Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż systemów: rezerwacji sal oraz kontroli dostępu Inkubatora Przedsiębiorczości E-SPORTU

Klub Sportowy "AZS Wrocław" Akademickiego Związku Sportowego we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 51-605 Wrocław, Mianowskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48713729337, 603655026
  • Data zamieszczenia: 2020-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Klub Sportowy "AZS Wrocław" Akademickiego Związku Sportowego we Wrocławiu
    Mianowskiego 2 b
    51-605 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48713729337, 603655026
    REGON: 02119204900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gemhotel.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż systemów: rezerwacji sal oraz kontroli dostępu Inkubatora Przedsiębiorczości E-SPORTU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu rezerwacji sal oraz systemu kontroli dostępu inkubatora e-sportu w ramach realizacji projektu pn. „Budowa budynku wraz z niezbędną infrastrukturą i wyposażeniem celem utworzenia Inkubatora Przedsiębiorczości E-SPORTU przy ul. Józefa Mianowskiego 2b we Wrocławiu”. 2. Lokalizacja inwestycji: ul. Józefa Mianowskiego 2b, m. Wrocław 026401_1/obręb Zacisze, AM-2, cz. dz. Nr 14/2, 14/3. W trakcie budowy. 3. Opis przedmiotu zamówienia według kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień. 32320000-2 Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 32323000-3 Monitory wideo 32322000-6 Urządzenia multimedialne 32360000-4 Urządzenia komunikacji wewnętrznej 32500000-8 Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne 32400000-7 Sieci 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez wykonawcę 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: System rezerwacji sal: a. dostęp tylko administratorski (np.: recepcja) b. tworzenie/edytowanie/usuwanie pomieszczeń c. podgląd dokonanych rezerwacji (w formie kalendarza, widoki: dzień, tydzień, miesiąc, rok) d. dodawanie/edytowanie/usuwanie rezerwacji e. możliwość przypisania konkretnego tabletu do sali, tak aby informację o aktualnym wydarzeniu były aktualizowane automatycznie W zestawie 8 tabletów montowanych ściennie, które są zintegrowane z systemem rezerwacji sal. Na tabletach powinna być możliwość wyświetlenia nazwy oraz grafiki (np. logo) firmy, która rezerwuje salę, wraz z terminem rezerwacji. Tablety przy sali konferencyjnej 1.3 powinny móc wyświetlać tą samą informację w przypadku rezerwacji całej sali, a także inną w przypadku rezerwacji z podziałem na część A i B. System kontroli dostępu a. dodawanie/edytowanie/usuwanie wpisów dotyczących danej karty dostępu b. dodawanie/edytowanie/usuwanie stref dostępu (od całego budynku, poprzez piętra do konkretnych pomieszczeń) c. Rejestrowanie logów (kto, kiedy i gdzie jakiej karty użył) d. Monitor stanu zamków e. Możliwość skonfigurowania kart “Gości” W zestawie z kartami zbliżeniowymi oraz czytnikami kart (punktami dostępu) w liczbie 26, kart zbliżeniowych w liczbie 100. System dotyczy także windy. Sugerowane wymiary czytnika: 80x80x35 mm w wersji standardowej i 118x118x35 mm w wersji “wandaloodpornej”. Czytnik montowany na wkręty w rozstawie standardowej puszki do osprzętów elektrycznych o średnicy 60 mm. Czytnik zwiera swój przekaźnik NO lub NC podczas autoryzacji uprawnioną kartą. Styk jest interpretowany przez automatykę windy do aktywacji przycisków wjazdu na piętra na określony czas.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32320000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 5.01.2021 r. do godziny 8.30. 3. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą. 4. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100) . 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z póżn. zm.). 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 45 1090 2402 0000 0001 1450 8382 Santander Bank, w tytule przelewu powołując się na nr postępowania. UWAGA: Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Wykonawca dołączy do oferty potwierdzenie dokonanego przelewu wniesienia wadium z zaznaczeniem, że wpłata dotyczy przedmiotowego postępowania. UWAGA: Zamawiający za datę wniesienia wadium uważa datę uznania wskazanego rachunku bankowego (tj. datę faktycznego wpływu środków finansowych na konto Zamawiającego w terminie j. w.). Za skuteczność operacji finansowo – bankowych odpowiada Wykonawca. 7. Wadium w formie poręczeń, gwarancji, należy złożyć w oryginale w Księgowości (parter), ul. Mianowskiego 2b, 51-605 Wrocław w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych, ich treść ma być bezwarunkowa i na pierwsze żądanie, obejmująca okres związania ofertą – art. 85 ustawy Pzp). 9. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej jako Beneficjenta należy wskazać KLUB SPORTOWY "AZS WROCŁAW" AKADEMICKIEGO ZWIAZKU SPORTOWEGO WE WROCŁAWIU, ul. Józefa Mianowskiego 2b, 51-605 Wrocław. 10. Dokonanie wypłaty zabezpieczonej kwoty nie może być uzależnione od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub przedłożenia jakichkolwiek dokumentów. W przypadku przełożenia gwarancji niezgodnej z treścią SIWZ lub zawierającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł wadium. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp (analogicznie ust. 6 niniejszego rozdziału), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 5 pkt 1 lit. a niniejszego rozdziału SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt 1 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zapis ten nie ma zastosowania w przypadku, gdy zostanie złożona tylko jedna oferta. W przypadku, gdy dotyczy – Wykonawca składa wraz z ofertą także zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, aby udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Potwierdzenie wniesienia wadium Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy oferta składana jest przez pełnomocnika

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach