Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ AMBULANSU TYPU C WRAZ Z WYPOSAŻENIEM DLA MIEJSKIEJ STACJI POGOTOWIA RATUNKOWEGO W GDYNI SP ZOZ

Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 81394 Gdynia, ul. Żwirki i Wigury
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 660 88 11 , fax. (058) 660 88 12
  • Data zamieszczenia: 2016-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Żwirki i Wigury 14
    81394 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (058) 660 88 11, fax. (058) 660 88 12
    REGON: 19050215100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ AMBULANSU TYPU C WRAZ Z WYPOSAŻENIEM DLA MIEJSKIEJ STACJI POGOTOWIA RATUNKOWEGO W GDYNI SP ZOZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego Ambulansu typu C oraz defibrylatora wraz z urządzeniem do mechanicznej kompresji klatki piersiowej dla potrzeb Miejskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Gdyni SP ZOZ. 2. Dostawa ambulansu zostanie zrealizowana w dwóch etapach: Etap I – dostawa pojazdu bazowego przystosowanego do adaptacji (zabudowy specjalistycznej) na ambulans sanitarny typu [C] – Kod CPV 34136000-9 Samochód półciężarowy – zakończony protokołem odbioru i oddzielną fakturą na pojazd bazowy. Etap II – adaptacja (zabudowa specjalistyczna Kod CPV 33100000-1) na ambulans sanitarny typ [C], zgodnie z normą PN-EN 1789-A1:2011 lub ją zastępującą – Kod CPV 50117100-9 – zakończony protokołem odbioru i oddzielną fakturą za adaptację pojazdu (zabudowę specjalistyczną z wyposażeniem) na ambulans sanitarny. Kompletnie wyposażony i sprawny ambulans musi zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi określa załącznik Nr 1a – parametry wymagane użytkowo – techniczne dla pojazdu i wyposażenia. 4. Wymagania dotyczące płatności: do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. 5. Termin realizacji zamówienia: 1) Termin wykonania całości zamówienia tj.: termin przekazania kompletnie zabudowanego ambulansu wraz wyposażeniem Zamawiającemu: najpóźniej do 29 grudnia 2016 r. 2) W I etapie realizacji zamówienia Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie protokolarnego odbioru pojazdu bazowego. Po odbiorze Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fakturę za pojazd bazowy wraz z dokumentami umożliwiającymi rejestrację pojazdu takimi jak: karta pojazdu i wyciąg ze świadectwa homologacji na pojazd bazowy. 3) Po zakończeniu II etapu realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy ambulans do siedziby Zamawiającego, gdzie nastąpi odbiór całkowicie zabudowanego (zabudowa specjalistyczna) i wyposażonego (sprzęt i aparatura medyczna), sprawnego ambulansu. Po odbiorze Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fakturę za dokonanie adaptacji pojazdu (zabudowy specjalistycznej z wyposażeniem medycznym) na ambulans sanitarny. Zakończenie realizacji całości zamówienia nastąpi po podpisaniu protokołów. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został umieszczony w SIWZ i w załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34136000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek Zamawiającego: Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gdyni SP ZOZ, ul. Żwirki i Wigury 14, 81-394 Gdynia, w Banku Pekao S.A. na rachunek o numerze: 50 1240 5354 1111 0010 6275 2704 Wykonawca, wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione Miejską Stację Pogotowia Ratunkowego w Gdyni SP ZOZ. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 5. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 6 i 7 poniżej, oraz zawierać w swojej treści zobowiązanie do bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłaty na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium po spełnieniu się każdego warunku określonego w pkt 6 i 7 poniżej. 6. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 9. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach