Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony - Usługi projektowania budowlanego i nadzoru inwestorskiego na potrzeby Nadleśnictwa Jamy

Nadleśnictwo Jamy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-318 Rogóźno, Jamy 5
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4689732 , fax. 056 4689728
  • Data zamieszczenia: 2010-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Jamy
    Jamy 5 5
    86-318 Rogóźno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4689732, fax. 056 4689728
    REGON: 87053001700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: jamy.torun.lasy.gov.pl/web/jamy
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony - Usługi projektowania budowlanego i nadzoru inwestorskiego na potrzeby Nadleśnictwa Jamy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi projektowania budowlanego i nadzoru inwestorskiego wg zadań opisanych w załączniku nr 1 do niniejszego SIWZ obejmujących m.in.: ? Inwentaryzację obiektów budowlanych wraz z obmiarami, ? Wykonanie dokumentacji projektowych remontów, napraw i modernizacji budowlanych wraz z kosztorysowaniem inwestorskim, ? Uzyskiwanie i kompletowanie wymaganych prawem uzgodnień i pozwoleń związanych z procesem budowlanym, ? Nadzór inwestorski nad realizacją prac budowlanych. 2. Przedmiot zamówienia składa się z V części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podziałem na części zawiera załącznik nr 1 do niniejszego SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 4. Zamawiający dopuszcza powierzenie realizacji zamówienia podwykonawcom. Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu podwykonawców, którym powierzy realizację zamówienia wraz z zakresem powierzonych prac. 5. Usługa projektowania budowlanego będzie następować na podstawie każdorazowo wystawianego i podpisywanego przez strony zlecenia w zakresie ustalonym przez Zamawiającego. 6. Stan dokumentacji musi umożliwiać sprawne i zgodne z obowiązującymi przepisami prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, a także realizowanie robót budowlanych. 7. Usługa nadzoru inwestorskiego będzie następować na podstawie osobnych zleceń każdorazowo wystawianych i podpisywanych przez strony. Załącznik nr 1 do SIWZ OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR I I. Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz nadzór inwestorski dla zadania pn. Remont i modernizacja budynków w Osadzie Leśnej Słup w m.Słup Młyn 1, gm. Łasin. 1. Skład dokumentacji: ? 4 egz. Dokumentacji projektowej (proj. bud. i branżowe) ? 2 egz. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, ? 1 egz. Przedmiaru robót, ? 1 egz. Kosztorysu ofertowego, ? 1 egz. Kosztorysu inwestorskiego, ? Zapis elektroniczny na nośniku CD. 2. W tym celu należy wykonać: a) Dla budynku mieszkalnego jednorodzinnego: - inwentaryzację budowlaną wraz z oceną stanu technicznego, - projekt modernizacji i remontu wraz z uzgodnioną przebudową, - projekt wewnętrznej instalacji c.o. i ewentualnie wod.-kan., - projekt wewnętrznej instalacji elektrycznej, - przedmiar robót budowlanych i branżowych, - kosztorysy inwestorskie budowlane i branżowe, - kosztorysy ofertowe budowlane i branżowe, - specyfikację wykonania i odbioru robót, - ewentualne niezbędne uzgodnienia dokumentacji z właściwymi organami, - skompletowanie dokumentacji i złożenie w celu uzyskania pozwolenia lub zgłoszenia, - nadzór inwestorski nad w/w robotami. b) Dla budynku gospodarczego: - inwentaryzację budowlaną wraz z oceną stanu technicznego, - projekt modernizacji i remontu, - projekt wewnętrznej instalacji elektrycznej, - przedmiar robót budowlanych i branżowych, - kosztorysy inwestorskie budowlane i branżowe, - kosztorysy ofertowe budowlane i branżowe, - specyfikację wykonania i odbioru robót, - ewentualne niezbędne uzgodnienia dokumentacji z właściwymi organami, - skompletowanie dokumentacji i złożenie w celu uzyskania pozwolenia lub zgłoszenia, - nadzór inwestorski nad w/w robotami. c) Dla budynku stodoły: - inwentaryzację budowlaną wraz z oceną stanu technicznego, - projekt rozbiórki budynku, - przedmiar robót, - kosztorys inwestorski, - kosztorys ofertowy, - specyfikację wykonania i odbioru robót, - ewentualne niezbędne uzgodnienia dokumentacji z właściwymi organami, - skompletowanie dokumentacji i złożenie w celu uzyskania pozwolenia lub zgłoszenia, - nadzór inwestorski nad w/w robotami. d) Dla budowy garażu wraz z zapleczem gospodarczym i wiatą na drewno w miejsce stodoły: - projekt budowy budynku garażu dwustanowiskowego z zapleczem gospodarczym i wiatą na drewno opałowe, - projekt wewnętrznej instalacji elektrycznej, - przedmiar robót budowlanych i branżowych, - kosztorysy inwestorskie budowlane i branżowe, - kosztorysy ofertowe budowlane i branżowe, - specyfikację wykonania i odbioru robót, - ewentualne niezbędne uzgodnienia dokumentacji z właściwymi organami, - skompletowanie dokumentacji i złożenie w celu uzyskania pozwolenia lub zgłoszenia, - nadzór inwestorski nad w/w robotami CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR II II. Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz nadzór inwestorski dla zadania pn. Remont i modernizacja budynków w Osadzie Leśnej Zakurzewo w m.Wielki Wełcz 1, gm. Grudziądz. 1. Skład dokumentacji: ? 4 egz. Dokumentacji projektowej (proj. bud. i branżowe) ? 2 egz. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, ? 1 egz. Przedmiaru robót, ? 1 egz. Kosztorysu ofertowego, ? 1 egz. Kosztorysu inwestorskiego, ? Zapis elektroniczny na nośniku CD. 2. W tym celu należy wykonać: a) Dla budynku mieszkalnego jednorodzinnego: - inwentaryzację budowlaną wraz z oceną stanu technicznego, - projekt modernizacji i remontu wraz z uzgodnioną przebudową, - projekt zewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z przebudową przyłącza elektrycznego do budynku, - przedmiar robót budowlanych i branżowych, - kosztorysy inwestorskie budowlane i branżowe, - kosztorysy ofertowe budowlane i branżowe, - specyfikację wykonania i odbioru robót, - ewentualne niezbędne uzgodnienia dokumentacji z właściwymi organami, - skompletowanie dokumentacji i złożenie w celu uzyskania pozwolenia lub zgłoszenia, - nadzór inwestorski nad w/w robotami. b) Dla budynku gospodarczego: - inwentaryzację budowlaną wraz z oceną stanu technicznego, - projekt modernizacji i remontu, - projekt wewnętrznej instalacji elektrycznej, - przedmiar robót budowlanych i branżowych, - kosztorysy inwestorskie budowlane i branżowe, - kosztorysy ofertowe budowlane i branżowe, - specyfikację wykonania i odbioru robót, - ewentualne niezbędne uzgodnienia dokumentacji z właściwymi organami, - skompletowanie dokumentacji i złożenie w celu uzyskania pozwolenia lub zgłoszenia, - nadzór inwestorski nad w/w robotami. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR III III. Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz nadzór inwestorski dla zadania pn. Budowa punktu czerpania wody dla celów p.poż. na terenie Leśnictwa Skarlin, gm. Nowe Miasto Lub. 1. Skład dokumentacji: ? 4 egz. Dokumentacji projektowej ? 2 egz. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, ? 1 egz. Przedmiaru robót, ? 1 egz. Kosztorysu ofertowego, ? 1 egz. Kosztorysu inwestorskiego, ? Zapis elektroniczny na nośniku CD. 2. W tym celu należy wykonać: - projekt budowlany drogi dojazdowej do punktu czerpania wody, - projekt budowlany utwardzenia placu manewrowego dla samochodów ciężarowych Straży Pożarnej, - przedmiar robót budowlanych i branżowych, - kosztorysy inwestorskie budowlane i branżowe, - kosztorysy ofertowe budowlane i branżowe, - specyfikację wykonania i odbioru robót, - ewentualne niezbędne uzgodnienia dokumentacji z właściwymi organami, - skompletowanie dokumentacji i złożenie w celu uzyskania pozwolenia lub zgłoszenia, - nadzór inwestorski nad w/w robotami. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR IV IV. Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz nadzór inwestorski dla zadania pn. Budowa myjni płytowej dla pojazdów i sprzętu szkółkarskiego na terenie Leśnictwa Lisnowo, gm. Świecie n/Osą. 1. Skład dokumentacji: ? 4 egz. Dokumentacji projektowej (proj. bud. i branżowe) ? 2 egz. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, ? 1 egz. Przedmiaru robót, ? 1 egz. Kosztorysu ofertowego, ? 1 egz. Kosztorysu inwestorskiego, ? Zapis elektroniczny na nośniku CD. 2. W tym celu należy wykonać: - projekt budowy płyty żelbetowej przejazdowej ze spadkami o pow. zabudowy do 35m2, wraz z separatorem substancji ropopochodnych i podłączeniem do przydomowej biologicznej oczyszczalni ścieków z drenażem lub do istniejącej sieci - projekt zewnętrznej instalacji wod.-kan., - projekt zewnętrznej instalacji elektrycznej, - przedmiar robót budowlanych i branżowych, - kosztorysy inwestorskie budowlane i branżowe, - kosztorysy ofertowe budowlane i branżowe, - specyfikację wykonania i odbioru robót, - ewentualne niezbędne uzgodnienia dokumentacji z właściwymi organami, - skompletowanie dokumentacji i złożenie w celu uzyskania pozwolenia lub zgłoszenia, - nadzór inwestorski nad w/w robotami. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR V V. Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz nadzór inwestorski dla zadania pn. Budowa myjni płytowe dla pojazdów na terenie Nadleśnictwa Jamy, gm. Rogóźno. 1. Skład dokumentacji: ? 4 egz. Dokumentacji projektowej (proj. bud. i branżowe) ? 2 egz. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, ? 1 egz. Przedmiaru robót, ? 1 egz. Kosztorysu ofertowego, ? 1 egz. Kosztorysu inwestorskiego, ? Zapis elektroniczny na nośniku CD. 2. W tym celu należy wykonać: - projekt budowy płyty żelbetowej przejazdowej ze spadkami o pow. zabudowy do 35m2, wraz z separatorem substancji ropopochodnych i podłączeniem do przydomowej biologicznej oczyszczalni ścieków z drenażem lub do istniejącej sieci - projekt zewnętrznej instalacji wod.-kan., - projekt zewnętrznej instalacji elektrycznej, - przedmiar robót budowlanych i branżowych, - kosztorysy inwestorskie budowlane i branżowe, - kosztorysy ofertowe budowlane i branżowe, - specyfikację wykonania i odbioru robót, - ewentualne niezbędne uzgodnienia dokumentacji z właściwymi organami, - skompletowanie dokumentacji i złożenie w celu uzyskania pozwolenia lub zgłoszenia, - nadzór inwestorski nad w/w robotami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1 194,00zł (słownie: jeden tysiąc sto dziewięćdziesiąt cztery złote 00/100). W przypadku składania ofert częściowych ustala się wadium: - dla części zamówienia nr I w wysokości: 390,00zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt złotych 00/100) - dla części zamówienia nr II w wysokości: 245,00zł (słownie: dwieście czterdzieści pięć złotych 00/100) - dla części zamówienia nr III w wysokości: 135,00zł (słownie: sto trzydzieści pięć złotych 00/100) - dla części zamówienia nr IV w wysokości: 212,00zł (słownie: dwieście dwanaście złotych 00/100) - dla części zamówienia nr V w wysokości: 212,00zł (słownie: dwieście dwanaście złotych 00/100) 3. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto BGŻ Grudziądz nr 79203000451110000000758290. Kserokopię przelewu należy dołączyć do oferty. - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych - w gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275, z późn.zm.) przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w formach, które określa pkt. VIII.3.b),c),d),e) Wykonawca składa w następujący sposób: - oryginał poręczeń bankowych, gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych należy złożyć w kasie Nadleśnictwa Jamy, Jamy 5, 86-318 Rogóźno - pokój nr 9, przed upływem terminu do składania ofert; - kopie w/w dokumentów potwierdzoną -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione, należy dołączyć do oferty. 4. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. VIII.9.SIWZ. 5. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. VIII.4.SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26, ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25, ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: jamy.torun.lasy.gov.pl/web/jamy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach