Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg
- Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3443347, 3421549, 3421602 , fax. 041 3445265
- Data zamieszczenia: 2010-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
al. IX Wieków Kielc 3 3
25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, fax. 041 3445265
REGON: 29101900500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem w siedzibie zamawiającego sprzętu komputerowego i oprogramowania. 2. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Komputery przenośne 30213100-6; Drukarki laserowe 30232110-8; Dysk magnetyczny 30234100-9; Pakiety oprogramowania użytkowego 48700000-5. 3. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 4. Zakres ilościowy zamówienia: A) Notebook z systemem operacyjnym i oprogramowaniem (+ torba, zamek szyfrowy z kablem, patchcord ) szt. 4; B) Drukarka sieciowa A4, kolor (laser lub LED) szt. 1; C) Drukarka A4, mono (laser lub LED) szt. 2; D) OPROGRAMOWANIE: Adobe Dreamweaver CS5 PL Win upgrade z wersji CS3 szt. 1; Microsoft Project 2010 szt. 2; Adobe Acrobat 9.0 STD PL Win szt. 1; Adobe Photoshop Extended Win upgrade z wersji CS3 szt. 1; E) Dysk zewnętrzny USB 2,5 cali 500GB szt. 5 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 6. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w w/w załączniku do SIWZ. Wskazane tam znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wymagania zamawiającego. Wszystkie wymienione w Załączniku Nr 1 do SIWZ wymagania techniczne/funkcjonalne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie wykonawcy. 7. Zamawiający wymaga, aby dyski twarde w notebookach, na etapie konfiguracji przez wykonawcę zostały podzielone na dwie partycje - C i D, po 50% każda. Oprogramowanie OEM dostarczone wraz z notebookami (system operacyjny i pakiet biurowy) - preinstalowane wraz ze wszystkimi oficjalnymi ServicePack`ami, które go dotyczą. 8. Zamawiający wymaga, aby wykonawca był uprawniony do wprowadzenia do obrotu wszelkiego oprogramowania wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane urządzenia były fabrycznie nowe, kompletne, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2009 roku, posiadały wymagane prawem atesty i certyfikaty oraz nie wymagały żadnych dodatkowych nakładów i były gotowe do pracy. 10. W okresie gwarancji wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpłatnego serwisu dostarczonego przedmiotu zamówienia i wykonywania bezpłatnych napraw w siedzibie zamawiającego lub wymieniać na wolny od wad, w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych. 11. Wymagany przez zamawiającego czas reakcji na serwis dla sprzętu określonego w pkt. 3 lit. A, B, C (notebook, drukarka kolor, drukarka mono) - najpóźniej do końca następnego dnia roboczego, w godzinach od 8:00 do 15:00, licząc od chwili zgłoszenia telefonicznego/faksem. Na czas naprawy trwający dłużej niż trzy dni robocze wykonawca zobowiązany będzie do postawienia sprzętu zastępczego, o parametrach nie gorszych niż dostarczony w ramach realizacji zamówienia. 12. Firmy serwisujące muszą posiadać certyfikat ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta sprzętu zaoferowanego przez wykonawcę w pkt. 3 lit. A (notebook). Dyski uszkodzone i wymieniane w ramach obsługi gwarancyjnej pozostają własnością zamawiającego i nie będą zwracane. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany sprzętu na nowy, wolny od wad w przypadku gdy wykonane zostaną trzy naprawy gwarancyjne tego samego elementu, a urządzenie nadal nie będzie działać poprawnie, zgodnie z dokumentacją techniczną. 14. Szczegółowe zasady określające sposób rozliczeń, warunki gwarancji oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 4 do SIWZ - Wzór umowy. 15. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 16. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 17. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest siedziba zamawiającego, wskazana w rozdziale I niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do rozładunku dostawy w pomieszczeniach wskazanych przez zamawiającego. 18. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawców wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup laptopów
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-11-13 - Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Izby Skarbowej w Kielcach
Dodano: 2015-11-12 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej
Dodano: 2015-11-06 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
Dodano: 2015-11-05 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
Dodano: 2015-10-19 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej
Dodano: 2015-10-16 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach
Dodano: 2015-07-28 - Dostawa komputerów przenośnych
Dodano: 2015-06-19 - Dostawa komputerów przenośnych
Dodano: 2015-05-15