Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów papierniczych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej ( nr sprawy ZP/D/71/2009 )

Politechnika Opolska ogłasza przetarg

  • Adres: 45-271 Opole, ul. Mikołajczyka 5
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4006256, 4006294, 4556080 , fax. 077 4006294, 4556080
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Opolska
    ul. Mikołajczyka 5 5
    45-271 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4006256, 4006294, 4556080, fax. 077 4006294, 4556080
    REGON: 00000173200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.po.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów papierniczych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej ( nr sprawy ZP/D/71/2009 )
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa artykułów papierniczych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej szczegółowo określonych w wykazie rzeczowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 niniejszej specyfikacji: a) część I -dostawa artykułów papierniczych przeznaczonych do zwykłej pracy biurowej dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej, oraz dla potrzeb projektów współfinansowanych ze środków Unijnych w ramach: - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013. Tytuł projektu: Współpraca Transgraniczna szkół wyższych w zakresie ochrony nad zabytkami kultury i wykorzystania opuszczonych obiektów przemysłowych. Nr projektu CZ.3.22/2.3.00/08.00635, około 2 % , - Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Tytuł projektu: Uruchomienie nowego kierunku studiów I stopnia Architektura i Urbanistyka jako rozszerzenie oferty dydaktycznej Politechniki Opolskiej około 7%, - Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla różnych projektów realizowanych dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości około 5%, CPV: 30197630-1, 30197644-2, 30199100-1, 30199410-7. b) część II - dostawa artykułów papierniczych (papier offsetowy, karton) dla Działu Wydawnictw Politechniki Opolskiej. CPV: 22992000-0, 30197630-1, 30199300-3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: - dostawa do wskazanych budynków, pomieszczeń Politechniki Opolskiej (dotyczy części I) oraz do Magazynu Poligrafii Politechniki Opolskiej ul. Mikołajczyka 3 parter (dotyczy części II) na koszt wykonawcy w ciągu 2 dni roboczych od chwili zgłoszenia zapotrzebowania, - realizacja zapotrzebowania sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego, - dopuszcza się zmianę cen artykułów stanowiących przedmiot zamówienia tylko w przypadkach podwyżek cen dokonanych przez producentów papieru, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (zgodnie z § 2 ust. 2 wzoru umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: a) w części I w wysokości - 2 000 zł (słownie: dwa tysiace złotych), b) w części II w wysokości - 600 zł (słownie: sześćset złotych). Wykonawca przystepujący do obu cześci wnosi wadium w wysokości 2 600 zł (słownie: dwa tysiace szesćset złotych). Wadium może być wniesione w jednej z kilku następujących form: -pieniądzu -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają następujące warunki: -warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, -dotyczy cześci I: zrealizowali w ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwa zamówienia podobne tj. dostawy artykułów papierniczych o wartości przekraczającej w ciągu roku 100 tyś zł. każda. -dotyczy cześci II: zrealizowali w ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwa zamówienia podobne tj. dostawy artykułów papierniczych do poligrafii (m.in. papier ofsetowy, papier ozdobny, karton) o wartości przekraczającej w ciągu roku 20 tyś zł. każda. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w punkcie 11 niniejszej w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił na dzien składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, których mowa w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 3. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz zrealizowanych dostaw: -( w części I) artykułów papierniczych o wartości powyżej 100 000 zł. rocznie każda, -(w części II) specjalistycznych artykułów papierniczych o wartości 20 000 zł rocznie każda , zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, przygotowane wg wzoru - załącznika nr 4. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 11.2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w pkt 11.2 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 11.4 i 11.5 SIWZ sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.po.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach