Przetargi.pl
przetarg nieograniczony na dostawę aparatu rentgenowskiego do diagnostyki kostno - płucnej dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 11-040 Dobre Miasto, ul. Grunwaldzka 10b
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 61 68 222 , fax. 89 61 68 267
  • Data zamieszczenia: 2012-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Grunwaldzka 10b 10b
    11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 61 68 222, fax. 89 61 68 267
    REGON: 51099386800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargipubliczne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony na dostawę aparatu rentgenowskiego do diagnostyki kostno - płucnej dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja analogowego aparatu rentgenowskiego do diagnostyki (zdjęć) kostno-płucnej z możliwością ucyfrowienia aparatu rentgenowskiego przez Zamawiającego w przyszłości wraz z demontażem i utylizacją aparatu rentgenowskiego dotychczas użytkowanego, niezbędną adaptacją pomieszczenia Pracowni RTG Zamawiającego pod oferowany aparat rentgenowski, przeprowadzeniem testów odbiorczych (akceptacyjnych) i specjalistycznych, przeszkoleniem 3 osób w zakresie obsługi dostarczonego aparatu, dostawą akcesoriów. 2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nie powystawowy oraz wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych, rok produkcji 2012. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone, w szczególności tabeli pn. Minimalne pożądane parametry techniczno - użytkowe aparatu rentgenowskiego do diagnostyki kostno-płucnej, która stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz spełniał wymogi określone w obowiązujących przepisach prawnych, w szczególności w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679), przepisach prawa atomowego i wydanych na jego podstawie przepisach wykonawczych, a także innych przepisach mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający wymaga aby proponowany aparat rentgenowski był zainstalowany w miejscu dotychczas użytkowanego aparatu rentgenowskiego. 6. Okres gwarancji, nie krótszy niż 24 miesiące. 7. Obowiązkiem wykonawcy jest dokonanie wizji lokalnej w Pracowni RTG w obecności Zamawiającego, pozyskanie wszelkich informacji, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty, w szczególności lokalizacji aparatu rentgenowskiego i aparatu stomatologicznego, stanu technicznego pomieszczenia, istniejących instalacji, wielkości osłon stałych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości 8 4000,00 zł. 2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej formie: a. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. 04 1930 1611 2400 0409 3569 0002 z adnotacją wadium - dostawa aparatu rentgenowskiego b. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, c. w gwarancjach bankowych, d. w gwarancjach ubezpieczeniowych e. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2012-12-31, sposób przekazania: w oddzielnej oznakowanej kopercie w sekretariacie zamawiającego 3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 4. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 5. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// bip.warmia.mazury.pl/powiat_olsztynski
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach