Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg
- Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Pasaż Karola Rudowskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 327 796 , fax. 447 327 798
- Data zamieszczenia: 2018-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
Pasaż Karola Rudowskiego 10
97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
tel. 447 327 796, fax. 447 327 798
REGON: 590648468 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA BUDOWĘ UL. RZEMIEŚLNICZEJ ORAZ UL. ASNYKA WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa ulicy Rzemieślniczej od skrzyżowania z ul. Jerozolimską a rondem im. Ks. T. Pecolta oraz przebudowa ulicy Asnyka od ul. Rzemieślniczej do ul. Geodezyjnej wraz z budową/przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej w ww. ulicach. W ramach realizacji zadania zostaną wykonane: 1. roboty drogowe: 1.1. rozbiórkowe i przygotowawcze: roboty pomiarowe rozbiórka nawierzchni bitumicznej rozbiórka podbudowy z kruszywa, rozbiórka nawierzchni z kostki kamiennej, płyt betonowych, kostki betonowej, betonu rozbiórka krawężników betonowych, ław betonowych, obrzeży 1.2. roboty ziemne 1.3. wycinka drzew z karczowaniem pni 1.4. nawierzchnie – wymiana konstrukcji: profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne warstwa wzmacniająca podłoże z kruszywa związanego hydraulicznie cementem podbudowy z kruszywa łamanego warstwa: dolna i górna czyszczenie podbudowy ze skropieniem emulsją asfaltową podbudowa z betonu asfaltowego AC 22P warstwa ścieralna SMA 11 1.5. odtworzenie nawierzchni i podbudowy w miejscach przekopów instalacyjnych 1.6. nawierzchnie – konstrukcje zjazdów, zatok parkingowych warstwa podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem podbudowy z kruszywa łamanego nawierzchnia z kostki brukowej z mikrofazą 1.7. chodniki i ciągi pieszo – jezdne z kostki brukowej na podsypce cementowo – piaskowej 1.8. krawężniki i obrzeża betonowe 1.9. krawężniki kamienne obniżone na ławie betonowej z oporem 1.10. oznakowanie pionowe 1.11. oznakowanie poziome cienkowarstwowe 1.12. bariery łańcuchowe 1.13. roboty różne: kosze na śmieci 2. Roboty inżynieryjne - budowa kanalizacji deszczowej 2.1. roboty przygotowawcze i demontażowe 2.2. roboty ziemne 2.3. kanały z rur kanalizacyjnych PVC 2.4. montaż kształtek PVC 2.5. studnie rewizyjne z kręgów betonowych 2.6. studzienki ściekowe uliczne betonowe z osadnikiem bez syfonu 2.7. inspekcja kamerą kanałów deszczowych 2.8. drogowe roboty odtworzeniowe 2.9. regulacja pionowa włazów kanałowych 3. Roboty inżynieryjne - wodociąg 3.1. roboty przygotowawcze i demontażowe 3.2. roboty ziemne 3.3. montaż rurociągów z rur polietylenowych PE i PEHD 3.4. montaż tulei kołnierzowej z PE i PEHD 3.5. montaż trójników żeliwnych ciśnieniowych 3.6. montaż zasuw kołnierzowych 3.7. montaż przyłączy wodociągowych z rur PE 3.8. montaż hydrantów pożarowych podziemnych 3.9. próba wodna szczelności sieci wodociągowych 3.10. płukanie i dezynfekcja rurociągów sieci wodociągowej 4. Roboty inżynieryjne - kanalizacja sanitarna 4.1. roboty przygotowawcze i demontażowe 4.2. roboty ziemne 4.3. studnia rewizyjna z kręgów betonowych 4.4. montaż kanału sanitarnego wraz z przyłączami z rur PVC 4.5. inspekcja kamerą kanałów sanitarnych 4.6. drogowe roboty odtworzeniowe 5. Roboty elektryczne i teletechniczne: 5.1. budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego 5.2. usunięcie kolizji elektroenergetycznych 5.3. przebudowa sieci telekomunikacyjnej. 5.4. usunięcie kolizji telekomunikacyjnych. 6. Nasadzenie – zieleń 6.1. wycinka drzew z karczowaniem pni 6.2. plantowanie powierzchni gruntu rodzimego 6.3. humusowanie z obsianiem trawą Dodatkowe wymagania: 1. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający ciągły dostęp pieszy do posesji. 2. Inwestor dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją i przedmiarami. Oferta winna podać typy proponowanego osprzętu i wyposażenia jak powyżej. 3. Poinformować mieszkańców i użytkowników ul. Rzemieślniczej i ul. Asnyka o rozpoczęciu i planowanym zakończeniu robót drogowych i instalacyjnych 4. Zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny, 5. Przeprowadzenia niezbędnych prób i badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego. 6. Przeprowadzenie wizji stanu technicznego budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Zalecane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej lub filmowej. 7. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego. Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek – gestorów sieci, w celu poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania. Zamawiający zastrzega wykonanie kluczowych części zamówienia, które wykonawca ma wykonać siłami własnymi: tj. robót drogowych. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: Czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę na rzecz wykonawcy jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia: roboty konstrukcyjne drogi – bitumiczne, układanie krawężników i podbudowy, roboty instalacyjne – montażowe kanalizacji deszczowej sanitarnej, sieci wodociągowej oraz instalacji elektrycznych i teletechnicznych Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: osoby zaangażowane do wykonania robót będą nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zatrudniły oraz posiadały dokumenty pozwalające na ich identyfikację wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego poniżej wskazane dowody: list osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy – przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista/y osób powinna zawierać w szczególności: dokładne określenie wykonawcy/podwykonawcy, datę złożenia, czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; umów o pracę pracowników wskazanych na ww. listach – na wezwanie inspektora nadzoru inwestorskiego. Umowa/y powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę: W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu – za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 zł. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium: do dnia 12.02.2018r. do godz. 9:00 w wysokości 50.000,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy GETIN NOBLE BANK S.A. KONTO DEPOZYTÓW: 58 1560 0013 2323 1404 1000 0003 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium – przetarg nieograniczony na: Budowa ul. Rzemieślniczej ul. Asnyka wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Piotrkowie Trybunalskim – znak SPZ.271.2.2018. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za wniesione 4. w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 pkt 1 ust 7b. 7. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (załącznik nr 1 – Formularz ofertowy) każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w tym oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, 2) Kosztorys ofertowy – wypełniony przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ sporządzony w sposób opisany w Rozdziale XIII SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów wykonawca zamieszcza w oświadczeniu – załącznik nr 2, informacje o tych podmiotach w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu. wykonawca musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. W przypadku, gdy wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/om (niebędący/ych podmiotem/ami, na którego/ych zasoby powołuje się wykonawca), zobowiązany jest wypełnić pkt 10 Formularza ofertowego, oraz wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać firmy podwykonawców oraz w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścić informacje o podwykonawcach w oświadczeniu zawartym w Formularzu ofertowym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Siemszyce
Dodano: 2024-07-22 - Przebudowa drogi transportu rolnego w miejscowości Mała Wieś.
Dodano: 2024-07-16 - Przebudowa fragmentu drogi gminnej nr 105307E Lipce Reymontowskie ul. Golki w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-06-26 - "Rozbudowa drogi gminnej nr 111206E w miejscowości Pełczyska obsługującej tereny inwestycyjne"
Dodano: 2024-06-07 - Przebudowa i remonty dróg na terenie Gminy Mniszków
Dodano: 2024-06-06 - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Godzianów wraz z przebudowa odcinka ul. Brzozowej oraz odcinka ul. Południowej w miejscowości Godzianów
Dodano: 2024-05-28 - Remont drogi gminnej nr 115205E w miejscowości Siciska
Dodano: 2024-05-27 - Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 108057E ul. Lipowa w Chechle Drugim i innych dróg gminnych
Dodano: 2024-05-23 - Modernizacja drogi gminnej w Giemzowie.
Dodano: 2024-05-17 - Remont dróg na terenie gminy Andrespol - 2024
Dodano: 2024-05-12