Przetargi.pl
Przetarg nieograniczonego (dla kwoty poniżej 214 000 EURO) na usługę odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 05 99 – inne niewymienione odpady (stabilizat) pochodzących z Instalacji MBP Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o, Zakład w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2.

Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Błonie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 332 522 , fax. 256 332 526
  • Data zamieszczenia: 2020-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach
    ul. Błonie 3
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 256 332 522, fax. 256 332 526
    REGON: 71163354500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczonego (dla kwoty poniżej 214 000 EURO) na usługę odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 05 99 – inne niewymienione odpady (stabilizat) pochodzących z Instalacji MBP Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o, Zakład w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i zagospodarowania poprzez składowanie (D5) odpadu o kodzie 19 05 99 - inne niewymienione odpady (stabilizat) wytwarzanego w procesie biologicznego przetwarzania odpadu o kodzie 19 12 12 inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11) – (frakcja 0-80) w instalacji MBP Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2. Szacunkowa ilość odpadu przewidziana do zagospodarowania: ok.1700 Mg. Rzeczywista ilość przekazanego do zagospodarowania odpadu wg zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia ilości odebranych odpadów. Odpady będą przygotowane przez Zamawiającego do odbioru luzem. Przedmiotowe odpady (19 05 99) spełniają wymogi zawarte w § 3 pkt 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia z dnia 22 grudnia 2017 r. w sprawie jednostkowych stawek opłat za korzystanie ze środowiska (Dz. U. 2017 r. poz. 2490) oraz wymagania określone w załączniku nr 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 16 lipca 2015 r. w sprawie dopuszczania odpadów do składowania na składowiskach (Dz.U. 2015 poz. 1277). Spełnienie przez stabilizat parametrów Zamawiający będzie potwierdzał przekazując wyniki badań laboratoryjnych wykonane przez uprawnione laboratorium. Odpady zostaną zagospodarowane na instalacji Wykonawcy, która posiada decyzję zezwalające na przedmiotowym terenie prowadzić działalność w zakresie składowania tych odpadów w procesie D5. (decyzja te będą stanowiły załącznik do umowy). Jeżeli Wykonawca nie posiada własnej instalacji posiadającej ważną decyzję w zakresie gospodarowania odpadami, na etapie składania ofert wskaże instalację na której będą składowane odpady odebrane od Zamawiającego. Wykonawca dołączy do oferty umowę zawartą z podmiotem zagospodarowującym odpady oraz decyzję instalacji. Zamawiający nie dopuszcza zmiany instalacji na etapie realizacji przedmiotu zamówienia. Termin wykonania przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r. lub wcześniej gdy wyczerpie się określona ilość. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości odpadów do odbioru i zagospodarowania o 20 % w stosunku do ilości podanej w punkcie 3 SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) w trakcie trwania umowy. Załadunek odpadu o kodzie 19 05 99 leży po stronie Zamawiającego. Transport i zagospodarowanie odpadów leży po stronie Wykonawcy. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę komponentów będzie odbywało się na legalizowanej wadze Zamawiającego i będzie każdorazowo potwierdzane dowodem ważenia. Dokument w postaci dowodu ważenia wygenerowany u Zamawiającego będzie stanowić wyłączną podstawę do określenia masy odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Na podstawie dowodów ważenia wygenerowanych u Zamawiającego będzie następowało rozliczanie z Wykonawcą. Skalkulowana przez Wykonawcę cena jednostkowa za 1 Mg będzie podstawą do określenia należności za faktycznie odebraną ilość odpadów w danym miesiącu. Cena jednostkowa będzie zawierała w sobie wszelkie koszty, w tym m.in. koszty transportu i zagospodarowania odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do terminowego odbioru i transportu odpadów w miejsce docelowego zagospodarowania nie dłużej niż w terminie 48 h od momentu zgłoszenia odbioru przez Zamawiającego.. Realizacja usługi w systemie ciągłym od poniedziałku do piątku w różnych godzinach, adekwatnie do awizacji odbiorcy odpadu. Rzeczywista ilość przekazanego do zagospodarowania odpadu wg zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający będzie każdorazowo sporządzał Kartę Przekazania Odpadu za pośrednictwem indywidulanego konta w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami(zgodnie z art. 8 ust.1 pkt. b). ppkt f). ustawy z dnia 4 lipca 2019r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019.1403) oraz przekazywał potwierdzenie wygenerowania karty wskazanemu przez Wykonawcę Przewoźnikowi. Wykonawca lub wskazana przez Wykonawcę instalacja zobowiązana jest potwierdzić Kartę Przekazania Odpadu niezwłocznie po dostarczeniu odpadu. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w wyniku transportu odpadów od chwili ich wydania przez Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Woli Suchożebrskiej do czasu poddania ich i zakończenia procesów zagospodarowania. Wykonawca ponosi w szczególności odpowiedzialność za działania zaniechania swego personelu oraz podmiotów, którymi się posłużyło do wykonania przedmiotu zamówienia np. Przewoźników. Z chwilą wydania odpadów Wykonawcy (wskazanemu przez niego Przewoźnikowi) przechodzą na Wykonawcę wszelkie korzyści i ciężary związane z nimi oraz niebezpieczeństwo ich przypadkowej utraty lub uszkodzenia, w szczególności przejmuje on odpowiedzialność za wydane odpady, za należyte postępowanie z nimi i za skutki z tego wynikające.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9. Wymagania dotyczące wadium. 9.1. Zamawiający przewiduje wnoszenie wadium. 9.2. Ustala się wadium w wysokości 10.000 (dziesięć tysięcy złotych 00/100). 9.3. Wadium można wnosić w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: Alior Bank S.A 38 2490 0005 0000 4530 6269 1856 9.5. Zwrot wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dokument nr. 4* Aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania w procesie D5 odpadów o kodzie 19 05 99 lub umowę zawartą z przedsiębiorcą prowadzącym działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów zakresie objętym przedmiotem zamówienia (wraz z decyzją wskazanej instalacji) oraz posiada wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzony przez właściwego marszałka województwa na podstawie art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. i/lub 51 ust 1. ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.), UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie posiada własnej instalacji posiadającej ważną decyzję w zakresie unieszkodliwiania odpadów, na etapie składania ofert wskaże instalację posiadającą ważną decyzję w zakresie unieszkodliwiania odpadów, w której zostaną zagospodarowane odpady odebrane od Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza zmiany instalacji na etapie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca występujący jako pośrednik w obrocie odpadami winien również wykazać, że dysponuje zaświadczeniem o wpisie do rejestru bazy danych o odpadach (BDO). Dokument nr 5* Aktualne zezwolenia na transport odpadów w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. posiada wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzony przez właściwego marszałka województwa na podstawie art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.), *W przypadku powierzenia niektórych zadań podwykonawcom, również oni winni posiadać wymagane przepisami prawa stosowne zezwolenia, wpisy, dotyczące wykonywania przez nich usług

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach