Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony 18/n/do/2009

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Wojska Polskiego 27
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0915776355 wew. 226
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Wojska Polskiego 27 27
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0915776355 wew. 226
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzzoz.stargard.w.interia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony 18/n/do/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawy sprzętu jednorazowego użytku w podziale na 31 pakietów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W celu wzięcia udziału w postępowaniu należy wnieść wadium w następującej wysokości: Pakiet 1- 500 zł Pakiet 2- 500 zł Pakiet 3- 140 zł Pakiet 4- 300 zł Pakiet 5- 100 zł Pakiet 6- 10 zł Pakiet 7- 70 zł Pakiet 8- 70 zł Pakiet 9- 170 zł Pakiet 10- 50 zł Pakiet 11- 70 zł Pakiet 12- 100 zł Pakiet 13- 110 zł Pakiet 14- 130 zł Pakiet 15- 10 zł Pakiet 16- 150 zł Pakiet 17- 100 zł Pakiet 18- 200 zł Pakiet 19- 10 zł Pakiet 20- 50 zł Pakiet 21- 200 zł Pakiet 22- 350 zł Pakiet 23- 390 zł Pakiet 24- 20 zł Pakiet 25- 10 zł Pakiet 26- 10 zł Pakiet 27- 10 zł Pakiet 28- 10 zł Pakiet 29- 15 zł Pakiet 30- 60 zł Pakiet 31- 5 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2PZP. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3.Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 4.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5.Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 PZP 6.Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców o odrzuceniu ofert,podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wzięcia udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty : 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 2. Wypełniony załącznik A - w zakresie składanej oferty 3.Kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wymaganego wadium 4. Podpisane oświadczenie - załącznik nr 2 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 6.Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Kolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających oferowane towary do użytkowania wymagane zgodnie z ustawą O wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. Dz. U. Nr 93 poz. 896- Załacznik nr 5. W oświadczeniu oferent zobowiąże się do przedstawienia niniejszych dokumentów na każde żądanie Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozstargard.nazwa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach