Przetargi.pl
przetarg nieograniczony na usługę prania bielizny szpitalnej dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 11-040 Dobre Miasto, ul. Grunwaldzka 10b
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6151216, 6151225 , fax. 089 6161216
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Grunwaldzka 10b 10b
    11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6151216, 6151225, fax. 089 6161216
    REGON: 51099386800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargipubliczne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony na usługę prania bielizny szpitalnej dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa prania bielizny szpitalnej dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście. 1. Zakres usługi: a) pranie wodne, b) odkażanie termiczno-chemiczne c) prasowanie i maglowanie d) naprawy krawieckie e) sortowanie i pakowanie f) transport bielizny od i do Zamawiającego. 2. Asortyment bielizny: a) bielizna szpitalna - poszwy ,poszewki, podkłady, prześcieradła, piżamy, szlafroki, itp. b) odzież pacjentów przebywających w zakładach opiekuńczo-leczniczych. c) odzież ochronna pracowników- fartuchy, garsonki, spodnie, bluzy, ubrania drelichowe, itp. d) inne- ręczniki, ścierki , zasłony, firanki, koce, kołdry, poduszki, mopy, materace, itp. 3. Terminy : a) wykonanie usługi w ciągu 48 godzin, b) co drugi dzień odbiór bielizny do prania, c) co drugi dzień dostawa bielizny wypranej, d) w wyjątkowych sytuacjach pranie ekspresowe w ciągu 12 godzin e) zachowanie pełnej ciągłości wykonywania usługi. W przypadkach bliżej nie określonych - w SIWZ i dokumentach do niej dołączonych - przez bieliznę szpitalną lub bieliznę rozumie się cały asortyment wymieniony w pkt. 2 lit. a-d 4. Jakość: a) wymagane jest stosowanie technologii gwarantującej wysoką jakość usługi, zapewniających pełne przestrzeganie przepisów sanitarnych i epidemiologicznych, b) część asortymentu odrębnie oznakowana winna być traktowana jako zakaźna i powinna być poddana specjalnemu procesowi odkażania a także oddzielnie transportowana, c) pomieszczenia , w których będzie wykonywana usługa prania bielizny winny spełniać wymogi przepisów sanitarno-epidemiologicznych stosowne dla prowadzenia tego typu działalności. d) Wykonawca gwarantuje wykonanie usług pralniczych w oparciu o środki piorące, dezynfekujące przeznaczone do higieny szpitalnej. e) zastosowane środki muszą posiadać dopuszczenie PZH do użytku w jednostkach ochrony zdrowia , a Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia stosownych świadectw na każde żądanie Zamawiającego. 5. Naprawy krawieckie: a) Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania napraw bielizny w zakresie cerowania dziur do wielkości 10 cm 2 oraz łatanie/ naszywanie łat do 40 cm2, b) Wykonawca zobowiązuje się do przyszywania troczków, guzików, oderwanych części bielizny, zamków błyskawicznych, gumek w piżamach. 6. Transport bielizny: a) Wykonawca będzie odbierał własnym transportem bieliznę brudną z magazynu brudnej bielizny oraz przywoził bieliznę czystą do magazynu czystej bielizny. b) Do transportu bielizny Wykonawca będzie wykorzystywał pojazd dopuszczony przez odpowiednie służby sanitarne. 7. Sortowanie i pakowanie bielizny: a) Sortowanie oraz pakowanie bielizny czystej odbywać się będzie w pomieszczeniach Wykonawcy. b) Bielizna czysta będzie segregowana i pakowana przez Wykonawcę w oddzielne worki ( z folii lub materiałowe) z oznaczeniem ilości i asortymentu, wg oddziałów/ komórek organizacyjnych. 8. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić ciągłość realizacji usługi przez cały okres trwania umowy. 9. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usługi prania bielizny w stanach gotowości obronnej państwa - w czasie kryzysu i w czasie wojny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w dziale X niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż ww warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, , do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Na potwierdzenie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności Wykonawca winien dostarczyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność będącą przedmiotem zamówienia jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. W przypadku gdy Wykonawca zalega z płatnościami w ZUS, Urzędzie Skarbowym lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - zaświadczenie wystawione przez ww organy, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) Dokument właściwego miejscowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, o spełnianiu przez Wykonawcę wymogów uprawniających do prania bielizny szpitalnej. d) Dokument właściwego miejscowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dopuszczający środek transportu Wykonawcy do przewozu bielizny szpitalnej. 2. Na potwierdzenie warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca dostarczy: a) Wykaz minimum 3 wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. b) Dokument właściwego miejscowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, o spełnianiu przez Wykonawcę wymogów uprawniających do prania bielizny szpitalnej. c) Dokument właściwego miejscowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dopuszczający środek transportu Wykonawcy do transportu bielizny szpitalnej. 3. Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca dostarczy: Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 1b i 1c niniejszego działu składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 ppkt. 1) i 3) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 4 ppkt. 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wypełniony formularz Oferta - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 6. Wypełniony Załącznik Nr 2 - Formularz cenowy do SIWZ. 7. Oświadczenie o spełnieniu art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ustawy - zał. Nr 3 do SIWZ. 8. Zaparafowany wzór umowy - załącznik Nr 4 do SIWZ. 9. Wykaz co najmniej 3 wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - załącznik Nr 5 do SIWZ. 10. Jeżeli Wykonawca przewiduje udzielenie zlecenia podwykonawcom należy załączyć dane podwykonawców - Załącznik Nr 6 do SIWZ. Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną. W przypadku podpisania oferty lub poświadczenia kopii dokumentu za zgodność z oryginałem przez osobę nie wymienioną w dokumencie dopuszczającym do obrotu ( np. odpis KRS), należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa. Wykonawca nie może samodzielnie zmieniać treści formularza oferty. Należy wypełnić wszystkie miejsca pozostawione do uzupełnienia przez dokonanie odpowiednich wpisów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_olsztynski
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach