Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony (dla kwoty powyżej 209 000 EURO) na zakup i dostawę w formie leasingu operacyjnego nowej spycharki gąsiennicowej dla Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.

Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Błonie 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6332522 , fax. 025 6332526
  • Data zamieszczenia: 2016-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach
    ul. Błonie 3 3
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6332522, fax. 025 6332526
    REGON: 71163354500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuo.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony (dla kwoty powyżej 209 000 EURO) na zakup i dostawę w formie leasingu operacyjnego nowej spycharki gąsiennicowej dla Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego nowej spycharki gąsiennicowej dla Zakładu Utylizacji Odpadów Sp z o.o. z siedzibą w Siedlcach. Miejsce dostawy: Wola Suchożebrska, ul. Sokołowska 2, 08-125 Suchożebry. 3.2.Spycharka gąsienicowa przeznaczona będzie do pracy na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne. Pracować będzie w zmiennych warunkach atmosferycznych, na kwaterze składowiska przy przemieszczaniu, rozplantowaniu i zagęszczaniu odpadów. Praca spychacza to min.10godzin na dobę. 3.3. Podstawowe parametry spycharki gąsiennicowej:- rok produkcji: 2015 lub 2016, fabrycznie nowa;- masa całkowita: min.: 20Mg;- moc silnika: min. 190KM;- silnik sześciocylindrowy, spełniający europejską normę spalin EU Stage IV;- mechaniczna skrzynia biegów oparta na przekładniach planetarnych; - samoczyszcząca się chłodnica;- przewody eklektyczne w oplocie, zwiększona odporność na przetarcia;- zamontowane stalowe płyty osłaniające mechanizm od zanieczyszczeń;- długość klepki gąsienic min 60cm; szerokość klepki min.20cm;- system samooczyszczenia się łańcucha; - lemiesz spycharki o szerokości min. 3,0m;- lemiesz ma mieć zwiększoną pojemność ze względu na pracę na składowisku odpadów komunalnych;- możliwość ustawiania lemiesza - w różnych położeniach;- możliwość szybkiego i bezpiecznego wykonania prac na zboczach i skarpach;- układ hydrauliczny i elektryczny przygotowany do współpracy z układem niwelacji;- kabina klimatyzowana, ogrzewana, z fotelem amortyzowanym; - kabina operatora z widocznością naroży lemiesza, doskonała widoczność;- system samooczyszczenia łańcuchów.Dostawca maszyny zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny maszyny. Oferta obejmować powinna dostawę maszyny fabrycznie nowej, gotowej do pracy wraz z kompletem dokumentów w języku polskim typu instrukcje obsługi, katalogi części zamiennych, certyfikaty CE.Urządzenie nie może być prototypem i modyfikacją innych urządzeń np. ładowarki.3.4. Maszyna ma być dopuszczona do obrotu i pracy na terenie Polski. Razem z maszyną należy dostarczyć oświadczenie firmy prowadzącej w Polsce serwis maszyny o zapewnieniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.3.5. Maszyna musi być oznaczona wszelkimi niezbędnymi oznaczeniami obowiązującymi na terenie Polski w tym znakiem CE.3.6 Do maszyny musi być dostarczona Dokumentacja Techniczno-Ruchowa w języku polskim.3.7 Maszyna będzie nowa, sprawna, kompletna, gotowa do pracy posiadająca wszystkie niezbędne materiały eksploatacyjne, oleje, smary oraz paliwo w ilości umożliwiającej nieprzerwaną 1 godzinną pracę.3.8 Maszyna musi posiadać wszelkie niezbędne wyposażenie wymagane do pracy na terenie Polski, oraz do pracy w warunkach określonych w punkcie 3.2. 3.9. W ramach wynagrodzenia Wykonawca zapewni bezpłatne szkolenie (2 dniowe) w zakresie obsługi maszyny i pracy operatora wskazanym przez Zamawiającego pracownikom Zamawiającego.3.10. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot umowy na okres 24 miesięcy włączając gąsienice, z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych i części szybko zużywających się w wyniku normalnej eksploatacji.3.11. Wykonawca własnym transportem i na własny koszt dostarczy przedmiot Zamówienia do Zakładu Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2 - zgodnie z zapisem pkt.3.1. SIWZ.3.13. Wymagania dotyczące leasingu:a) umowa leasingu operacyjnego zostanie zawarta na 36 miesięcy,b) spłata rat leasingowych w ratach miesięcznych przy zastosowaniu stałej stopy procentowej, c) raty leasingowe: 35 równych rat leasingowych,d) opłata wstępna 10 % - wartości netto przedmiotu leasingu,e) wartość wykupu 1% - wartości netto przedmiotu leasingu,f) nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów,g) wykup przedmiotu leasingu za opłatę końcową,h) waluta leasingu - PLN,i) spłata rat leasingowych - w terminie do 28 dnia każdego miesiąca,j) Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela, ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu w zakresie NW, OC, AC. Ubezpieczycielem pojazdu w 2016 r. będzie firma Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW. Oddział w Siedlcach ul. Armii Krajowej 3A. Zamawiający zobowiązuje się ubezpieczyć przedmiot leasingu w podanym wyżej zakresie przez cały okres obowiązywania Umowy Leasingowej.k) zamawiający będzie ponosił koszty podatku od środków transportu w okresie trwania umowy leasingu w wysokości kosztu podatku od środków transportu regulowanego przez Leasingodawcę na podstawie otrzymanej re faktury bądź noty obciążeniowej. Koszty te nie stanowią kosztu raty leasingowej,l) umowa będzie na okres 36 miesięcy. Przedmiot leasingu pozostaje własnością Leasingodawcy przez cały okres obowiązywania umowy,ł) pozostałe warunki leasingu regulowane są zawartą umową oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego,m) Wykonawca po wyborze oferty przez Zamawiającego najpóźniej do dnia podpisania Umowy przedstawi harmonogram spłat wszystkich rat leasingowych. 3.14. Warunki płatności:a) Zamawiający określa jako wiążący sposób finansowania zamówienia leasing operacyjny (w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych - tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz.851 z późn. zm.).b) Opłata wstępna w wysokości 10% ceny nabycia pojazdu zostanie uiszczona po protokolarnym odbiorze przedmiotu leasingu przez Zamawiającego, w terminie zgodnym z treścią harmonogramu opłat leasingowych sporządzonym przez Wykonawcę, który stanowić będzie załącznik do umowy. Termin ten nie może być krótszy niż 30 dni licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.c) Opłata za wykup zostanie uiszczona w terminie 14 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego stosownej faktury VAT po podpisaniu umowy kupna-sprzedaży. Podpisanie umowy kupna-sprzedaży i wystawienie faktury VAT obejmującej opłatę za wykup nastąpi do 21 dni licząc od daty upływu okresu leasingu.d) Odpisów amortyzacyjnych w okresie trwania leasingu dokonuje Wykonawca (Leasingodawca).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661140000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje wnoszenie wadium.2. Ustala się wadium w wysokości 25 000 (dwadzieścia pięć tysięcy złotych).3. Wadium można wnosić w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: Kredyt Bank SA oddział Siedlce nr 61 1500 1663 1216 6002 8103 0000.5. Zwrot wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuo.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną