Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony 5/PZP/2015 na usługę kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego

Małopolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża ogłasza przetarg

  • Adres: 31-116 Kraków, ul. Studencka 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 422 91 15 , fax. 12 422 90 79
  • Data zamieszczenia: 2015-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża
    ul. Studencka 19 19
    31-116 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 422 91 15, fax. 12 422 90 79
    REGON: 00702373100193
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pck.maloposka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Organizacja pożytku publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony 5/PZP/2015 na usługę kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Krakowie, os. Złotej Jesieni 1 (dalej: ZOL). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1A do niniejszej SIWZ: 3. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia : a) Świadczenie usług odbywać się będzie własnymi pracownikami, własnym sprzętem, własnymi środkami czystości oraz preparatami dezynfekującymi Wykonawcy. b) Wszystkie preparaty dezynfekcyjne stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać szerokie spektrum działania (B, V, F, Tbc) oraz spełniać wymogi ustawy z dn. 13.09.2002r. o produktach biobójczych (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 252 z późn. zm.); rozporządzeń szczegółowych wydanych na podstawie powyższej ustawy, w tym m.in. rozporządzenia z dn. 17.01.2003r. w sprawie kategorii i grup produktów biobójczych według ich przeznaczenia (tj.: Dz. U. z 2003r. Nr 16, poz. 150); ustawy z dn. 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (tj.: dz. U. z 2008r. Nr 45 poz. 271 z późn. zm.) oraz ustawy z dn. 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (tj.: dz. U. z 2010r. Nr 107 poz. 679). c) Środki myjące, dezynfekcyjne i konserwujące, służące do wykonywania usługi muszą posiadać odpowiednio do ich rodzaju: - karty charakterystyki substancji niebezpiecznej, - wpis do rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych, produktów Biobójczych/ zgłoszenie do rejestru medycznego/ pozwolenie MZ na obrót produktem biobójczym, - atest na środki myjące i konserwujące. * Wykonawca zobowiązuje się udostępnić Zamawiającemu na jego pisemne wezwanie powyższe dokumenty w terminie 3 dni od dnia wezwania. d) Wszystkie zastosowane środki i urządzenia muszą spełniać wymogi ustawy z dn. 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności (tj.: Dz. U. z 2014r. poz. 1645 z późn. zm.) oraz rozporządzeń szczegółowych wydanych na mocy przywołanej ustawy. e) Wykonawca będzie prowadził stały i szczegółowy monitoring czynności wykonywanych w ramach świadczonej usługi. Nie później niż do chwili rozpoczęcia świadczenia usługi Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółowy harmonogram wykonywania usługi z rozbiciem na poszczególne zakresy usługi szczegółowo opisanej w załączniku nr 1A do SIWZ. f) Na zasadach ustalonych przez Zamawiającego i Wykonawcę po zawarciu umowy, jakość wykonywanych czynności będzie podlegała comiesięcznej ocenie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. g) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość wykonywanych usług przed organami kontroli zewnętrznej np. PIS. h) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca każdorazowo udostępni protokoły z kontroli przeprowadzonych przez organy administracji publicznej i inne instytucje publiczne, a także dokumenty obejmujące zalecenia przedstawione przez te organy lub instytucje dotyczące przedmiotowej usługi. i) Wykonawca zobowiązany jest posiadać opracowane procedury w zakresie świadczonej usługi utrzymania czystości (np. przygotowanie roztworów dezynfekcyjnych i myjąco- czyszczących, mycie i dezynfekcja dużych powierzchni, postępowania z czystymi i brudnymi mopami, postępowanie ze sprzętem do sprzątania itd). j) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad prawidłowego utrzymania czystości zgodnie z wymogami w placówkach podmiotu leczniczego. k) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad prawidłowej segregacji, transportu oraz przygotowania do utylizacji odpadów medycznych. l) Wykonawca winien świadczyć usługi przez 7 dni w tygodniu (w dni robocze oraz dni wolne od pracy - soboty, niedziele i dni świąteczne). ł) Wykonawca musi być wyposażony w dostateczną ilość i odpowiedni rodzaj sprzętu niezbędnego do wykonywania przedmiotu niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: CERTYFIKAT SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ ISO 9001:2008
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pck.malopolska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach