Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3576068, 664412793 , fax. 052 3576060
- Data zamieszczenia: 2010-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o.
ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33 33
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3576068, 664412793, fax. 052 3576060
REGON: 09312823600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpk.inowroclaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: regularne przewozy miejskie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę autobusów komunikacji miejskiej do Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego spółka z o.o. w Inowrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 sztuka fabrycznie nowego autobusu przeznaczonego do komunikacji miejskiej z możliwością przewozu osób niepenosprawnych zasilanego sprężonym gazem ziemnym CNG oraz 4 sztuk fabrycznie nowych autobusów przeznaczonych do komunikacji miejskiej z częściowo niską podłogą zasilanych sprężonym gazem ziemnym CNG - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341211002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się na: - dla zadania nr 1 i 2 w kwocie 45 000,00 PLN Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przez art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Termin wniesienia wadium ustala się do dnia 26.02.2010 r do godziny 1000. Wadium wniesione w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy numer Bank Polska Kasa Opieki S.A. I oddział Inowrocław 76124011961111000013417361 Dowód wniesienia wadium w innej formie należy załączyć do oferty w formie pisemnej. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z regulacjami ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wnosząc wadium w pieniądzu, oferent jest obowiązany podać zamawiającemu numer rachunku bankowego, na który ma nastąpić zwrot wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Do udziału w postępowaniu dopuszcza się Wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, a ponadto: 2)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 3)Posiadają wiedzę i doświadczenie; 4)Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 5)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6)Zaoferują pojazdy spełniające warunki określone w załączniku nr 4a (zadanie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedłożyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia oferenta w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6)oświadczenie, że spełniają warunki określone art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 7)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw na terenie UE w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 8)dokumenty potwierdzające, że co najmniej trzy dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa wyżej - o wartości łącznej nie mniejszej niż 1 500 000 PLN, zostały należycie wykonane; 9)dowód wniesienia wadium, 10)dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W wypadku, gdy chęć udziału w postępowaniu zgłaszają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą oni - w przypadku wyboru ich oferty - przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego przedłożyć umowę regulującą wzajemną współpracę. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej, muszą być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej ze stron za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpk.inowroclaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa używanego autobusu niskopodłogowego do komunikacji miejskiej rok produkcji nie starszy niż 2008
Dodano: 2013-07-10 - Dostawa 1 sztuki autobusu komunikacji miejskiej do Miejskiego Przedsiębiorstwa komunikacyjnego sp. z o. o. w Inowrocławiu
Dodano: 2012-12-27 - Dostawa używanych autobusów komunikacji miejskiej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego sp. z o.o. w Inowrocławiu.
Dodano: 2012-05-22 - Dostawa używanego autobusu komunikacji miejskiej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego sp. z o. o. w Inowrocławiu
Dodano: 2012-04-05 - Dostawa Używanego Autobusu Komunikacji Miejskiej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego sp. z o. o. w Inowrocławiu
Dodano: 2011-09-19 - Dostawa autobusów komunikacji miejskiej do Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Inowrocławiu
Dodano: 2011-02-17 - Przetarg Nieograniczony Na Dostawę Autobusów Komunikacji Miejskiej Do Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością w Inowrocławiu
Dodano: 2009-04-09