Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na budowę placu zabaw przy basenie.

Urząd Miasta i Gminy Góra Kalwaria ogłasza przetarg

  • Adres: 05-530 Góra Kalwaria, ul. 3 Maja 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22/7273414 , fax. 0-22/7273414
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Góra Kalwaria
    ul. 3 Maja 10 10
    05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie
    tel. 0-22/7273414, fax. 0-22/7273414
    REGON: 00052486100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorakalwaria.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na budowę placu zabaw przy basenie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placu zabaw na terenie Miejskiego Zespołu Basenowo - Rekreacyjnego w Górze Kalwarii przy ul. Pijarskiej 119, jego urządzenie, budowę chodnika dla pieszych oraz zagospodarowanie terenu zielenią. W ramach zadania należy wykonać: 1. roboty przygotowawcze - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej za pomocą spycharki na głębokość 30 cm - wywiezienie ziemi z wykopu na wskazane miejsce 2. montaż urządzeń zabawowych - zestaw wielofunkcyjny dla dzieci młodszych (3-5 lat) - zestaw wielofunkcyjny dla dzieci starszych (5-12 lat) - piaskownica wraz z wypełnieniem piaskiem - huśtawka na dwa siedziska - ściana wspinaczkowa - huśtawka typu ważka - bujaki na sprężynie - 2 szt. 3. chodnik dla pieszych - wykonanie wykopu 20x20cm pod ławy i krawężniki (35 mb) - wykonanie ławy betonowej z oporem z betonu C12/15 (B15) - ustawienie krawężników betonowych 20cm x 6cm x 100cm na podsypce piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem - ręczne wyprofilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne (34 m?) - ułożenie warstwy wzmacniającej z geowłókniny - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej grubości 60mm na podsypce piaskowej grubości 50 mm z wypełnieniem spoin piaskiem 4. nawierzchnię bezpieczną poliuretanową placu zabaw (255 m?) - wykonanie wykopu 20x20cm pod ławy i krawężniki (86 mb) - wykonanie ławy betonowej z oporem z betonu C12/15 (B15) - ustawienie krawężników betonowych 20cm x 6cm x 100cm na podsypce piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem (86 mb) - ręczne wyprofilowanie i zagęszczanie podłożowa pod warstwy konstrukcyjne placu - ułożenie warstwy wzmacniającej z geowłókniny - ułożenie i zagęszczenie warstwy odsączającej z piasku o grubości po zagęszczeniu 5cm - ułożenie i zagęszczenie warstwy tłucznia o grubości po zagęszczeniu 15cm - ułożenie i zagęszczenie warstwy miału kamiennego o grubości po zagęszczeniu 3cm - ułożenie nawierzchni bezpiecznej z płyt poliuretanowych 5. montaż elementów wyposażenia placu - ławki bez oparcia (3 szt.) - kosze na śmieci (2 szt.) 6. ustawienie ogrodzenia placu zabaw (84 mb), drewnianego o wysokość 100 cm wraz ze słupkami i furtką 7. prace na terenie zielonym (25 m?) - dostawa i ręczne rozścielenie ziemi urodzajnej - wykonanie trawników dywanowych siewem ręcznym wraz z nawożeniem (17 m?) - wykonanie nasadzeń krzewów (3 m?) - nasadzenie roślinności okrywowej (5 m?) - rozścielenie kory pod roślinami (8 m?) 8. pielęgnację w okresie gwarancyjnym - krzewów i roślin okrywowych - trawników UWAGA: 1. Zamawiający dysponuje przedmiarami robót, które stanowią jedynie materiał pomocniczy do dokumentacji projektowej i STWiOR i nie mogą być podstawą do sporządzenia wyceny ofertowej. 2. Zasilanie placu budowy w wodę i energię leży w gestii Wykonawcy - sposób rozwiązania i koszt wg. własnych kalkulacji. WARUNKI REALIZACJI ROBÓT 1. Roboty prowadzone będą zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującymi oraz zasadami sztuki budowlanej. 2. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. 3. Wykonawca ma obowiązek przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpływać na cenę zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca ma obowiązek bardzo szczegółowo zapoznać się w terenie warunki wykonania przedmiotowych robót. 4. Do zakresu robót i obowiązków wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić będzie również: a) organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy w tym znalezienie terenu pod zaplecze, b) doprowadzenie mediów dla potrzeb placu budowy i odprowadzenie ścieków z zaplecza budowy, c) przed przystąpieniem do robót - dokładne zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich, d) nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy, e) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac, f) prowadzenie robót w sposób bezpieczny, g) wykonanie niezbędnych prób, badań, uzgodnień nadzorów i odbiorów. h) obsługa geodezyjna w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu po 2 egz. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało również dokonanie zgłoszenia zmian w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej. i) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej (2egz) j) natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót, k) w miejscach zbliżeń i skrzyżowań z innymi sieciami należy stosować rury ochronne oraz zachować normatywne odległości, prace prowadzić bez użycia sprzętu mechanicznego z zachowaniem odpowiedniej ostrożności m) roboty prowadzone w obrębie linii napowietrznych i kabli elektroenergetycznych prowadzić pod nadzorem Rejonu Energetycznego, l) przy realizacji robót przestrzeganie warunków zawartych w uzgodnieniach. m) demontaż obiektów tymczasowych i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. 4. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za najwyższą jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z dokumentacją przetargową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano-montażowych oraz sztuką budowlaną. Do wykonania prac objętych umową mogą być użyte materiały i urządzenia odpowiadające wymogom dokumentacji projektowej, ponadto: a) oznaczone znakiem CE, dla których zgodnie z odrębnymi przepisami dokonano oceny zgodnie ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru Polskich Norm (PN-hEN), z europejską aprobatą techniczną (EAT) lub krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego UE uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, b) znajdujące się w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej, c) dla których producent po dokonaniu odpowiedniej procedury oceniającej wystawił deklarację zgodności WE potwierdzającą zgodność wyrobu z europejskimi normami i aprobatami, d) oznaczone Znakiem budowlanym zgodnie z Polską Normą lub krajową aprobatą techniczną a zgodność ta została potwierdzona w deklaracji zgodności wydanej przez producenta, e) wyroby przeznaczone do jednostkowego stosowania w konkretnym obiekcie budowlanym. 5. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia niż określony w dokumentacji przetargowej. 6. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. 7. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 8. Materiały odzyskane po rozbiórce obiektów tymczasowych - np. zasilenie placu budowy, rurociąg tymczasowy wody, organizacja ruchu zastępczego, itp. - są własnością wykonawcy. Kalkulując cenę ofertową należy uwzględnić odzysk materiałów wbudowanych na okres czasowy. 9. Wykonawca winien utrzymać w czystości koła pojazdów wyjeżdżających z placu budowy na ulice.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązek posiadania takich uprawnień ustawy nakładają 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia; b) W okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 1 zamówienie związane z budową placu zabaw na kwotę min. 50.000 zł brutto. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością . 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: 1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy muszą: a) ustanowić pełnomocnika (patrz punkt 16a Rozdziału II Informacje ogólne), b) każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 2. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej (w/g zasady spełnia/nie spełnia). Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - zał. 1 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnienie warunków określonych art. 22 Ustawy Pzp - zał. 2 3. Oświadczenie wykonawcy o informacjach stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - zał. 3 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. kosztorys ofertowy 6. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć wykonaniu zadania, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówieni, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik numer 4 9. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zadania, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 8 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 10. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia + wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) /dotyczy kierowników budowy/, 11. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca - załącznik numer 5. Wykaz winien zawierać tylko roboty potwierdzające spełnienie warunku. 12. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w zał. Nr 5 zostały wykonane z należytą starannością,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorakalwaria.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach