Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony (dla kwoty poniżej 209 000 EURO) na usługę sukcesywnego odbioru, transportu i zagospodarowania tj. termicznego przekształcenia odpadów o kodzie 19 12 12 - frakcja ciężka nadsitowa > 80 mm pochodzących z Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. z siedzibą w Siedlcach, Zakład w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2.

Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Błonie 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6332522 , fax. 025 6332526
  • Data zamieszczenia: 2016-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach
    ul. Błonie 3 3
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6332522, fax. 025 6332526
    REGON: 71163354500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuo.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony (dla kwoty poniżej 209 000 EURO) na usługę sukcesywnego odbioru, transportu i zagospodarowania tj. termicznego przekształcenia odpadów o kodzie 19 12 12 - frakcja ciężka nadsitowa > 80 mm pochodzących z Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. z siedzibą w Siedlcach, Zakład w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego odbioru i zagospodarowania odpadów poprzez termiczne ich przekształcenie w spalarni (proces odzysku R1). Odpady o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 (frakcja ciężka nadsitowa o średnicy > 80 mm), kaloryczność powyżej 6MJ/kg s.m. wytwarzanych w Zakładzie w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje (po stronie Wykonawcy): odbiór, transport, dostawę do instalacji do termicznego zagospodarowania odpadów i zagospodarowanie odpadów w procesie odzysku R - 1.Szacunkowa ilość odpadów odebranych w celu poddania ich procesom odzysku i/lub unieszkodliwienia, zgodnie z decyzjami posiadanymi przez Wykonawcę to ok 3.000 Mg w terminie do dn. 31.12.2016 r od dnia podpisania umowy.Odpady będące przedmiotem zamówienia powstają w wyniku wydzielenia frakcji nadsitowej ( > 80 mm) powstałej ze zmieszanych odpadów komunalnych (o kodzie 20 03 01) na linii sortowniczej po wysortowaniu frakcji materiałowych nadających się do recyklingu i ponownego użycia tj. metalu, szkła, papieru, tworzyw sztucznych i opakowań wielomateriałowych. Są to odpady rozdrobnione, poddane separacji magnetycznej (frakcja ciężka) o kaloryczność powyżej 6MJ/kg s.m. Odpady przekazywane będą luzem, bez uprzedniego zbelowania. Odpady będące przedmiotem zamówienia zostaną zagospodarowane na instalacjach do termicznego przekształcania odpadów, które posiadają decyzje zezwalające na prowadzenie działalność w zakresie przetworzenia tych odpadów (decyzje stanowią załącznik do umowy). Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 3.000 Mg w terminie do dn. 31.12.2016r od dnia podpisania umowy. lub wcześniej, gdy wyczerpie się określona umową ilość odpadów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości odpadu o 20 % w stosunku do ilości podanej w punkcie 3 SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) w trakcie trwania umowy. Szacowana ilość odpadów, która będzie odbierana z terenu Zakładu Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2 to ok. 3.000 Mg. Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru co najmniej 20 Mg odpadu dziennie w dni robocze.Realizacja usługi w systemie ciągłym od poniedziałku do piątku w godzinach 6.00-22.00.Załadunek odpadu o kodzie 19 12 12 leży po stronie Zamawiającego. Transport po stronie Wykonawcy. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie odbywało się na legalizowanej wadze Zamawiającego i będzie każdorazowo potwierdzane dowodem ważenia oraz zbiorczą miesięczną kartą przekazania odpadu. Dokumenty te stanowić będą podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. Wartość każdej usługi będzie obliczana przez pomnożenie ceny oferowanej przez Wykonawcę w ofercie za usługę odbioru i zagospodarowania 1 Mg przez ilość odebranych odpadów.Zamawiający zastrzega, że z uwagi na bezpośrednią produkcję odpadu kodzie 19 12 12 z odpadów zmieszanych (20 03 01) dostarczanych na bieżąco, nie ma możliwości określenia gwarantowanych przez Zamawiającego parametrów ilościowych, jakościowych i morfologicznych odpadów przekazywanych Wykonawcy w ramach niniejszej umowy. W związku z tym Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń od Zamawiającego z tego tytułu. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał oględzin odpadów będących przedmiotem zamówienia na terenie Instalacji Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00. - po uprzednim umówieniu terminu z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905500000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje wnoszenie wadium.2. Ustala się wadium w wysokości 10.000 (dziesięć tysięcy złotych).3. Wadium można wnosić w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: Kredyt Bank SA oddział Siedlce nr 61 1500 1663 1216 6002 8103 0000.5. Zwrot wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuo.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną