Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony (dla kwoty powyżej 30 000 EURO) na budowę parkingu dla samochodów osobowych na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2.

Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08110 Siedlce, ul. Błonie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 332 522 , fax. 256 332 526
  • Data zamieszczenia: 2018-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach
    ul. Błonie 3
    08110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 256 332 522, fax. 256 332 526
    REGON: 71163354500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuo.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony (dla kwoty powyżej 30 000 EURO) na budowę parkingu dla samochodów osobowych na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu dla samochodów osobowych na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2. Zakres robór obejmuje m.in.: - Usunięcie istniejących drzew 83 szt zgodnie z Decyzją znak GIK.6131.14.2018 wydaną przez Wójta Gminy Suchożebry – załacznik nr 11 do SIWZ - Wykonanie 69 miejsc parkingowych o wymarach 2,5 x 5,0 m z betonowej kostki brukowej - Wykonanie 1 miejsca parkingowego o wymiarach 3,6 x 5,0 m z betonowej ostki brukowej dla pojazdów osoby niepełnosprawnej - Wykonanie dróg wewnętrznych z betonowej kostki brukowej o szerokości 5,0-6,5 m. - Wykonanie skarp i zieleńców - Wykonanie ogrodzenia betonowego Zestawienie powierzchni: - Powierzchnia jezdni i parkingu dla samochodów osobowych – 1588 m2 - Powierzchnia zieleńca – 270 m2 - Długość krawężników – 225 m - Długość ogrodzenia betonowego -122,0 m Szczegółowy zakres rzeczowy określa projekt budowlany (załącznik nr 9 do SIWZ) i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) – załącznik nr 13 do SIWZ. Przedmiary robót stanowią jedynie cel informacyjny, nie są ostateczne. Wykonawca wykona kompletny przedmiot zamówienia zgodnie z: - projektem budowlanym - pozwoleniem na budowę nr 791/2018 z dn. 06.09.2018 r.- – załącznik nr 10 do SIWZ - decyzją na wycinkę drzew znak GIK.6131.14.2018 wydana przez Wójta Gminy Suchożebry - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - przedmiar robót budowlanych – załącznik nr 12 do SIWZ. 3.2. Wykonawca winien zapoznać się z istniejącym projektem budowlanym przedmiotu zamówienia w celu uzyskania informacji niezbędnych do sporządzenia oferty oraz określenia jej ceny. Wszelkie wątpliwości dotyczące dokumentacji technicznej wykonania robót winny być niezwłocznie zgłaszane pisemnie Zamawiającemu na etapie weryfikacji projektu, przed złożeniem oferty. Roboty uwzględnione w projekcie budowlano – wykonawczym, a nie ujęte w przedmiarze robót nie będą traktowane jako roboty dodatkowe. Roboty takie należy traktować jako roboty podlegające wykonaniu na podstawie umowy i w cenie umowy. 3.3. Zaleca się aby Wykonawca, po uprzednim zgłoszeniu i uzgodnieniu terminów z Zamawiającym, dokonał wizji lokalnej, zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania kompletnego zamówienia a także wziął pod uwagę realizację przedmiotu umowy w pobliżu czynnego RIPOK (Regionalna Instalacja Przetwarzania Odpadów Komunalnych). Koszty dokonania wizji lokalnej na terenie Zakładu poniesie Wykonawca. 3.4. Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami, a także wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym. Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów robót wchodzących w skład zadania w całości ponosi Wykonawca. 3.5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych niż przyjęte w przedmiarze robót (projekcie budowlanym), jednak o parametrach i jakości nie gorszych od materiałów zaproponowanych przez zamawiającego po wcześniejszej pisemnej zgodzie Zamawiającego. 3.6. Planowane są odbiory częściowe przedmiotu zamówienia na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego sporządzonego przed Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego, dostarczonego do Zamawiającego przed podpisaniem Umowy i stanowiącym załącznik nr. 2 do Umowy. 3.7 Wykonawca jest odpowiedzialny za zagospodarowanie wszelkich odpadów wytworzonych przy prowadzeniu robót budowlanych, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach (t.j.: Dz.U. z 2016r., poz. 1987.). Odpady te winny zostać usunięte poza teren prac najpóźniej w dniu zakończenia robót na koszt Wykonawcy. 3.8. Zamawiający oświadcza, że posiada prawo dysponowania obiektem (terenem) w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu umowy. 3.9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu: - 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na kompletny przedmiot zamówienia od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 3.10. Specyfikacja projektowa – do wglądu w siedzibie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku - sekretariat, w godz.: 8:00 – 15:00, ul. Błonie 3, 08-110 Siedlce.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9. Wymagania dotyczące wadium. 9.1. Zamawiający przewiduje wnoszenie wadium. 9.2. Ustala się wadium w wysokości 9 500,00zł ( słownie: dziewięć tysięcy pięćset złotych). 9.3. Wadium można wnosić w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: Alior Bank S.A 38 2490 0005 0000 4530 6269 1856 9.5. Zwrot wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1.1. Wykonawcy składają Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 7.1.2. Kosztorys ofertowy Wykonawcy, stanowiący załącznik do formularza ofertowego. Dołączenie kosztorysu ofertowego Wykonawcy ma charakter fakultatywny, a jego brak nie będzie stanowił podstawy do odrzucenia oferty. 7.1.3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust 5 ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie wg. wzoru przedstawionego w załączniku nr 3 do SIWZ 7.1.4. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie wg. wzoru przedstawionego w załączniku nr 4 do SIWZ 7.1.5. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli sposób reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych – oryginał lub za zgodności z oryginałem. 7.1.6 Dowód wniesienia wadium 7.1.7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach