamowe i gabloty na rozkłady jazdy wiat o których mowa w punkcie będą wyposażone w instalacje elektryczną o napięciu 12 V.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44212321-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000, 00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 PLN).b Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO Bank Polski S.A. – Centrum Korporacyjne w Tychach 66 1240 2975 1111 0010 6080 3938. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Zamawiający wymaga aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) Pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, b) Innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony do oferty. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach