Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY M - 40/2012 NA DOSTAWY PREPARATÓW DO ŻYWIENIA DOJELITOWEGO I POZAJELITOWEGO DLA SZPITALA POWIATOWEGO W INOWROCŁAWIU.

Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Poznańska 97
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3545587 , fax. 052 3574667
  • Data zamieszczenia: 2012-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Poznańska 97 97
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3545587, fax. 052 3574667
    REGON: 09235878000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY M - 40/2012 NA DOSTAWY PREPARATÓW DO ŻYWIENIA DOJELITOWEGO I POZAJELITOWEGO DLA SZPITALA POWIATOWEGO W INOWROCŁAWIU.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.P r z e d m i o t e m zamówienia są dostawy preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego dla Szpitala Powiatowego w Inowrocławiu opisanych szczegółowo w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załączniki Nr 2 i 3 do SIWZ. 2.Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem sprawy M-40/2012. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Sukcesywne dostawy preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego dla Szpitala Powiatowego w Inowrocławiu, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. a)Przedmiot zamówienia został podzielony na 46 części. b) Oferty można składać na : - Preparaty do żywienia dojelitowego stanowiące pierwszą część oraz opisane w Załączniku Nr 2 ( 1 część ) - Poszczególne pozycje preparatów do żywienia pozajelitowego zawarte w Załączniku Nr 3 ( 45 części ) - Całość zamówienia c) Zakres i wielkość oraz asortyment przedmiotu zamówienia został opisany szczegółowo w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załączniki Nr 2 i 3 do SIWZ. d) oferowane produkty musza posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia e)Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie roczne i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Kupującego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Sprzedającego roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336922009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium ustala się w następujących kwotach: Zadanie Nr 1 - 1 950,00 zł Zadanie Nr 2: poz.1- 570,00 zł poz.2- 150,00 zł poz.3- 75,00 zł poz.4- 3 290,00 zł poz.5- 445,00 zł poz.6- 60,00 zł poz.7- 67,00 zł poz.8- 50,00 zł poz.9- 60,00 zł poz.10- 150,00 zł poz.11- 165,00 zł poz.12- 1 180,00 zł poz.13- 95,00 zł poz.14- 65,00 zł poz.15- 2,00 zł poz.16- 90,00 zł poz.17- 75,00 zł poz.18- 50,00 zł poz.19- 50,00 zł poz.20- 34,00 zł poz.21- 45,00 zł poz.22- 50,00 zł poz.23- 56,00 zł poz.24- 45,00 zł poz.25- 50,00 zł poz.26- 63,00 zł poz.27- 300,00 zł poz.28- 60,00 zł poz.29- 150,00 zł poz. 30 - 40,00 zł poz. 31- 7,00 zł poz. 32- 730,00 zł poz. 33- 18,00 zł poz. 34- 275,00 zł poz. 35- 19,00 zł poz. 36- 34,00 zł poz. 37- 110,00 zł poz. 38- 400,00 zł poz. 39- 690,00 zł poz. 40- 240,00 zł poz. 41- 22,00 zł poz. 42- 22,00 zł poz. 43- 2 800,00 zł poz. 44- 500,00 zł poz. 45- 54,00 zł 2. Miejsce wnoszenia wadium w pieniądzu na wskazany rachunek bankowy: - Bank : Kredyt Bank S.A. O/Bydgoszcz Nr rachunku: 88150013601213600244300000 3. Wadium wnoszone w pieniądzu można wpłacać przelewem na wskazane konto. 4. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy dołączyć do oferty w formie nienaruszonego oryginału lub zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 23.07.2012r. godz. 9:30 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania. 9. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) wyborze najkorzystniejszej oferty, unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, za wyjątkiem Wykonawcy , którego oferta została uznana za najkorzystniejszą -z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a ustawy Pzp. oraz niezwłocznie na wniosek Wykonawcy , który wycofał ofertę przed upływem terminu spływania ofert. b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszozino.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach