Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę i instalację zestawu aparatury do badania właściwości fizykochemicznych leków nr sprawy 907/PN/07/09

Uniwersytet im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8294440, 8291232 , fax. 061 8294012, 8291103
  • Data zamieszczenia: 2009-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza
    ul. Wieniawskiego 1 1
    61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8294440, 8291232, fax. 061 8294012, 8291103
    REGON: 00001293330000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę i instalację zestawu aparatury do badania właściwości fizykochemicznych leków nr sprawy 907/PN/07/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zestaw aparatury do badania właściwości fizykochemicznych leków A Łaźnia do uwalniania substancji czynnej z postaci leku Ośmiostanowiskowa łaźnia do uwalniania substancji czynnej z postaci leku o następujących cechach: -Osiem stalowych łopatek -8 koszyczków zgodnych z USP 40-mesh typ 316 -Osiem uchwytów do koszyczków typu spin on/off umożliwiających szybką zmianę łopatek na koszyczki i odwrotnie bez konieczności kalibracji i sprawdzania wysokości. -Programowalna szybkość obrotów łopatek w zakresie od 10 do 250 obr/min z dokładnością +/- 1 obr/min -Zakres termostatowania łaźni wodnej od: temperatura otoczenia (+20°C) do 50°C z dokładnością pomiaru temperatury w łaźni wodnej +/- 0,1°C -Łaźnia sterowana z klawiatury lub ekranu dotykowego -Pomiar temperatury w naczyniu przed, w trakcie i po procesie uwalniania -Zgodność łaźni z USP, EP i JP -Wymiary urządzenia nie większe niż: (HxWxD) 100cm x 65cm x 65 cm. Zasilanie 230V, 50Hz Wbudowana drukarka zgodna z normami RoHS lub złącze umożliwiające podłączenie drukarki BAparat do badania twardości tabletek Aparat do badania twardości tabletek w jednostkach kp i S.C. o następujących cechach: -Zakres: 0,4 - 35 kp -Wbudowana przystawka do pomiaru grubości tabletek o rozdzielczości 0,01mm -Wbudowany mikroprocesor do sterowania urządzeniem -Wymiary urządzenia nie większe niż: (HxWxD) 30cm x 30cm x 20 cm C Aparat do badania ścieralności tabletek Jednostanowiskowy aparat do badania ścieralności tabletek o następujących cechach: -Umożliwiający badania ścieralności dwóch tabletek równocześnie -Aparat musi być kompatybilny z bębnami typu Roche i Abrasion -Wbudowany mikroprocesor z wyświetlaczem do sterowania aparatem oraz drukarka -Wymiary urządzenia nie większe niż: (HxWxD) 35cm x 35cm x 35 cm. Wszystkie aparaty (A, B, oraz C) muszą mieć zasilanie 230V, 50Hz, spełniać normy bezpieczeństwa CE (wymagany certyfikat). W ramach dostawy wymagana jest gwarancja minimum 12 miesięcy, instrukcja w języku polskim, instalacja i przetestowanie urządzeń w pomieszczeniach zamawiającego oraz szkolenie w obsłudze urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym przedmiotem niniejszego postępowania, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. mają do dyspozycji odpowiednią ilość odpowiednio wykwalifikowanego personelu w celu realizacji niniejszego zamówienia, spełniają wymagania wymienione w SIWZ jak również zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, którego dotyczy oferta (jedno zamówienie oznacza zamówienie wykonane na podstawie jednej umowy); 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, tj. mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia w wysokości ceny oferty bez uwzględniania zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. spełniają wymagania, tj: 1) wycenią przedmiot zamówienia 2) złożą ofertę cenową 3) zaakceptują termin związania ofertą 4) zaakceptują termin wykonania zamówienia 5) zaakceptują warunki umowy zawarte w projekcie umowy 3.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a nie spełnienie wymogów odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków podmiotowych udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1.oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 P.z.p. [wg Załącznika Nr 3 do SIWZ]; 1.2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców [wg Załącznika nr 4 do SIWZ] oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 2.1zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 1.2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; 2.2Dokument, o których mowa w ppkt. 2.1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt 2.1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ppkt. 2.2 stosuje się odpowiednio. 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 3.1dokumenty i oświadczenia wymienione w punktach: 1.1 - 1.2 oraz albo w punkcie 2 (w zależności, czy jest to wykonawca krajowy czy zagraniczny) winny być złożone przez każdego Wykonawcę, 3.2winni złożyć pozostałe wymagane oświadczenia i dokumenty, 3.3Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będącego przedmiotem niniejszego przetargu, 3.4ww. pełnomocnictwo lub umowa regulująca współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, musi być załączona do oferty, 3.5w przypadku wybrania oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, jeżeli nie została ona załączona do oferty. 4. Do oferty należy dołączyć: 4.1Formularz ofertowy [wg Załącznika nr 1 do SIWZ] 4.2Formularz cenowy [wg Załącznika nr 2 do SIWZ] 5.Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach