Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony (dla kwoty poniżej 214 000 EURO) na zakup i dostawę w formie leasingu operacyjnego nowego samochodu specjalistycznego „śmieciarki” do Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2.

Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Błonie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 332 522 , fax. 256 332 526
  • Data zamieszczenia: 2020-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach
    ul. Błonie 3
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 256 332 522, fax. 256 332 526
    REGON: 71163354500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony (dla kwoty poniżej 214 000 EURO) na zakup i dostawę w formie leasingu operacyjnego nowego samochodu specjalistycznego „śmieciarki” do Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego nowego samochodu specjalistycznego „śmieciarki” dla Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. z siedzibą w Siedlcach. Dostawa przedmiotu zamówienia do Zakładu w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2. Homologacja typu pojazdów kompletnych. 3.2. Podstawowe parametry urządzenia: PODWOZIE - podwozie pod zabudowę 4x2, - podwozie ciężarowe nowe, rok produkcji: 2020 - pojemność skrzyni ładunkowej min 15 m3 max 18 m3 - dopuszczalna masa całkowita administracyjna min. 18 ton - silnik o mocy min 230kW, 320 KM - skrzynia biegów min 9 biegowa - emisja spalin Euro 6 - mechaniczna blokada mechanizmu różnicowego - ASR - płomieniowe lub żarowe urządzenie rozruchowe wspomagające rozruch silnika przy niskich temperaturach - przednia i tylna osłona podwozia - chlapacze - korek wlewu zbiornika płynu AdBlue z blokadą - zbiornik paliwa z blokadą - złącze użytkowe w podwoziu - zawieszenie kabiny mechanicznie wzmocnione - szyba przednia barwiona, podgrzewana - lusterka regulowane elektrycznie - lusterka podgrzewane - pneumatyczne regulowana kolumna kierownicza - kabina 2+1 (trzy niezależne fotele z pasami bezpieczeństwa i zagłówkami, fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym) - klimatyzacja - wywietrznik dachowy - otwieranie okien elektrycznie - tachograf cyfrowy - fabryczny immobiliser - radioodtwarzacz -układ stabilności pojazdu - sygnał ostrzegawczy cofania - ręczy wyłącznik główny - tabliczka znamionowa EEC - oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami, światła do jazdy dziennej zintegrowane z reflektorami głównymi ZABUDOWA - zabudowa nowa, nie będąca prototypem, jednokomorowa z przeznaczeniem do zbiórki odpadów z urządzeniem zasypowym tylnym -konstrukcja odporna na odkształcenia -pojemność skrzyni ładunkowej min 15 m3 max 18 m3 - urządzenie załadowcze przystosowane do opróżniania pojemników od 120 l do 1100 l. zgodnie z normami EN 840-11, EN 840-2, EN 840-3 o udźwigu min 550 kg -skrzynia ładunkowa uszczelniona, umożliwiająca transport odpadów bio i kuchennych - podwyższona ścianka czołowa zapobiegająca wyciekom płynów i zanieczyszczeń - oszczędny układ hydrauliczny -niski próg załadunku od powierzchni terenu -opuszczana tylna klapa ułatwiająca załadunek wielkogabarytów - elementy elektryczne, pneumatyczne i hydrauliczne do podnośników łatwo dostępne do obsługi - światła robocze z osłoną po obu stronach odwłoka - instalacja oświetleniowa zgodna LED zgodna z kodeksem drogowym i normą EN 1501-1 - sterowanie urządzeniem zasypowym po obu stronach odwłoka z możliwością uruchomienia przez operatora w bezpieczny i łatwo dostępny sposób - podłoga skrzyni ładunkowej wykonana ze stali trudnościeralnej - automatyczny i manualny system sterowania prasy zagęszczania odpadów uruchamiany przez operatora w bezpieczny i łatwo dostępny sposób - siłownik szuflady wypychającej działający w obu kierunkach - siłowniki hydrauliczne pasy zagęszczającej zamontowane tłoczyskami do góry, zapewniając załadunek odpadów w każdej pozycji prasy zagęszczającej - automatyczna regulacja obrotów silnika podwozia - pulpit do obsługi zabudowy śmieciarki zamontowany w kabinie kierowcy z funkcjami załącznika głównego, podnoszenia odwłoka i przesuwania płyty wypychającej - możliwość opróżniania skrzyni ładunkowej z kabiny kierowcy oraz na zewnątrz z boku zabudowy - skrzynia ładunkowa wyposażona w szczelne drzwi rewizyjne na bocznej ścianie - lampa ostrzegawcza (kogut) - 2 stopnie dla ładowaczy z czujnikami zajętości - ostrzegawcze pasy odblaskowe na kabinie i zabudowie zgodnie z obowiązującymi przepisami - zabudowa wykonana zgodnie z obowiązującymi normami UE , posiadająca znak CE - kamera monitoringu pracy z tyłu zabudowy 3.3.GWARANCJA I RĘKOJMIA a) Rękojmia na kompletny przedmiot umowy z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych i części szybko zużywających się w wyniku normalnej eksploatacji wynosi 24 miesiące bez limitu kilometrów. Wykaz materiałów eksploatacyjnych i części szybko zużywających się w wyniku normalnej eksploatacji będzie stanowić załącznik do umowy, dostarczony przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy. b) Gwarancja na kompletny przedmiot umowy 24 miesiące bez limitu kilometrów od dnia dostarczenia i podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego bez uwag. c) Zamawiający zobowiązuje się do bezzwłocznego, najpóźniej w terminie 3 dni od daty ujawnienia wady lub usterki, powiadomienia Wykonawcy o tych usterkach i wadach. d) W przypadku wystąpienia usterki, awarii w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do przystąpienia do usunięcia jej nie później niż w ciągu 24 godziny licząc od chwili przyjęcia zgłoszenia przez Zmawiającego. Termin usunięcia wady lub usterki strony ustalą wspólnie, a w przypadku braku porozumienia termin ten wyznaczy Zamawiający przy uwzględnieniu technicznych możliwości. e) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia Zamawiającemu na czas naprawy przedmiotu zamówienia samochodu zastępczego – nieodpłatnie, o parametrach podobnych do przedmiotu zamówienia, gdy naprawa potrwa dłużej niż 48 godziny licząc od daty zgłoszenia usterki, awarii. W przypadku nie dostarczenia samochodu zastępczego przez Wykonawcę Zamawiający ma prawo wynająć samochód zastępczy we własnym zakresie, a kosztami wynajmu obciążyć Wykonawcę. f). Zamawiający wymaga aby Wykonawca wskazał stacjonarny serwis leasingowanego pojazdu (podwozia i zabudowy) zlokalizowany w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. Zmiana wskazanego w ofercie serwisu dopuszczalna jest w wyjątkowych przypadkach, na uzasadniony, udokumentowany wniosek Wykonawcy, pod warunkiem spełnienia warunku wymaganego na etapie postępowania przetargowego, w tym zlokalizowania serwisu w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego. g) W ramach gwarancji Wykonawca będzie montował oryginalne części dostarczone przez autoryzowanego producenta. h) W okresie rękojmi i gwarancji wszelkie koszty naprawy, w szczególności związane z dojazdem serwisanta jak również koszty wszelkich materiałów i części zamiennych za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu ponosi Wykonawca. i) Zamawiającemu przysługuje prawo zastępczego usunięcia wad, usterek we własnym zakresie bądź przez stronę trzecią na koszt i ryzyko Wykonawcy- bez utraty praw do gwarancji jakości, po uprzednio pisemnym powiadomieniu Wykonawcy o swoich zamiarach z wyznaczeniem mu dodatkowego terminu na przystąpienie do usuwania wad, usterek. j) Pozostałe uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji regulują odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego. INNE POSTANOWIENIA 3.4. W ramach wynagrodzenia Wykonawca zapewni bezpłatne szkolenie w zakresie obsługi maszyny i pracy operatora uprawnionemu pracownikowi Zamawiającego – min. 2 – godziny, bez limitu ilości osób. 3.5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego: instrukcję obsługi w języku polskim, katalog części, CE, kartę gwarancyjną, komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu, dokumentacja techniczno – ruchowa w języku polskim. 3.6. Przedmiot zamówienia winien odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu na terenie kraju i posiadać wymagane prawem lub przepisami dokumenty oraz dokumenty określające warunki gwarancji i serwisu pogwarancyjnego. 3.7. Wykonawca własnym transportem i na własny koszt dostarczy przedmiot zamówienia do Zakładu Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2. 3.8. Zamawiający pokryje koszty rejestracji pojazdu oraz koszty podatku od środków transportu. 3.9. Wymagania dotyczące leasingu: a) umowa leasingu operacyjnego zostanie zawarta na 36 miesięcy, b) spłata rat leasingowych w ratach miesięcznych przy zastosowaniu stałej stopy procentowej, c) raty leasingowe: 35 równych rat leasingowych, d) opłata wstępna 5 % - wartości netto przedmiotu leasingu, e) wartość wykupu 1% - wartości netto przedmiotu leasingu pod warunkiem spłacenia wszelkich należności wynikających z umowy leasingu f) nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów, h) waluta leasingu - PLN, i) spłata rat leasingowych – w terminie do 28 dnia każdego miesiąca, j) umowa będzie na okres 36 miesięcy. Przedmiot leasingu pozostaje własnością Leasingodawcy przez cały okres obowiązywania umowy, l) pozostałe warunki leasingu regulowane są zawartą umową oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego, ł) Wykonawca po wyborze oferty przez Zamawiającego najpóźniej do dnia podpisania Umowy przedstawi harmonogram spłat wszystkich rat leasingowych. 3.10. Warunki płatności: a) Zamawiający określa jako wiążący sposób finansowania zamówienia leasing operacyjny (w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych - tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz.1406). b) Opłata wstępna w wysokości 5 % ceny nabycia przedmiotu zamówienia zostanie uiszczona po protokolarnym odbiorze przedmiotu leasingu przez Zamawiającego, w terminie zgodnym z treścią harmonogramu opłat leasingowych, który stanowić będzie załącznik do umowy. c) Odpisów amortyzacyjnych w okresie trwania leasingu dokonuje Wykonawca (Leasingodawca).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43250000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9. Wymagania dotyczące wadium. 9.1. Zamawiający przewiduje wnoszenie wadium. 9.2. Ustala się wadium w wysokości 10.000 (dziesięć tysięcy złotych). 9.3. Wadium można wnosić w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: Alior Bank S.A 38 2490 0005 0000 4530 6269 1856 9.5. Zwrot wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach