Powiat Nakielski ogłasza przetarg
- Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Gen. H. Dąbrowskiego
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3866621, , fax. 523 866 625
- Data zamieszczenia: 2018-02-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Nakielski
ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54
89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3866621, , fax. 523 866 625
REGON: 9235086600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nakielski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę energii elektrycznej dla potrzeb Powiatu Nakielskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Nakielskiego w okresie 01.04.2018 r. – 31.03.2020 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 220 z późn. zm.) dla potrzeb Powiatu Nakielskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Nakielskiego, tj.: 1. Zespół Szkół Specjalnych w Karnowie, Karnowo 56, 89-100 Nakło nad Notecią, 2. Zespół Szkół Żeglugi Śródlądowej w Nakle nad Notecią, ul. Dąbrowskiego 4,89-100 Nakło nad Notecią,3. I Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Wyspiańskiego w Szubinie, ul. Kcyńska 1, 89-200 Szubin, 4. I Liceum Ogólnokształcące w Nakle nad Notecią, ul. Gimnazjalna 3,89-100 Nakło nad Notecią,5. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Prof. Emila Chroboczka, ul.Kochanowskiego 1, 89-200 Szubin, 6. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Stanisława Staszica, ul. Staszica 18, 89-100 Nakło nad Notecią, 7. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Dąbrowskiego 46, 89-100 Nakło nad Notecią,8. Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Dąbrowskiego 46, 89-100 Nakło nad Notecią,9. Zarząd Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią, ul. Młyńska 5,89-100 Nakło nad Notecią, 10. Zespół Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Kcyni, ul. Rynek 32, 89-240 Kcynia, 11. Dom Pomocy Społecznej, ul. Parkowa 8, 89-100 Nakło nad Notecią, 12. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wł. Łokietka w Lubaszczu, Lubaszcz 11A, 89-100 Nakło nad Notecią, 13. Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Samostrzelu, Samostrzel 9, 89-110 Sadki, 14. Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Ireny Sendlerowej w Samostrzelu, Samostrzel 7, 89-110 Sadki, 15. Powiatowy Urząd Pracy, ul. Dąbrowskiego 46, 89-100 Nakło nad Notecią. Całkowite szacunkowe zużycie energii elektrycznej [MWh] w okresie od 01.04.2018 r. do 31.03.2020 r. wynosi 1 897,628 MWh. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), zawierający lokalizacje i opis punktów poboru energii elektrycznej oraz wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ) wraz z załącznikiem nr 1 (wykaz punktów poboru energii elektrycznej objętych umową) i nr 2 (pełnomocnictwo), stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000 złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Powiat Nakielski, nr konta: 98 8179 0009 0000 6288 2000 0010 z dopiskiem „wadium w przetargu na dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Nakielskiego”. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania przez bank zamawiającego na rachunku bankowym Zamawiającego. Brak wadium na rachunku Zamawiającego w dniu 28 luty 2018 r. o godz. 9:45 skutkować będzie odrzuceniem oferty. 5. Potwierdzenie (kopie dokumentu przelewu) wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 6. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężnej, musi oryginały dokumentów wymienionych w ust.2, pkt 2-4 zdeponować w kasie Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią ul. Dąbrowskiego 54 89-100 Nakło nad Notecią, a do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność kserokopię. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Uwaga: Nie wniesienie wadium w wymaganej wysokości oraz terminie tj. do dnia 28 lutego 2018 roku do godz. 9.45. skutkuje odrzuceniem oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- RIR.271.37.2023.CC Dostawy paliw dla Gminy Gruta i jednostek podległych w roku 2024
Dodano: 2024-01-07 - "Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb ZDP w 2024 r."
Dodano: 2023-11-07 - RIR.271.27.2023.CC Dostawa opału stałego dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w sezonie grzewczym 2023-2024
Dodano: 2023-10-03 - RIR.271.24.2023.CC Dostawa opału stałego dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w sezonie grzewczym 2023-2024
Dodano: 2023-09-13 - Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego eksploatowanego w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Grudziądzu
Dodano: 2022-10-27 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim oraz jednostek organizacyjnych powiatu aleksandrowskiego.
Dodano: 2022-08-17 - Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.
Dodano: 2021-02-25 - Dostawa energii elektrycznej dla WSSE w Bydgoszczy.
Dodano: 2021-02-16 - Dostawa paliw i produktów naftowych.
Dodano: 2021-01-23 - Dostawa energii cieplnej do budynków Urzędu Miejskiego w Brodnicy
Dodano: 2021-01-11