Powiat Białogardzki - Starostwo Powiatowe w Białogardzie ogłasza przetarg
- Adres: 78-200 Białogard, ul. 1 Maja 18
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3120901 , fax. 094 3120911
- Data zamieszczenia: 2009-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Białogardzki - Starostwo Powiatowe w Białogardzie
ul. 1 Maja 18 18
78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3120901, fax. 094 3120911
REGON: 33092083100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-bialogard.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY na wymianę pokrycia dachowego budynku Młodzieżowego Domu Kultury w Białogardzie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie pokrycia dachu budynku Młodzieżowego Domu Kultury przy ul. Grunwaldzkiej 42 w Białogardzie zgodnie z przedmiarem robót kosztorysu ślepego stanowiącym z - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem; c) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub mają wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2) Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w następujący sposób: 1. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, 2. w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony, 3. w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: a. oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c. oświadczenie, o nie zaleganiu z płaceniem podatków na rzecz Urzędu Skarbowego; d. oświadczenie, o nie zaleganiu z płaceniem składek na ubezpieczenia społeczne; 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1): a. pkt b,c,d. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-bialogard.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowę budynku w Ośrodku Kolonijno-Szkoleniowym w Lubinie (k, Międzyzdrojów) ul. Główna 7, stary hotel, polegającą na dobudowie ewakuacyjnej klatki schodowej.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa lokali mieszkalnych położonych w Koszalinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont segmentu środkowego Przedszkola nr 1 w Dębnie
Dodano: 2016-07-27 - Remont tarasów wraz z wykonaniem nowej izolacji pionowej ścian piwnic oraz ociepleniem ścian zewnętrznych w części budynku Przedszkola Publicznego Nr 72 przy ul. Felczaka 14 w Szczecinie
Dodano: 2016-07-26 - Remont pomieszczeń internatu na I piętrze oraz przebudowa sanitariatów etap I w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Nr 4 im. Armii Krajowej przy ul. Kusocińskiego 3, 70-237 Szczecin
Dodano: 2016-07-19 - Remont węzłów sanitarnych, wymiana okładzin ściennych, wykonanie instalacji elektrycznej - oświetlenie ewakuacyjne, wymiana drzwi ewakuacyjnych, likwidacja łatwopalnej obudowy ścian na holu głównym, remont pomieszczeń Oddziału Wczesnego Wspomagania Dzieci z Autyzmem, wykonanie dodatkowego hydrantu w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Arciszewskiego 20 w Kołobrzegu
Dodano: 2016-07-18 - Remont klatki schodowej w budynku Urzędu Gminy Postomino
Dodano: 2016-07-18 - Modernizacja pomieszczeń placówek miejskich: Zadanie nr 1 - Modernizacja pomieszczeń w budynku Ratusza, Zadanie nr 2 - Modernizacja pomieszczeń w budynku Straży Miejskiej, Zadanie nr 3 - Modernizacja pomieszczeń w budynku Miejskiego Ośrodka Orzekania o Niepełnosprawności
Dodano: 2016-07-15 - Remont budynku nr 16 zlokalizowanego przy al. Żołnierza 37, 73-110 Stargard
Dodano: 2016-07-13 - Remont dachu budynku Oddziału Zamiejscowego ZCDN przy ul. Marszałka J. Piłsudskiego 22 w Świnoujściu
Dodano: 2016-07-12