Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż sceny oraz ekranu w ramach zadania pod nazwą „Nowoczesne Centrum Kultury w Nakle nad Notecią – Rewitalizacja Nakielskiego Ośrodka Kultury”.

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2019-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
    REGON: 09235089500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż sceny oraz ekranu w ramach zadania pod nazwą „Nowoczesne Centrum Kultury w Nakle nad Notecią – Rewitalizacja Nakielskiego Ośrodka Kultury”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sceny oraz ekranu w ramach zadania pod nazwą „Nowoczesne Centrum Kultury w Nakle nad Notecią – Rewitalizacja Nakielskiego Ośrodka Kultury”. Przedmiot zamówienia podzielony zostaje na dwie części: Część I – dostawa i montaż mechaniki sceny i okotarowania scenicznego, Część II – dostawa i montaż ekranu. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej przed złożeniem ofert, mającej na celu zapoznanie się Wykonawców z warunkami panującymi na miejscu wykonania robót objętych przedmiotowym zamówieniem. Zamawiający wskazuje poniższe osoby w celu ustalenia czasu, miejsca i przebiegu wizji lokalnej: 1) Jarosław Woźny – Inspektor Wydziału Inwestycji Urzędu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią, tel. 052 3867 987, e-mail: wozny.jaroslaw@umig.naklo.pl 2) Michał Dubkowski – dyrektor Nakielskiego Ośrodka Kultury, tel. 052 3860 862, e-mail: dyrektor@nok.naklo.pl Lokalizacja budynku/pomieszczenia - miejsce dostawy i montażu: Nakielski Ośrodek Kultury położony jest przy ul. Mickiewicza 3 w Nakle nad Notecią. Pomieszczenie sali kinowej wraz ze sceną położone są na parterze budynku. Dotychczasowy sposób użytkowania Sala kinowa w budynku Nakielskiego Ośrodka Kultury w Nakle nad Notecią wykorzystywana jest przede wszystkim jako miejsce do projekcji filmów, organizowania wystąpień, konferencji i koncertów czy prowadzenia zajęć dla osób starszych oraz innych wydarzeń kulturalnych. Planowane przeznaczenie Zakres przewidywanych prac nie wprowadza zmian w funkcjonowaniu przedmiotowych pomieszczeń. Wykonane prace mają na celu poprawienie estetyki i funkcjonalności sali kinowej oraz doprowadzenie do stanu obecnie obowiązujących standardów. Części I - Dostawa i montaż mechaniki sceny i okotarowania scenicznego. 1) Kurtyna główna – szerokość ≈ 1000cm, wysokość ≈ 500cm + paldament 30cm: - plusz kurtynowy 420g/m2, wyznaczenie zapalności wg PN-EN ISO 6940:2005 PN-91/P-04824, - dźwiękochłonność miejscowa okotarowania wg PN-EN ISO 354:2005 PN-EN ISO 11654:1999 łącznie przy powierzchni ≈ 310m2, 14db ≈ 400m3, - drapowanie ≈ 30/10/10 – 100% (dopasowane na etapie montażu do rzeczywistych wymiarów okna), - obciążenie dolne kieszeniowe 0.23 kg/mb, - zakos łączący – 30cm, - obciążenie pionowe części zamykającej – 1.7 kg/strona, - histereza dopasowania wysokości kurtyny – 9 cm (bez troków, sznurków i innych wiązań), - torowisko prowadzące – SMK075: Al, Mg, Si, 4kg/mb kpl., - ugięcie odcinkowe torowiska – 4mm/mb przy obciążeniu max 174N/m, - wózki SMOP75/SMP100 czterołożyskowe cichobieżne (powłoka łożyska poliamidowa + zderzaki), - lina napędowa 5mm poliamidowa nierozciągliwa w splocie bawełnianym, - mechanizm napędowy SMNK2 – sterowanie radiowe (310Mhz Q) zasięg = 100m, klawisze sterowania bezpośredniego (dowolna ilość), - pobór mocy – 200VA, - klasa ochrony IP53. 2) Kurtyna horyzontowa – szerokość ≈ 900 cm, wysokość ≈ 500 cm, specyfikacja jak kurtyna główna, napęd ręczny korbowy, 3) Kulisy – szerokość ≈ 130 cm, wysokość ≈ 550 cm, 6 sztuk, mechanizm obrotowy 360o, 4) Paldamenty – szerokość ≈ 1100 cm, wysokość ≈ 140 cm, 3 sztuki, drapowane jak kurtyna główna, 5) Most oświetleniowy – szerokość ≈ 9 mb, skok roboczy ≈ 1,5-5,5 m, udźwig 200 kg – 2 sztuki: - element roboczy – trawers aluminiowy QUADRO 290 – DIN EN 13200-6:2006; DIN EN 4116-1:1980; DIN EN 4113-1/A1:2002; DIN EN 4113-2:2002; DIN V 4113-3:2004 - mocowanie trzypunkowe, - lina stalowa Ø 5 o konstrukcji 6x19 wraz ze śrubami rzymskimi do regulacji położenia, - komplet zbloczy linowych PA6G łożyskowane średnica 150mm w obudowie C1, - wciągarki z napędem elektrycznym, zasilane trójfazowo z płynnym startem, trzysekcyjne talerzowe SMA 300/3 z samohamownym motoreduktorem 1/90 z hamulcem silnikowym 38 Nm. Uciąg 300kg., - mocowanie wciągarek do ściany ze wzmocnieniem kątowym do stropu, - prędkość ruchu regulowana 2-6m/min, łagodny start i hamowanie, - sterowanie z kasety naściennej KSS9, - zabezpieczenie napędu (przeciążeniowe, zwarciowe, wyłączniki krańcowe, łącznik awaryjny stop), zatrzymanie awaryjne wg EN 60204-1 kategoria 0 (Safe Torque Off), - zasilanie 400V 110W/szt., - waga zespołu sztankietu wraz z elementem roboczym i osprzętem ≈ 200 kg, - instalacja elektryczna doprowadzona zwisem kablowym PURH 5x6mm2 + 2 DMX, - dolna i górna kaseta przyłączeniowa, - 9 gniazd SHUKO 230V 16A zamontowanych na moście. 6) Sztankiet sceniczny – szerokość 9 mb, skok roboczy 1,5-5,5m, udźwig 200 kg – 3 sztuki: - element roboczy – trawers aluminiowy DUO 290 – DIN EN 13200-6:2006, DIN EN 4116-1:1980, DIN EN 4113-1/A1:2002, DIN EN 4113-2:2002, DIN V 4113-3:2004, - specyfikacja jak most oświetleniowy, stała prędkość podnoszenia. 7) Konstrukcja nośna: - wolnostojąca rama przestrzenna o wymiarach 1150 x 520 x 570 (cm), - element roboczy – trawers aluminiowy QUADRO 290 – DIN EN 13200-6:2006, DIN EN 4116-1:1980, DIN EN 4113-1/A1:2002, DIN EN 4113-2:2002, DIN V 4113-3:2004, - 4 kratownice wzdłuż sceny mocowane do obwiedni głównej ramy nośnej do mocowania kół zwrotnych, wciągarek, mechanizmów kulis i kurtyny horyzontowej, - konstrukcja wolno stojąca na własnych podporach na podłodze sceny, - dodatkowe stabilizatory do ścian, - konstrukcja nośna powinna dodatkowo uwzględniać powieszenie na niej ekranu kinowego o wadze ok. 400 kg. 8) Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć oświadczenie inżyniera konstrukcji lub inny równoważny dokument, potwierdzający możliwość zamontowania ekranu kinowego na wykonanej konstrukcji trawersu scenicznego. 9) Wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej – zgłoszenie i odbiór urządzeń w Urzędzie Dozoru Technicznego. Całość mechaniki sceny musi być wykonana zgodnie z obowiązującymi dyrektywami, normami i rozporządzeniami a wszelkie wykorzystane do realizacji tej części zadania materiały powinny posiadać odpowiednie atesty, badania i normy, w tym m. in: - dyrektywy 2006/42/WE, - dyrektywy 2006/95/WE, - dyrektywy 2004/108/WE, - rozporządzenie Ministra kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie BHP przy organizacji i realizacji widowisk, - wybranych norm, m. in: EN-ISO 12100-1:2012, EN 13857:2008, DIN-EN 60335-1:2012, DIN 3093, DIN-EN 12385-4+A1:2008, PN-EN 62061:2008, IEC 60439-1:1999, DIN-EN 4113-2:2002, PN-EN 10025-2:2004. Część II – dostawa i montaż ekranu. Specyfikacja ekranu – wymiar 8,0 x 4,6 m, typ – 3D, powierzchnia: silver gain 2,4 perforowany, sterowanie elektroniczne (elektrycznie opuszczany z kasety), zmiennopozycyjny. Mocowanie ekranu – do konstrukcji nośnej systemu scenicznego. W ramach części II zamówienia Wykonawca zamontuje do istniejącej konstrukcji nośnej sceny elementy do zawieszenia ekranu. 3. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wszystkie elementy składowe przedmiotu zamówienia winny być zgodne z obowiązującymi normami i certyfikacjami adekwatnymi do przedmiotu zamówienia. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Przyjęte urządzenia zostały użyte w celu opisania przedmiotu zamówienia i Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w szczegółowym opisie, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadających się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jaki w innych krajach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Obowiązki Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, odpowiadający normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych i dopuszczony do stosowania w miejscach publicznych, posiadający karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim wraz z dokumentami dopuszczającymi urządzenia do użytkowania. 5. W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, o którym mowa w art. 91 ust. 3a ustawy PZP (tzw. odwrócony VAT) Wykonawca wskazuje nazwę (rodzaj, typ, producenta) towaru, których dostawa będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazuje ich wartość bez kwoty podatku. Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. Powyższe wynika z konieczności ustalenia kwoty, która będzie realnie obciążała budżet Zamawiającego z tytułu realizacji zamówienia. Stosowną informację o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego, o którym mowa w art. 91 ust. 3a PZP Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu oferty. W przypadku nie zawarcia ww. informacji w Ofercie Wykonawcy, Zamawiający uzna, że złożona oferta nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego ww. obowiązku podatkowego. 6. Warunki gwarancji i rękojmi 1) Zamawiający wymaga od wykonawcy, że odpowiedzialność za wady przedmiotu zamówienia zostanie rozszerzona poprzez udzielenie pisemnej gwarancji i rękojmi. 2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. 7. Podwykonawcy 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. 2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy, w celu wykazania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na zasoby którego Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) Umowa o podwykonawstwo musi posiadać formę pisemną. 5) Wykonawca jest odpowiedzialny za wady przedmiotu umowy na zasadach uregulowanych przepisami kodeksu cywilnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45237000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5. 1. Do oferty w postępowaniu Wykonawca dołącza: 1.1. Aktualne na dzień składania ofert do udziału w postępowaniu oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ ( załącznik nr 2 i Nr 3 do SIWZ). 1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 1.1. SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnienie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia- w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w załączniku nr 3a. 1.4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, którzy nie są podmiotami, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega na zasadach określonych w art. 22 a Pzp składa także oświadczenie o którym mowa w załączniku nr 3a. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: 1) do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ust. 1 ustawy Pzp; 2) łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej; 3) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzą przesłanki do wykluczenia z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 ppkt 3.1.1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 podpunkcie 3.1.1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 1. Na ofertę składają się: 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i Podwykonawców); 5) wypełniony załącznik nr 4 - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) 6) opis, rysunek, karta techniczna oferowanego urządzenia, potwierdzająca spełnianie wymagań zamawiającego zawartych w opisie przedmiotu zamówienia 8) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną