Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony (dla kwoty powyżej 30 000 EURO) na sukcesywną dostawę i montaż nowych opon do samochodów ciężarowych oraz maszyn i urządzeń dla Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach, Zakład w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2.

Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Błonie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 332 522 , fax. 256 332 526
  • Data zamieszczenia: 2020-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach
    ul. Błonie 3
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 256 332 522, fax. 256 332 526
    REGON: 71163354500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuo.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony (dla kwoty powyżej 30 000 EURO) na sukcesywną dostawę i montaż nowych opon do samochodów ciężarowych oraz maszyn i urządzeń dla Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach, Zakład w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa i montaż nowych opon do samochodów ciężarowych oraz maszyn i urządzeń dla Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. wg specyfikacji: 1. Opona 315/80/R22,5 oś napędowa, bieżnik terenowy 32 szt. 2. Opona 315/80/R22,5 oś skrętna, bieżnik terenowy 16 szt. 3. Opona 315/80/R22,5 oś skrętna, bieżnik szosowy 2 szt. 4. Opona 385/65/22,5 oś wleczona, bieżnik szosowy 8 szt. 5. Opona 11,2/20 os napędowa, bieżnik terenowy 4 szt. 6. Opona 15,5 R25 L5 oś napędowa, bieżnik terenowy 4 szt. 7. Opona 380/70/R24 oś napędowa, bieżnik terenowy 2 szt. 8. Opona 480/70/R34 oś napędowa, bieżnik terenowy 2 szt. 9. Opona 315/80/22,5 oś napędowa, bieżnik szosowy 4 szt. 10. Opona 305/70/22,5 oś skrętna, bieżnik szosowy 2 szt. 11. Opona 305/70/22,5 oś napędowa, bieżnik szosowy 4 szt. 12. Opona 295/80/22,5 oś skrętna, bieżnik szosowy 2 szt. 13. Opona 295/80/22,5 oś napędowa, bieżnik szosowy 4 szt. 14. Opona 195/75/16C zimowa 6 szt. 15. Opona 195/75/16C letnia 6 szt. Szczegółową specyfikację opon Zamawiający określił w załączniku nr 1 do SIWZ. Podane powyżej ilości opon mają charakter szacunkowy, zgodny z przewidywanymi prognozami, w związku z czym Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia ilości dostaw. Zamawiający wymaga, aby cena przedmiotu zamówienia zawarta w Formularzu oferty Wykonawcy obejmowała wszelkie koszty związane z należytym wykonaniem umowy, w szczególności: koszt zakupu nowych opon, koszt kompleksowej wymiany opon (w tym m.in. koszt transportu, koszt montażu, koszt wyważania kół, koszt wymiany oringów uszczelniających), koszt robocizny, koszt dojazdu, koszt gwarancji jakości i pozostałe koszty jeżeli występują w związku z realizacją przedmiotu umowy. Do przedmiotu zamówienia musi być dołączona dokumentacja techniczna producenta w języku polskim. Wykonawca zobowiązany jest również do odbioru i zagospodarowania zdemontowanych starych opon, które zostały wymienione na nowe, na własny koszt, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. W przypadku opon o rozmiarze 15,5 R 25 L5 Zamawiający wymaga aby montaż przeprowadzony był przez serwis mobilny na terenie Zakładu w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2. Dostarczone opony muszą być nowe, Zamawiający nie dopuszcza opon bieżnikowanych. Realizacja dostaw będących przedmiotem zamówienia następować będzie sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego i każdorazowo poprzedzona zostanie przesłaniem przez Zamawiającego zamówienia drogą elektroniczną. Dostawy oraz montaż winny być realizowane w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach 6:00 – 22:00, w terminie do 5 dni roboczych od daty wysłania drogą elektroniczną zapotrzebowania przez Zamawiającego. Wykonawca każdorazowo udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji jakości na opony (licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego). Data produkcji opony nie starsza niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. Zapłata należności nastąpi w drodze faktur częściowych, za każdą zrealizowaną partię przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem cen jednostkowych, określonych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34350000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach