Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż szaf metalowych dla Instytutu I1 Wydziału Elektrotechniki Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej na potrzeby projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, (nr sprawy ZP/D/86/2015)

Politechnika Opolska ogłasza przetarg

  • Adres: 45-758 Opole, ul. Prószkowska 76
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4498178 , 77 4498177 , fax. 77 4498180
  • Data zamieszczenia: 2015-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Opolska
    ul. Prószkowska 76 76
    45-758 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4498178 , 77 4498177, fax. 77 4498180
    REGON: 00000173200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.po.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż szaf metalowych dla Instytutu I1 Wydziału Elektrotechniki Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej na potrzeby projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, (nr sprawy ZP/D/86/2015)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż szaf metalowych dla Instytutu I1 Wydziału Elektrotechniki Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej, w ramach Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013; Projekt nr POIS.13.01.00-00-016/12 pn. Przebudowa budynków 1 i 3 Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki w II Kampusie Politechniki Opolskiej w ramach działania 13.1. Infrastruktura Szkolnictwa Wyższego 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w formularzu rzeczowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ . Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia odpowiadał wymaganiom opisanym w SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ w ofercie należy złożyć: - kalkulację cenową, sporządzoną w oparciu o formularz rzeczowo-cenowy stanowiący załącznik nr 6 UWAGA: Brak którejkolwiek pozycji w formularzu rzeczowo-cenowym dla danej części, spowoduje odrzucenie oferty. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 3.1. Wykonawca oświadcza, że zaoferowane wyposażenie jest fabrycznie nowe i kompletne oraz posiada certyfikat bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3.2 Wykonawca, na własny koszt, zapewni transport oferowanego wyposażenia do miejsca wskazanego w zamówieniu przez Zamawiającego, rozładunek, a także jego montaż. Każdorazowa dostawa zostanie umieszczona w opakowaniach zapobiegających ich uszkodzeniu podczas transportu. 3.3 W razie uszkodzeń Wykonawca, na własny koszt, jest zobowiązany do wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na wolny od wad. 3.4 Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy na dostarczony przedmiot dostawy oraz jego elementy (licząc od dnia sporządzenia protokołu odbioru). 3.5 Wykonawca zobowiązuje się dokonywać napraw w ramach gwarancji w ciągu 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego reklamacji (telefonicznie, faxem lub e-mailem). Koszty związane z transportem w ramach napraw gwarancyjnych ponosi Wykonawca. 3.6 W przypadku stwierdzenia wad, których nie da się usunąć, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznej wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na nowy, o właściwościach technicznych nie gorszych, w terminie do 14 dni kalendarzowych. 3.7 W przypadku 2 (dwóch) napraw przedmiotu umowy, Wykonawca na stałe wymieni go i dostarczy nowy, o właściwościach technicznych nie gorszych. 3.8 Okres gwarancji biegnie na nowo dla elementów wymienionych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391310009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.po.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną