Akademia Obrony Narodowej ogłasza przetarg
- Adres: 00-910 Warszawa, al. Gen. A. Chruściela 103
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261 814 085 , fax. 261 813 217
- Data zamieszczenia: 2016-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Obrony Narodowej
al. Gen. A. Chruściela 103 103
00-910 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 261 814 085, fax. 261 813 217
REGON: 01157424400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.aon.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH DLA POTRZEB AKADEMII OBRONY NARODOWEJ 32/2016 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i sprzętu audio-video m.in. taśmy, tonery, tusze, folie, papier, cartridge, bębny, pojemniki dla potrzeb Akademii Obrony Narodowej.Podane w formularzu ofertowym ilości materiałów eksploatacyjnych należy traktować jako służące jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu oraz wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w przedmiocie zamówienia i gwarantuje odbiór materiałów eksploatacyjnych na poziomie 70% z dopuszczeniem zmian ilościowych w poszczególnych asortymentach według pozycji ujętych w załączniku nr 1. Pozostałe 30% zostanie opcjonalnie wykorzystane w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania ilości wskazanych w tabeli formularza ofertowego lub Zamawiający zakupi materiały eksploatacyjne wskazane w tabeli formularza ofertowego do wyczerpania kwoty przeznaczonej na ten cel tj. zł. (kwota odczytana na otwarciu ofert, którą Zamawiający przeznacza na sfinansowanie zamówienia ) bez względu na ilość wskazaną w tabeli formularza ofertowego. W takim zakresie odpowiednio może ulec modyfikacji wartość umowy, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców, każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2800,00 zł. (dwa tysiące osiemset złotych).2.Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku formach,o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. Uwaga: W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji - Gwarancja wniesienia wadium zobowiązuje Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy.3.Sposób wniesienia wadium:a)wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Pekao S.A. X Oddział Warszawa nr rachunku: 70 1240 6074 1111 0010 5240 0581, z dopiskiem wadium w postępowaniu 32/2016, a kserokopię potwierdzenia przelewu załączyć do oferty b)pozostałe formy wadium - oryginał należy złożyć w kasie AON (budynek nr 1,I piętro kasa czynna we wtorki i piątki w godz. 10:00 - 13:00) lub w Kancelarii Jawnej AON - budynek nr 101 pokój 210a (II piętro) każdego dnia tygodnia w godzinach 800 do 1100 i od 1300 do 1500 a kserokopię zamieścić w ofercie.Wykonawca składający wadium w pozostałych formach w Kancelarii Jawnej zobowiązany jest do czytelnego oznaczenia koperty, w której wadium jest przekazywane do Zamawiającego - WADIUM W POSTĘPOWANIU -Na sukcesywną dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Akademii Obrony Narodowej, Nr sprawy 32/2016 4.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w odpowiedniej wysokości. 5.Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, oraz 2 ustawy. 6.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy.7.Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin sukcesywnych dostaw
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aon.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz faxów dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
Dodano: 2016-07-27 - Zakup materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki (tonery i bębny)
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i telefaksów; sprawa 14/V/2016
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH, KOPIUJĄCYCH ORAZ FAKSÓW
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa fabrycznie nowych nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek, kserokopiarek, faksów dla potrzeb Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa tuszy, tonerów do szpitala przez okres 20 miesięcy DZP/69/2016
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa tonerów do drukarek laserowych
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
Dodano: 2016-06-02