Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ , URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO SANATORIUM GRUŹLICY I CHORÓB PŁUC W PONIATOWEJ, 24-320 PONIATOWA , UL.FABRYCZNA 6

Samodzielne Publiczne Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc ogłasza przetarg

  • Adres: 24-320 Poniatowa, ul. Fabryczna 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8204730 , fax. 081 8204732
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielne Publiczne Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc
    ul. Fabryczna 6 6
    24-320 Poniatowa, woj. lubelskie
    tel. 081 8204730, fax. 081 8204732
    REGON: 43102196500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatoriumpg.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ , URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO SANATORIUM GRUŹLICY I CHORÓB PŁUC W PONIATOWEJ, 24-320 PONIATOWA , UL.FABRYCZNA 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą urządzeń medycznych : 1) Bronchofiberoskopu 2) Medycznego testera szczelności 3) Źródła światła 4) Myjni automatycznej do bronchoskopów 5) Ssaka elektrycznego 2 .Przedmiot zamówienia wg. (CPV) 33100000-1 Bronchofiberoskop - wymagane parametry i funkcje : 1. Średnica kanału roboczego - min 3,0 mm 2. Średnica zewnętrzna wziernika - max 6,2 mm 3. Kąt obserwacji - min 120° 4. Głębia ostrości 3-50 mm 5. Wychylenia końcówki min 180/130 stopni 6. Długość robocza min 600 mm 7. Długość całkowita min 900 mm 8. Aparat przystosowany do akcesoriów typu HF 9. Szczypce biopsyjne 2 szt. 10. Szczotki cytologiczne jednorazowe - 10 szt. 11. Cewnik do odsysania - wielorazowy 12. Komplet szczotek i akcesoriów do mycia, czyszczenia i dezynfekcji bronchoskopu Medyczny tester szczelności - wymagane parametry i funkcje : Ręczny tester szczelności aparatu endoskopowego-wskaźnik manometryczny Źródło światła - wymagane parametry i funkcje : 1. Halogen min 150W 2. Komplet zapasowych bezpieczników 3. Regulacja intensywności światła Myjnia automatyczna do bronchoskopów - wymagane parametry i funkcje : 1.. Przeznaczona jest do mycia i dezynfekcji wszystkich typów zanurzalnych giętkich endoskopów 2. Możliwość mycia 2 bronchoskopów 3. Automatyczny proces mycia i dezynfekcji 4 Minimum 4 programy mycia (2 automatyczne i 2 ręczne) 5. Mycie wstępne z użyciem detergentu 6. Mycie zasadnicze, 7. Dezynfekcję 8. Wymagalna skuteczność mikrobójcza wg aktualnej normalizacji tj. zharmonizowaniej z dyrektywą unijną 93/42/WE 9. Płukanie 10. Suszenie 11. Możliwość stosowania środków dezynfekcyjnych różnych wytwórców 12. Czas mycia oraz dezynfekcji programowany 13. Praca w systemie zamknietym 14. Samodezynfekcja myjni 15. Wyświetlacz wskazujący poszczególne fazy danego cyklu i monitorowania drożności całego procesu 16. Posiada lampę UV 17. Test szczelności endoskopu (automatyczny i ręczny) 18. Drukowanie raportów cyklów mycia i dezynfekcji Ssak elektryczny - wymagane parametry i funkcje : 1.Konstrukcja bezobsługowa, bezolejowa 2.Max. Przepływ 35l/min 3.Pojemność min 1 litr Powyższe parametry/warunki graniczne stanowią wymagania odcinające - nie spełnienie nawet jednego z ww. wymagań spowoduje odrzucenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca: a) posiada środki na rachunku bankowym w kwocie co najmniej 100 000 zł lub zdolność kredytową do kwoty co najmniej 100 000zł , b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i suma gwarancyjna wynosi co najmniej 150 000zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w pkt.1 na podstawie żądanych w pkt.VI SIWZ dokumentów i oświadczeń, wg. formuły spełnia - nie spełnia Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawców zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokona odrzucenia ofert zgodnie z art. 89 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3.W przypadku , o którym mowa w pkt.2, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt.2. 5.Jeżeli oferta wykonawców , o których mowa w pkt.2 , została wybrana , zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego , umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 6. W przypadku , o którym mowa w pkt.2 warunki określone w pkt1 ppkt. 2 i 3 będą oceniane łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych , zamawiający żąda następujących dokumentów: 1/ koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zmówieniem . 2/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3/ Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawa zamówień publicznych - Załącznik Nr 2 4/ Oświadczenia Wykonawcy ,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3. 5/ Polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6/ Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7/ Pełnomocnictwa do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 8/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku skreślenia w pkt. 2 oświadczenia, o którym mowa w ppkt.3 ppkt.a. 2.Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda strona) przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy ,gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Zamawiający wezwie wykonawców , którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zmawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt.1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu , w którym upłynął termin składania ofert. 4. Zamawiający może także , w wyznaczonym przez siebie terminie wezwać wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów , o których mowa w pkt.1. 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu , o którym mowa w pkt. 1 ppkt.2 składa dokument , wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający ,że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6.W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez zamawiającego dokumenty takie nie będą oceniane przez Zamawiającego i nie będą miały wpływu na wybór najkorzystniejszej oferty. 7. Zasady składania dokumentów przez podmioty występujące wspólnie: 1) Przedmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia . 2) Wymagane oświadczenia i dokumenty określone w pkt.1 ppkt. 2 i 4 składa każdy wykonawca ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia . 3) Wymagane dokumenty określone w pkt.1 ppkt. 1,8 składają wspólnie wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenia zamówienia. 4) Oświadczenie określone w pkt.1 ppkt.3 składa : a) pełnomocnik w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 5) Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale. Pełnomocnictwo winno zawierać oznaczenie pełnomocnika , oznaczenie zakresu pełnomocnictwa , oznaczenie postępowania o udzielenie zamówienia , oznaczenie wszystkich wykonawców udzielających pełnomocnictwa . 6) Dopuszcza się złożenie pełnomocnictwa w kopii. W tym przypadku zgodność kopii z oryginałem winna być poświadczona przez notariusza. 7) Postanowienie pkt 5 i 6 stosuje się odpowiednio w sytuacji , gdy ofertę i załączniki podpisuje pełnomocnik ustanowiony przez wykonawcę nie ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatoriumpg.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach