Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na budowę oświetlenia ulicznego na osiedlu Kaliska 2 w Wągrowcu

Burmistrz Miasta Wągrowca ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2621522, 67 2680320 , fax. 67 2620325
  • Data zamieszczenia: 2020-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Wągrowca
    ul. Kościuszki 15 a
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2621522, 67 2680320, fax. 67 2620325
    REGON: 57079128200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wagrowiec.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na budowę oświetlenia ulicznego na osiedlu Kaliska 2 w Wągrowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego na osiedlu Kaliska 2 w Wągrowcu”. Budowa oświetlenia przebiegać będzie przez działki o nr ewidencyjnych 5304/67; 5304/59; 5307/11; 5307/12; 5309/7; 5310/11; 5311/4; 5304/115; 5304/78; 5304/116; 5304/117; 5304/94; 5304/60; 5304/80; 5303/4; 5303/6; 5304/98; 5303/11; 5304/100 obręb ewidencyjny Wągrowiec, zadanie inwestycyjne polegać będzie-- na: 1. montażu szafy oświetleniowej wraz z urządzeniem sterującym oświetleniem stosowanym w mieście Wągrowcu 2. montażu instalacji oświetlenia drogowego: • linia kablowa 4x25mm2 - 3100m • słupy oświetleniowe stalowe o wysokości 7m - 78szt • oprawy LED 55W - 81szt 3. usunięciu drzew, krzewów i kolizji, 4. uruchomieniu instalacji, 5. przywróceniu (odtworzenie) ulic do stanu pierwotnego (poprzedniego), 6. zapewnieniu kompleksowej obsługi geodezyjnej niezbędnej przy realizacji zamówienia w zakresie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno – kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz.U. z 1995r. nr 25, poz. 133) (wytyczenie punktów głównych, obsługi w trakcie realizacji) wraz z wykonaniem operatu geodezyjnego powykonawczego (w 5 egzemplarzach), 7. sporządzeniu i dostarczeniu powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej obejmującej również likwidację zdemontowanych sieci i urządzeń zarejestrowanej w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej (w 5 egzemplarzach), 8. uzyskaniu zezwolenia na wyłączenie linii S.N. oraz poniesienie związanych z tym kosztów, Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli Zamawiającemu co najmniej 36 miesięcznej gwarancji, okres rękojmi równy jest okresowi udzielonej gwarancji i liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych, Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną do SIWZ w załączniku nr 10 dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, stosowanymi obecnie rozwiązaniami systemowymi, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, w tym ustawą Prawo Budowlane ( tj. Dz. U z 2018r. poz. 1202 z późn.zm.) normami oraz zgodnie z zapisami użytymi w niniejszej SIWZ. Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary należy traktować jako materiały pomocnicze przy wycenie oferty. W przypadku rozbieżności między przedmiarami, a projektem Wykonawca zobowiązany jest wycenić ofertę w oparciu dokumenty stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ tj. dokumentację budowlano – wykonawczą, przedmiary robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowalnych. Zamówienie należy wykonywać przy otwartym obiekcie. Teren, na którym realizowana będzie inwestycja będzie dostępny dla osób trzecich nie związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Należy zachować szczególne środki ostrożności i zabezpieczyć teren budowy w związku z wykonywaniem robót na terenie czynnego obiektu. Roboty należy tak zorganizować aby wykluczyć narażenie osób trzecich na jakiekolwiek niebezpieczeństwo. Od momentu przejęcia placu budowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów oraz wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości. Wykonawca zobowiązany jest w ramach przedmiotu umowy także do wykonania robót budowlanych, usług lub dostaw, których konieczność wykonania ujawni się w trakcie wykonywania przedmiotu umowy (np. gdyby prace nie były wyraźnie wymienione w Umowie, jego załącznikach lub wykraczały poza szczegółowe wyliczenia czynności i prace w nich zawarte, ale które posiadający odpowiednią wiedzę i doświadczenie wykonawca powinien był przewidzieć w świetle obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych i administracyjnych, jak również wiedzy technicznej i doświadczenia). Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli Zamawiającemu co najmniej 36 miesięcznej gwarancji, okres rękojmi równy będzie okresowi udzielonej gwarancji i liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. Zamówienie należy wykonać przy użyciu nowych wyrobów spełniających wymogi, o których mowa w art. 10 ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn.zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 r., poz. 215 z późn.zm.) oraz wymaganiom określonym w Dokumentacji Projektowej dla materiałów posiadających odpowiednie atesty i dopuszczenia do obrotu i stosowania na rynku polskim. Na każde żądanie Inspektora Nadzoru Wykonawca zobowiązuje się do okazania w odniesieniu do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, a dla materiałów nieobjętych certyfikacją deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z właściwymi normami lub aprobatę techniczną. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko do utylizacji materiałów rozbiórkowych tj. wszelkich materiałów i urządzeń, powstałych w wyniku prac rozbiórkowych itp. oraz materiałów odpadowych. Prace te należy wykonywać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn.zm.), ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn.zm.) oraz z powszechnie obowiązującymi przepisami miejscowymi, Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać i wykonywać polecenia osób sprawujących nadzór nad realizacją niniejszej umowy ze strony Zamawiającego. Zaleca się, aby ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Wykonawcy dokonali we własnym zakresie oględzin terenu, celem uzyskania wszystkich informacji, które mogą ułatwić właściwe rozpoznanie warunków realizacji niniejszego zamówienia, co będzie przydatne na etapie przygotowania oferty. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. W przypadku gdy w jakimkolwiek dokumencie stanowiącym element opisu przedmiotu zamówienia pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a określenia te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w tych dokumentach. UWAGA: Obiekt podlega nadzorowi archeologicznemu (zapewnia i koszty ponosi Inwestor), który należy wyprzedzająco zawiadomić o terminie podjęcia prac oraz udostępnić mu możliwość prowadzenia działań w zakresie ciążących na nim obowiązków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45317300-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: w wysokości 13.000,00 zł (trzynaście tysięcy złotych). Szczegóły dotyczące sposobu wniesienia wadium zapisane zostały w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ),o którym mowa w art. 25a ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:  nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23, ust. 5 pkt 1-8 oraz  spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1b. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podwykonawcach w ww. oświadczeniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w ww. oświadczeniu. 3) dokument potwierdzający wniesienie wadium. 4) pełnomocnictwo – jeśli dotyczy, 5) oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 3 do SIWZ) 6) zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca (Załącznik nr 4 do SIWZ) – jeśli dotyczy 2. Każdy z wykonawców w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (Załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach